2009-01-17, 13:42
Medlem
pupupupu
Senast redigerad av joxer 2009-01-17 kl. 14:12.
Citera
2009-01-17, 13:55
Medlem
akubaas avatar
mellan 3-5 timmar sitter det i
Citera
2009-01-17, 14:12
Medlem
ok
tack
Citera
2009-01-17, 14:16
Citat:
Ursprungligen postat av akubaa
mellan 3-5 timmar sitter det i

Satt i 6-7 för mig första gången
Var helt övertygad om att en gammal stock på en strand var ett skelett av en krokodil. Jag blev förvånad när effekterna försvann sen och det bara var en stock
Citera
2009-01-17, 14:46
Medlem
kan ja fp länk till sr? iom att prisma ej är grönad än.
Citera
2009-01-17, 15:05
Medlem
Franzzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxer
kan ja fp länk till sr? iom att prisma ej är grönad än.

PM'a gärna länk till mig också.
Citera
2009-01-17, 16:03
Medlem
skogsbärets avatar
Jag snortade 20-25mg 4-ho-met igår för första gången, och det var min första hallucinogen. Ibörjan var trippen behaglig och rolig, synen förvrängdes lite. Efter ett par timmar övergick det istället till att bli väldigt obehagligt. Mina sinnen sattes helt ur spel, jag kände ingen smak och hade ingen känsel - när jag rörde mig själv kände jag inte det. Jag blev självklart väldigt nojjig och det gjorde trippen ännu mer obehaglig. Jag var sedan tidigare skeptisk till hallucinogener och hade inte testat det tidigare av den anledningen. Det var första och sista gången jag rörde hallucinogener, läskigt med droger och trippar som kan gå hur som som helst.
Citera
2009-01-17, 16:08
Medlem
santacls avatar
Det är väl kroppens sätt att reagera när det blir för mycket att den bara stänger av alla sinnen ?
Citera
2009-01-17, 16:26
Medlem
skogsbärets avatar
från MM: Level 5: Total förlust av en visuell kontakt med "verkligheten". Sinnena slutar fungera som vanligt. Total förlust av egot. Sammansmältning med omgivningen, andra föremål eller universum. Förlusten av verkligheten blir så stor att den inte kan förklaras med vanliga ord. Nivåerna under 5 är relativt enkla att förklara med vanliga termer eftersom man kan mäta ändringarna i perceptionen och tankemönstrena. Nivå 5 är annorlunda eftersom den dimension där vi upplever saker slutar existera.

Det där beskriver bra vad jag kände igår. Förlusten av verkligheten blir så stor att den inte kan förklaras med vanliga ord. Sådär var det verkligen, ingenting var som vanligt eller gick att förklaras. Jag har skrivit en tripprapport, före jag läst om "levlar" och förklarar det så här: När effekten kickat in var det omöjligt att koncentrera sig och det kändes som att man var i en helt annan värld, allting var annorlunda och jag såg inget resonemang i någonting.

Jag är inte helt nöjd med min tripprapport så jag kommer förmodligen inte att publicera den.
Citera
2009-01-17, 16:37
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Förlusten av verkligheten blir så stor att den inte kan förklaras med vanliga ord.

Jag är inte helt nöjd med min tripprapport så jag kommer förmodligen inte att publicera den.

Det där lät inte så behagligt, att bli så väck
Ändå tog du mindre än mig när jag testade detta för första gången, i och för sig så tog jag det oralt. Vet inte om det gör så stor skillnad dock.

Tycker du ska publicera den, antagligen är den bättre än vad du tror och så är det ju alltid kul att läsa en välskriven tripprapport
Citera
2009-01-17, 16:38
Medlem
alkisvsfjortiss avatar
for-om-et

foromet... haha
Citera
2009-01-17, 16:55
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hochas
Det där lät inte så behagligt, att bli så väck
Ändå tog du mindre än mig när jag testade detta för första gången, i och för sig så tog jag det oralt. Vet inte om det gör så stor skillnad dock.

Tycker du ska publicera den, antagligen är den bättre än vad du tror och så är det ju alltid kul att läsa en välskriven tripprapport
Nej, det var hemskt. Jag bara satt ner och förstod ingenting, jag åkte hemåt under den påverkan också. Det var ett under att vi lyckades komma på rätt buss då vi knappt kunde läsa och vi tog fel buss en gång. Jag läste om doseringen på RC-expressen och dom har skrivit ut olika doseringar för snorta/bomba på de olika substanserna men inte för 4HM. Jag antog då att det inte skulle vara någon större skillnad på biotillgängligheten mellan de olika intagningsätten men antagligen så är de det. Man har ju läst om folk som tagit 50mg och haft bra trippar, medans min halva dos av deras tog mig ner till helvetet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in