2009-02-01, 23:12
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvy
Kan passa på att gröna de som delar ljuset ännu en gång, 250 mg är i min ägo. Tog cirkus en vecka med betalning och allt, dock ska det sägas att jag inte residerar i svea rike så det var utlandspost.

Nu till själva kruxet, jag vill gärna slippa råka ut för en spontan egodöd så dosering är av högsta behov av noggranhet. Någon våg har jag dock inte, så därför har jag funderat på att använda rakblad samt spegel för att dela upp det i 10 högar, men det känns lite vanskligt att få det rätt.
Min andra idée är att banka ut det med florsocker för att göra högarna större, alltså minska betydelsen av att det skiljer några korn mellan högarna, är det någon som har förslag?

Såg ovan förslaget om att ha det löst i askorbinsyra.. kanske vore något men hur länge håller det, och kan man förvara det på något portabelt sätt? Kanske ovannämnda florsocker kan agera bär-ämne om man fyller kapslarna med det för att sedan droppa i så många droppar av lösningen som man vill ha?

Måste bara säga att du var riktigt lustig som fick till en bra kod på namnet

Men jag skulle dela upp det i 10 högar om jag var du. Om om jag var nojjig skulle jag införskaffa en våg...

Problemet med dina andra förslag är att det kommer vara otroligt svårt att blanda det jämnt men florsockret. DVS att 4-ho-met:et han ligga i klumpar i blandningen.
Och problemet med vattenlösningen är att jag inte vet hur länge den håller, så kan inte rekommendera dig det
Citera
2009-02-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dynamit-kisen
Måste bara säga att du var riktigt lustig som fick till en bra kod på namnet

Men jag skulle dela upp det i 10 högar om jag var du. Om om jag var nojjig skulle jag införskaffa en våg...

Problemet med dina andra förslag är att det kommer vara otroligt svårt att blanda det jämnt men florsockret. DVS att 4-ho-met:et han ligga i klumpar i blandningen.
Och problemet med vattenlösningen är att jag inte vet hur länge den håller, så kan inte rekommendera dig det

Tackar, är lite stolt över den, men så blir jag också såhär skriv-nödig efter det fjärde glaset fredags-dricka på en söndag.

Jo, jag får hålla med om att våg är nog att föreda. Måste höra runt en vända till om det är någon som kan låna mig en, för det känns som att en våg som kan mäta 1mg är ganska dyr, eller är det någon som har en billig källa?

Angående blandningen av florsocker så har jag tillgång till en liten mal (uhm, grinder, hand-kvarn kanske? Cylinder med ca 5 cm i diameter och en massa piggar på insidan som ska finfördela substanser) som borde dela upp sakerna ganska jämt.

Är det någon annan som har koll på "vatten-metoden"? känns som om det borde vara ok ett tag men om man väntar en månad eller så?
Citera
2009-02-02, 00:00
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Tackar, är lite stolt över den, men så blir jag också såhär skriv-nödig efter det fjärde glaset fredags-dricka på en söndag.

Jo, jag får hålla med om att våg är nog att föreda. Måste höra runt en vända till om det är någon som kan låna mig en, för det känns som att en våg som kan mäta 1mg är ganska dyr, eller är det någon som har en billig källa?

Angående blandningen av florsocker så har jag tillgång till en liten mal (uhm, grinder, hand-kvarn kanske? Cylinder med ca 5 cm i diameter och en massa piggar på insidan som ska finfördela substanser) som borde dela upp sakerna ganska jämt.

Är det någon annan som har koll på "vatten-metoden"? känns som om det borde vara ok ett tag men om man väntar en månad eller så?

Om jag inte mins fel så finns det lite billiga vågar på EDIT. Orkar inte kolla just nu för nu skall jag sova....

God natt alla!
Citera
2009-02-02, 09:30
Medlem
Bean-Doodles avatar
För noggrann mätning så blandning i vatten ovärdeligt, du kan ju få det hur exakt du vill. Men som sagt, det håller knappt en dag i det tillståndet
Fast askorbinsyra borde lösa det problemet, men lyssna inte på mig, jag har redan kukat bort 400mg homet (FETT synd om mig)
Citera
2009-02-02, 10:02
Medlem
Citat:

Är det inte bäst bara att förvara det i en tätt åtsittande plastpåse i ett tort och mörkt utrymme? Om det sedan skulle klumpa ihop sig är det bara att plocka fram mortel eller en handkvarn och bearbeta det innan intag? Som jag har fattat det verkar vattenförvaring inte vara någon höjdare. Vet någon cirkus hur länge 500mg borde hålla sig i brukbart skick med någon metod?
Citera
2009-02-02, 10:50
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonetotheonie
Är det inte bäst bara att förvara det i en tätt åtsittande plastpåse i ett tort och mörkt utrymme? Om det sedan skulle klumpa ihop sig är det bara att plocka fram mortel eller en handkvarn och bearbeta det innan intag? Som jag har fattat det verkar vattenförvaring inte vara någon höjdare. Vet någon cirkus hur länge 500mg borde hålla sig i brukbart skick med någon metod?

Jo det är bäst att förvara det tort och mörkt. Anledningen till att man vill förvara det i vatten beror på att om man saknar våg så kan man lösa upp drogen i vatten och på så sätt veta att t.ex 1dl=20mg.

Det har altså inte med förvaring att göra, utan dosering.
Citera
2009-02-02, 11:37
Medlem
Citat:
Jo det är bäst att förvara det tort och mörkt. Anledningen till att man vill förvara det i vatten beror på att om man saknar våg så kan man lösa upp drogen i vatten och på så sätt veta att t.ex 1dl=20mg.

Det har altså inte med förvaring att göra, utan dosering.

Haha, jasså... det var en smart ide Jag fattade inte riktigt vad syftet var tills du sa det Jag kör med våg på mina saker då jag har en lämplig sådan för ändamålet. Kanske får testa vattenupplösningen i vetenskapligt syfte nästa gång och kolla om det funkar.
Citera
2009-02-02, 12:49
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonetotheonie
Haha, jasså... det var en smart ide Jag fattade inte riktigt vad syftet var tills du sa det Jag kör med våg på mina saker då jag har en lämplig sådan för ändamålet. Kanske får testa vattenupplösningen i vetenskapligt syfte nästa gång och kolla om det funkar.

Om du har våg kan du ju göra ett "shot". Har inte provat själv men skall vara ett alternativ till att bomba och skall ge bra resultat...
Citera
2009-02-02, 14:28
Medlem
akubaas avatar
Hur hög dos 4-ho-met vågar man ta innan det blir farligt?
50? 100?

Skulle vara tacksam för snabbt svar!
Citera
2009-02-02, 14:37
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akubaa
Hur hög dos 4-ho-met vågar man ta innan det blir farligt?
50? 100?

Skulle vara tacksam för snabbt svar!

Har läst om folk som tagit 100 mg iaf
Citera
2009-02-02, 15:51
Medlem
Citat:
Om du har våg kan du ju göra ett "shot". Har inte provat själv men skall vara ett alternativ till att bomba och skall ge bra resultat...

Det lät spännande... får leta lite info och testa det till helgen
Citera
2009-02-02, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Har läst om folk som tagit 100 mg iaf

Beror på vilken nivå av tolerans man har också, fast det kanske var giftighets-graden du var ute efter här... Kan bara bekräfta rapporter om 100 mgs intag så dödligt bör det inte vara, annat än kanske för egot under en stund

Angående förvaring en bit ovan, så har jag mitt i en luft-tät påse i en mörk behållare i en mörk byrå men jag skulle vilja dela upp det i lagom doser - utan våg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in