2010-12-27, 02:04
Medlem
fairyfellers avatar
Haha det krävs inte direkt att man är en rutinerad fbare för att kunna kommentera. Vilket resonemang

OnT:

Börja lågt, vid runt 20mg. Tänker dock rekommendera dig att inte använda fyran ö.h.t utan försöka få tag på svamp.
Citera
2010-12-27, 02:16
Medlem
HolyCraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairyfeller
Tänker dock rekommendera dig att inte använda fyran ö.h.t utan försöka få tag på svamp.

Ok, Hur kommer det sig?
Citera
2010-12-27, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
du skulle postat i homet-tråden.

men hursomhelst, jag tycker att du ska dra i dig lite nu på direkten, då kommer toleransen vara nere på nyår (som väl är på fredag right?). Du kommer även ha ett bättre hum om hur mycket du pallar. Och du har inte sagt något om set och setting, kommer du behöva dölja att du är hög? isåfall ta en vääldigt liten dos eller ingenting, det är inte roligt att behöva dölja.

Jag kommer absolut inte behöva dölja, har lägenhet med polaren som också ska trippa. Vi kommer dock inte stanna där så länge, hade tänkt dra till stan beroende på hur vi mår
Btw de är lugnt att blanda med alkohol va?

Tack för alla svar!
Citera
2010-12-27, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splintrex
Jag kommer absolut inte behöva dölja, har lägenhet med polaren som också ska trippa. Vi kommer dock inte stanna där så länge, hade tänkt dra till stan beroende på hur vi mår
Btw de är lugnt att blanda med alkohol va?

Tack för alla svar!
jag har blandat med alkohol utan problems, drack dock typ bara 2 drinkar så blev antagligen inte ens påverkad.
Citera
2010-12-27, 02:40
Medlem
fairyfellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HolyCrap
Ok, Hur kommer det sig?

Det är en relativt ny drog som det visserligen inte har viftats mycket om i media då det uppenbarligen inte har inträffat några värre incidenter i samband med den. Men vi har ingen aning om vad som kan hända om 10 år eller hur det påverkar psyket efter en längre tid. Därför tycker jag att man ska vara smart och använda den drog som nästan alltid finnes längst ner på "farligaste drogerna"-listorna - psilocybin!
Citera
2010-12-27, 06:17
Medlem
Citat:
Det är en relativt ny drog som det visserligen inte har viftats mycket om i media då det uppenbarligen inte har inträffat några värre incidenter i samband med den. Men vi har ingen aning om vad som kan hända om 10 år eller hur det påverkar psyket efter en längre tid. Därför tycker jag att man ska vara smart och använda den drog som nästan alltid finnes längst ner på "farligaste drogerna"-listorna - psilocybin!

Jag hade inte haft någonting emot svamp det kan jag garantera men nu rinner det ju inte Hallucinogener i 100 kranar samtidigt Man tar vad man får och jag tänker inte sitta utan på nyår
Hur som helst har sånt (möjliga biverkningar) aldrig stört mig, kör bara på. Annars får man ju aldrig ha kul
Citera
2010-12-27, 11:15
Medlem
Nån annan som känner sig hjärnskadad på större doser? jag o tjejen tog runt 50mg o hade skitkul med löjligt mycket hallisar, dock på slutet av trippen kändes hjärnan helt slut och man fick känslan av att nåt läshuvud ihjärnan ramlade av sitt spår så man fick "error" lampor som lyste i skallen vilket ledde till att man stammade och tankar som avbröts och försvann,

Kändes ganska ohälsosamt och jag har aldrig känt nåt liknande på nån annan drog, och av nån anledning känns det som risken för hppd är större på det här än mycket annat, känns som det är för mycket typ
Citera
2010-12-27, 13:21
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxer
Nån annan som känner sig hjärnskadad på större doser? jag o tjejen tog runt 50mg o hade skitkul med löjligt mycket hallisar, dock på slutet av trippen kändes hjärnan helt slut och man fick känslan av att nåt läshuvud ihjärnan ramlade av sitt spår så man fick "error" lampor som lyste i skallen vilket ledde till att man stammade och tankar som avbröts och försvann,

Kändes ganska ohälsosamt och jag har aldrig känt nåt liknande på nån annan drog, och av nån anledning känns det som risken för hppd är större på det här än mycket annat, känns som det är för mycket typ

Jag tror det är en vanesak. Efter ett par gånger så blir afterglowen skönare och skönare, tycker jag. Tionde eller elfte gången jag tog 4-ho-met så tog jag 100mg. På slutet kunde jag vara riktigt social med folk. Första gången jag tog 4-ho-met så var alla tankar trasiga, och mina kamrater var det ungefär samma för, så jag antar det gäller de flesta att det är en vanesak. Sen så är inte risken för att få HPPD beroende på drogen, så no worries.
Citera
2010-12-27, 13:59
Bannlyst
Dra ladd under 4ho rus. Tror ni man kan bladna 4ho o ladd utan större konsekvenser?
Citera
2010-12-27, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woopidoo
Dra ladd under 4ho rus. Tror ni man kan bladna 4ho o ladd utan större konsekvenser?

Varför i helvete skulle man ens få för sig att göra det?
Citera
2010-12-27, 15:50
Medlem
fairyfellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splintrex
Jag hade inte haft någonting emot svamp det kan jag garantera men nu rinner det ju inte Hallucinogener i 100 kranar samtidigt Man tar vad man får och jag tänker inte sitta utan på nyår
Hur som helst har sånt (möjliga biverkningar) aldrig stört mig, kör bara på. Annars får man ju aldrig ha kul

Du måste ha respekt för drogen, genom att tänka att möjliga biverkningar aldrig stört dig så visar du ju bara att du inte har någon aning om vad som skulle kunna hända och också skiter i det. Hallucinogener tar på psyket varesig du vill det eller ej, och med den inställningen bör du inte bruka någon alls. Inget illa menat.
En vän till mig har problem med sitt hjärta tackvare fyran, tror du inte det stör honom? Hade inte det stört dig?
Citera
2010-12-27, 18:09
Medlem
STMEs avatar
Citat:
En vän till mig har problem med sitt hjärta tackvare fyran, tror du inte det stör honom? Hade inte det stört dig?

Antar att han fått beskedet av en doktor? Går det att bekräfta att han inte han hade problem innan han träffade de fyra?

Är inte alls omöjligt att det kan orsaka problem, men det är väldigt vanligt att folk börjar inbilla sig problem, vilket är anledningen till att jag frågar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in