2010-09-15, 04:05
Medlem
latsomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burbaa
Måste införskaffa en ny våg, då den jag har nu bara tar 0,1 och uppåt. Så någon som har en liknande som denna http://www.smoketower.com/sv/product...s-Vegas-001100 ? Funkar den bra tro ?
www.peroett.se
Har bra precisionsvågar till ett bra pris och är svenskt.
Citera
2010-09-15, 13:02
Medlem
CoopColas avatar
Förra gången jag tog så hade jag väldigt svårt att sova efter att trippen var över. Fungerar det att ta typ två Imovane när jag vill sova?
Citera
2010-09-15, 13:29
Medlem
peekayys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
www.peroett.se
Har bra precisionsvågar till ett bra pris och är svenskt.

http://peroett.se/shop/item_list.php?maingroup=Precisionsv%E5gar&secondgr oup=0%2C005+och+upp%E5t

Såg ytters intressant ut !
Citera
2010-09-15, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Förra gången jag tog så hade jag väldigt svårt att sova efter att trippen var över. Fungerar det att ta typ två Imovane när jag vill sova?

Jag tog en 30mg Mirtazapin och somnade gott medans jag fortfarande var påverkad.

Imovane lär funka lika bra, tror jag.
Citera
2010-09-15, 18:01
Medlem
Gamble33s avatar
Någon annan som fått minnesluckor när ni trippat?
Körde cirka 30mg nasalt och under peaken minns jag inte så mycket, gissar på att en halvtimme mer eller mindre försvann. Satt dock bara i en soffa under den tiden, satt säkert och filosoferade bara.

Har förövrigt väntat sedan tisdag morgon, alltså 6 arbetsdagar eller 8 dagar och har inte ens fått shipped. Vanligt?
Citera
2010-09-15, 18:18
Medlem
JoeyFucktwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamble33
Körde cirka 30mg nasalt och under peaken minns jag inte så mycket, gissar på att en halvtimme mer eller mindre försvann. Satt dock bara i en soffa under den tiden, satt säkert och filosoferade bara.

Har förövrigt väntat sedan tisdag morgon, alltså 6 arbetsdagar eller 8 dagar och har inte ens fått shipped. Vanligt?

Ja jag har också fått det. När jag testade 4-ho-met så föll man lätt in i sina tanka och tiden rann iväg. Men det kan också var så att jag bara glömt hehe.

Jag beställde från Prisman i torsdagskväll och fick shipped idag kl 10.
Hoppas det hinner komma till helgen!
Citera
2010-09-15, 19:04
Medlem
Gamble33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeyFucktwice
Ja jag har också fått det. När jag testade 4-ho-met så föll man lätt in i sina tanka och tiden rann iväg. Men det kan också var så att jag bara glömt hehe.

Jag beställde från Prisman i torsdagskväll och fick shipped idag kl 10.
Hoppas det hinner komma till helgen!
Faan, flera stycken har fått shipped före mig. Kan jag ha skrivit fel?! Jag har swedbank, vilken bank har du?
Citera
2010-09-15, 19:26
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Faan, flera stycken har fått shipped före mig. Kan jag ha skrivit fel?! Jag har swedbank, vilken bank har du?
Jag fick shipped en dag efter, SEB använder jag. IBAN koden ska sitta i 1 stycke, SWIFT koden ska innehålla 22 i sista siffrona. Står något likt [randomnummer]22XX, Barclays bank, GB.
Citera
2010-09-15, 19:45
Medlem
BillLees avatar
Citat:

Minnesluckor och minnesluckor, det är lite svårt att säga i och med att tidsuppfattningen blir väldigt skev.
Citera
2010-09-15, 20:04
Medlem
Gamble33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Jag fick shipped en dag efter, SEB använder jag. IBAN koden ska sitta i 1 stycke, SWIFT koden ska innehålla 22 i sista siffrona. Står något likt [randomnummer]22XX, Barclays bank, GB.
Jag följde någon "guide" som finns i denna tråd. Jag kollade på historiska transaktioner och på betalningsmottagare stog det:
Mottagarens namn och adress ONE-TO-ONE LTD
ONE-TO-ONE LTD
THE BELIZE BANK LIMITED
60 MARKET SQUARE PO BOX 364
IBAN GB97 BARC 2026 7463 3441 85
Bank BARCGB22
Land STORBRITANNIEN

Och jag har skrivit ordernummer i kommentar till mottagare och jag har skickat 20euro. Antagligen är det något petfel typ att jag har mellanrum på IBAN eller så är det som jag hoppas att min bank är väldigt seg.

Såg att någon annan hade beställt samma datum som mig (7e sept) och inte heller fått, vilken bank?
Citera
2010-09-15, 20:33
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Jag följde någon "guide" som finns i denna tråd. Jag kollade på historiska transaktioner och på betalningsmottagare stog det:
Mottagarens namn och adress ONE-TO-ONE LTD
ONE-TO-ONE LTD
THE BELIZE BANK LIMITED
60 MARKET SQUARE PO BOX 364
IBAN GB97 BARC 2026 7463 3441 85
Bank BARCGB22
Land STORBRITANNIEN

Och jag har skrivit ordernummer i kommentar till mottagare och jag har skickat 20euro. Antagligen är det något petfel typ att jag har mellanrum på IBAN eller så är det som jag hoppas att min bank är väldigt seg.

Såg att någon annan hade beställt samma datum som mig (7e sept) och inte heller fått, vilken bank?
http://img641.imageshack.us/img641/9913/prismaticg.png
Antar att du redan läst bankuppgifterna, men dubbelkolla allting. Kom ihåg att välja fliken "utlandsbetalning", det var misstaget jag gjorde. Annars gör banken det mesta av sig själv, du ska kunna pricka i rätt bank.
Citera
2010-09-15, 21:21
Medlem
kamouflagekorvs avatar
När kommer jag kunna somna om jag tar 15mg 4-ho-met? På ett cirka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in