2010-11-20, 19:30
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Får ta och ladda ned Den otroliga vandringen så får vi se om din trippgaranti gått ut eller gäller . Jag är lite kluven på om jag ska dra en film eller bara ligga i sängen och mysa till Infected Mushroom

Om du känner att filmen inte klickar är det ju bara att stänga av och mysa till musiken!
Citera
2010-11-20, 19:37
Bannlyst
Bara jag som älskar o trippa själv? Jag får så pratsvårigheter när jag trippar, kan inte styra min kropp typ, orden bara kommer ut i helt fel ordning

Älskar o trippa själv o bara låta tankarna flyta iväg, för att sedan gå ut, mitt i snön o tro att man är i ett krig.. Va riktigt läskigt, hörde bombnedlsag och grejer, fast jag älska det! Krigssimulator
Citera
2010-11-20, 19:45
Medlem
ok... jag hade min debut på en hallucinogen igår med 4-ho-met och det enda jag kan säga är att jag hade den bästa resan i mitt liv. nu vet jag äntligen vad trippa betyder, vilken resa! =)
Ser fram emot nästa gång. rapport kommer inom kort från min kompis

edit: Imogen Heap: Hide & Seek var en perfekt låt som fick allt att komma igång =)
Citera
2010-11-21, 01:02
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Vad tycker folk om att ta en tröskeldos på 15mg för att bara ligga och mysa hemma framför en film? Bäst eller bara slöseri på det vita guldet?

EDIT: Har någon en film att rekommendera för detta?
Den oändliga historien, starwars, vilket sci-fi som helst. 20mg är lågt och du kommer förmodligen bara vilja ta lite mer, lika bra att ta under 50mg för en njutbar upplevelse.
Citera
2010-11-21, 22:37
Bannlyst
Jag får hela tiden en återkommande ljud-hallucination under mitt 4-ho-met rus. Det låter som jag är i en grotta, som om det droppar från grottans tak och allting "låter" så fuktigt, efter några sekunder så brusar det till och sen börjar det om.

Synd att man inte hade kunnat spela in ljudet, hehe.
Citera
2010-11-21, 22:39
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToreroNachos
Jag får hela tiden en återkommande ljud-hallucination under mitt 4-ho-met rus. Det låter som jag är i en grotta, som om det droppar från grottans tak och allting "låter" så fuktigt, efter några sekunder så brusar det till och sen börjar det om.

Synd att man inte hade kunnat spela in ljudet, hehe.

Får också en del ljudhallisar. Musik går ofta i slowmotion och om någon säger till exempel "Men vad händer imorgon då?" så hör jag "Men men vad händer händer imorgon då då?". Lite småkul.

Kram.
Citera
2010-11-21, 22:44
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Får också en del ljudhallisar. Musik går ofta i slowmotion och om någon säger till exempel "Men vad händer imorgon då?" så hör jag "Men men vad händer händer imorgon då då?". Lite småkul.

Kram.

Slowmotion får jag alltid, jag brukar även kunna styra det och på så sätt kontrollera musiken
Citera
2010-11-21, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH

Kram.

Ja, människors röster morphas något otroligt, speciellt på avstånd.
Citera
2010-11-21, 23:04
Medlem
Senast fick jag en sjuk hallis som varade under en 20 minuter. Det var som att saker spelades upp och sen spelades upp baklänges igen, det lät helt sjukt, dock kunde jag i vissa fall urskilja ord under baklänges-spelandet och de var framlänges. Lät helt klart som att det spelades baklänges för mig.
Citera
2010-11-21, 23:15
Medlem
är det nån vänlig själ som kan skicka länken där man kan läsa dem olika "nivåerna" som man kan uppnå?har för mig det fanns 5 ?

har även för mig jag läste det på knarkarkorven's hemsida, men nu hittar jag det inte

MVH
Citera
2010-11-21, 23:20
Bannlyst
Min senaste tripp så följde jag med polaren till tuben.. Det hade kommit snö och det kändes som om jag var någon i Left 4 Dead eller något infekterad stad.. Så alla människor såg ruttna ut o haltades.. Men tyckte det faktiskt bara var spännande! Visste dock att det var trippen så jag blev inte rädd, utan bara mer "låtsas rädd" för att få lite action. Sen näör jag kom in började jag skratta helt hysteriskt helt plötsligt när jag lyssna på Sphongle
Citera
2010-11-22, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danjeas
är det nån vänlig själ som kan skicka länken där man kan läsa dem olika "nivåerna" som man kan uppnå?har för mig det fanns 5 ?

har även för mig jag läste det på knarkarkorven's hemsida, men nu hittar jag det inte

MVH

Finns på shroomery.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in