2010-11-20, 19:30
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Fr ta och ladda ned Den otroliga vandringen s fr vi se om din trippgaranti gtt ut eller gller . Jag r lite kluven p om jag ska dra en film eller bara ligga i sngen och mysa till Infected Mushroom

Om du knner att filmen inte klickar r det ju bara att stnga av och mysa till musiken!
Citera
2010-11-20, 19:37
Bannlyst
Bara jag som lskar o trippa sjlv? Jag fr s pratsvrigheter nr jag trippar, kan inte styra min kropp typ, orden bara kommer ut i helt fel ordning

lskar o trippa sjlv o bara lta tankarna flyta ivg, fr att sedan g ut, mitt i snn o tro att man r i ett krig.. Va riktigt lskigt, hrde bombnedlsag och grejer, fast jag lska det! Krigssimulator
Citera
2010-11-20, 19:45
Medlem
ok... jag hade min debut p en hallucinogen igr med 4-ho-met och det enda jag kan sga r att jag hade den bsta resan i mitt liv. nu vet jag ntligen vad trippa betyder, vilken resa! =)
Ser fram emot nsta gng. rapport kommer inom kort frn min kompis

edit: Imogen Heap: Hide & Seek var en perfekt lt som fick allt att komma igng =)
Citera
2010-11-21, 01:02
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Vad tycker folk om att ta en trskeldos p 15mg fr att bara ligga och mysa hemma framfr en film? Bst eller bara slseri p det vita guldet?

EDIT: Har ngon en film att rekommendera fr detta?
Den ondliga historien, starwars, vilket sci-fi som helst. 20mg r lgt och du kommer frmodligen bara vilja ta lite mer, lika bra att ta under 50mg fr en njutbar upplevelse.
Citera
2010-11-21, 22:37
Bannlyst
Jag fr hela tiden en terkommande ljud-hallucination under mitt 4-ho-met rus. Det lter som jag r i en grotta, som om det droppar frn grottans tak och allting "lter" s fuktigt, efter ngra sekunder s brusar det till och sen brjar det om.

Synd att man inte hade kunnat spela in ljudet, hehe.
Citera
2010-11-21, 22:39
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToreroNachos
Jag fr hela tiden en terkommande ljud-hallucination under mitt 4-ho-met rus. Det lter som jag r i en grotta, som om det droppar frn grottans tak och allting "lter" s fuktigt, efter ngra sekunder s brusar det till och sen brjar det om.

Synd att man inte hade kunnat spela in ljudet, hehe.

Fr ocks en del ljudhallisar. Musik gr ofta i slowmotion och om ngon sger till exempel "Men vad hnder imorgon d?" s hr jag "Men men vad hnder hnder imorgon d d?". Lite smkul.

Kram.
Citera
2010-11-21, 22:44
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Fr ocks en del ljudhallisar. Musik gr ofta i slowmotion och om ngon sger till exempel "Men vad hnder imorgon d?" s hr jag "Men men vad hnder hnder imorgon d d?". Lite smkul.

Kram.

Slowmotion fr jag alltid, jag brukar ven kunna styra det och p s stt kontrollera musiken
Citera
2010-11-21, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH

Kram.

Ja, mnniskors rster morphas ngot otroligt, speciellt p avstnd.
Citera
2010-11-21, 23:04
Medlem
Senast fick jag en sjuk hallis som varade under en 20 minuter. Det var som att saker spelades upp och sen spelades upp baklnges igen, det lt helt sjukt, dock kunde jag i vissa fall urskilja ord under baklnges-spelandet och de var framlnges. Lt helt klart som att det spelades baklnges fr mig.
Citera
2010-11-21, 23:15
Medlem
r det nn vnlig sjl som kan skicka lnken dr man kan lsa dem olika "niverna" som man kan uppn?har fr mig det fanns 5 ?

har ven fr mig jag lste det p knarkarkorven's hemsida, men nu hittar jag det inte

MVH
Citera
2010-11-21, 23:20
Bannlyst
Min senaste tripp s fljde jag med polaren till tuben.. Det hade kommit sn och det kndes som om jag var ngon i Left 4 Dead eller ngot infekterad stad.. S alla mnniskor sg ruttna ut o haltades.. Men tyckte det faktiskt bara var spnnande! Visste dock att det var trippen s jag blev inte rdd, utan bara mer "ltsas rdd" fr att f lite action. Sen nr jag kom in brjade jag skratta helt hysteriskt helt pltsligt nr jag lyssna p Sphongle
Citera
2010-11-22, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danjeas
r det nn vnlig sjl som kan skicka lnken dr man kan lsa dem olika "niverna" som man kan uppn?har fr mig det fanns 5 ?

har ven fr mig jag lste det p knarkarkorven's hemsida, men nu hittar jag det inte

MVH

Finns p shroomery.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in