2009-02-01, 23:12
Citat:
Ursprungligen postat av tvy
Kan passa på att gröna de som delar ljuset ännu en gång, 250 mg är i min ägo. Tog cirkus en vecka med betalning och allt, dock ska det sägas att jag inte residerar i svea rike så det var utlandspost.
Nu till själva kruxet, jag vill gärna slippa råka ut för en spontan egodöd så dosering är av högsta behov av noggranhet. Någon våg har jag dock inte, så därför har jag funderat på att använda rakblad samt spegel för att dela upp det i 10 högar, men det känns lite vanskligt att få det rätt.
Min andra idée är att banka ut det med florsocker för att göra högarna större, alltså minska betydelsen av att det skiljer några korn mellan högarna, är det någon som har förslag?
Såg ovan förslaget om att ha det löst i askorbinsyra.. kanske vore något men hur länge håller det, och kan man förvara det på något portabelt sätt? Kanske ovannämnda florsocker kan agera bär-ämne om man fyller kapslarna med det för att sedan droppa i så många droppar av lösningen som man vill ha?
Nu till själva kruxet, jag vill gärna slippa råka ut för en spontan egodöd så dosering är av högsta behov av noggranhet. Någon våg har jag dock inte, så därför har jag funderat på att använda rakblad samt spegel för att dela upp det i 10 högar, men det känns lite vanskligt att få det rätt.
Min andra idée är att banka ut det med florsocker för att göra högarna större, alltså minska betydelsen av att det skiljer några korn mellan högarna, är det någon som har förslag?
Såg ovan förslaget om att ha det löst i askorbinsyra.. kanske vore något men hur länge håller det, och kan man förvara det på något portabelt sätt? Kanske ovannämnda florsocker kan agera bär-ämne om man fyller kapslarna med det för att sedan droppa i så många droppar av lösningen som man vill ha?
Måste bara säga att du var riktigt lustig som fick till en bra kod på namnet
Men jag skulle dela upp det i 10 högar om jag var du. Om om jag var nojjig skulle jag införskaffa en våg...
Problemet med dina andra förslag är att det kommer vara otroligt svårt att blanda det jämnt men florsockret. DVS att 4-ho-met:et han ligga i klumpar i blandningen.
Och problemet med vattenlösningen är att jag inte vet hur länge den håller, så kan inte rekommendera dig det
(FETT synd om mig)
Jag fattade inte riktigt vad syftet var tills du sa det
Jag kör med våg på mina saker då jag har en lämplig sådan för ändamålet. Kanske får testa vattenupplösningen i vetenskapligt syfte nästa gång och kolla om det funkar.