2010-03-17, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyde_
Precis,nr jag gjort p detta stt har det smakat lite beskt i typ 2 sekunder sen varit helt borta s frstr inte vad det klagas s om,visst det r ju inte gott men kom igen s farligt r det fan inte.

Sorry, fr mig r det
3 av 3 gnger d jag snortade det s stod jag ovanfr toan o "host-spydde" (=knappt ngot krk)
1 av 1 gng d jag drack det med lsk s var jag s himla nra p att spy att jag behvde ta djupa andetag i 5-10 minuter..

Trodde alla tyckte att det smakade s illa :S men d r det visst bara mitt immunfrsvar som dummar sig -.-
Har haft liknande illamende-problem med alkohol och maja ocks.

Smaka beskt i 2 sekunder sen varit helt borta, fr mig r den beskrivningen Dimethocaine.
Men det r allts ingen annan hr som verkligen mr illa (i flera minuter) utav att ta 4-ho-met?
Citera
2010-03-17, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enfo
Sorry, fr mig r det
3 av 3 gnger d jag snortade det s stod jag ovanfr toan o "host-spydde" (=knappt ngot krk)
1 av 1 gng d jag drack det med lsk s var jag s himla nra p att spy att jag behvde ta djupa andetag i 5-10 minuter..

Trodde alla tyckte att det smakade s illa :S men d r det visst bara mitt immunfrsvar som dummar sig -.-
Har haft liknande illamende-problem med alkohol och maja ocks.

Smaka beskt i 2 sekunder sen varit helt borta, fr mig r den beskrivningen Dimethocaine.
Men det r allts ingen annan hr som verkligen mr illa (i flera minuter) utav att ta 4-ho-met?

Jag tror bara att du r extra knslig, senast jag tog det s slickade jag till och med i mig lite pulver som jag hade rkat spilla (varfr lta ngot g till spillo ) och visst det var inte gott p ngot stt men smaken frsvann fort nr jag bara skljde med lite vatten.

Testa att tugga HBW-frn istllet det smakar serist vidrigt och inte r effekten s vervldigande heller.
Citera
2010-03-17, 17:39
Medlem
Okay then it's settled
Nu vill jag bara tipsa 4-ho-met-lsarna om en vldigt bra tripprapport en kille hr p fb skrev igr
Fr er som inte har ngot annat att gra och grna lser en tripprapport fr att dsla tiden (tittar sorgset p mig sjlv)
Credits to: Raez
https://www.flashback.org/t1148864
Citera
2010-03-17, 17:46
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Vart kan man kpa detta inrikes nu? Riktigt sugen p tripp denna helgen med grna pm

Inte nn jvel som vet ngon sida?
Citera
2010-03-17, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
I mndags hngde jag och tv polare hemma hos mig i min lilla lgenhet och fick fr oss att eventuellt kpa 4-ho-meth om vi fick tag p det. Naturligtvis gjorde vi det och runt 22:30-23:00 snortade vi en och en tredjedels kapsel var, har inte en aning om det var mkt eller lagom. Smakade djvul i kften gjorde det iaf! Lnge! Hll fan p att spy.

Jag r visst inte ensam om illamendet (Han tog det t.o.m i kapsel)
Citera
2010-03-17, 18:07
Medlem
Citat:
Inte nn jvel som vet ngon sida?

Citat:
RC-Express, Prismatic och pulvermannen r 3 fina shoppar.
Men pulvermannen har vldigt ofta (90% nufrtiden) Slut p lager.
(Googla deras namn)

Kolla i fregende sidor innan du tar tden att frga mer n 1 gng.
Dessutom finns det ingen anledning till att va s otrevlig
Citera
2010-03-17, 21:25
Medlem
Jag sg detta nu,
http://discopulver.se/product_info.php?products_id=79
om ngon skulle vara intresserad

Edit; Nja, verkade inte finnas inne.
Citera
2010-03-17, 21:27
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Jag sg detta nu,
http://discopulver.se/product_info.php?products_id=79
om ngon skulle vara intresserad

Edit; Nja, verkade inte finnas inne.

D varnar jag samtidigt fr denna shop, ls kommentarer hr:

https://www.flashback.org/t926171p42
Citera
2010-03-17, 22:58
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Kolla i fregende sidor innan du tar tden att frga mer n 1 gng.
Dessutom finns det ingen anledning till att va s otrevlig

Jag r inte otrevlig, bara otlig, och de sidorna vet jag redan om, jag syftade mer p sidor som hade det i lager nr jag skrev att jag var sugen p att ta en till tripp i helgen.

Hur snabba r Prisman? skickas inrikes? betalningsalternativ?
Citera
2010-03-17, 23:25
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Jag r inte otrevlig, bara otlig, och de sidorna vet jag redan om, jag syftade mer p sidor som hade det i lager nr jag skrev att jag var sugen p att ta en till tripp i helgen.

Hur snabba r Prisman? skickas inrikes? betalningsalternativ?

Det brukar ta ungefr en vecka att f det ifrn prisman. Man betalar till ett utlandskonto s det tar ca 3 dagar. Ja, det skickas inrikes.
Citera
2010-03-17, 23:31
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Det brukar ta ungefr en vecka att f det ifrn prisman. Man betalar till ett utlandskonto s det tar ca 3 dagar. Ja, det skickas inrikes.

Oflyt, d fr jag vnta tills nn annan sida ftt in det
Citera
2010-03-17, 23:46
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Oflyt, d fr jag vnta tills nn annan sida ftt in det

Mja, d kan du f vnta ett bra tag tror jag. Pulvermannen verkar inte f in s ofta och nr dom vl fr in s tar det slut p en dag.
Om du har internetbank s r det inte s svrt att bestlla frn prisman. Det hade jag gjort iallafall, men du gr ju som du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in