2010-09-16, 08:27
Medlem
Gamble33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
När kommer jag kunna somna om jag tar 15mg 4-ho-met? På ett cirka.
På 15mg kan du somna efter trippen tror jag alltså kanske 4 timmar, nasalt 3 timmar gissningsvis.

Har mailat prisman nu och kollar vad som pågår, surt om pengarna har gått till något random konto.
Citera
2010-09-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamble33
Jag följde någon "guide" som finns i denna tråd. Jag kollade på historiska transaktioner och på betalningsmottagare stog det:
Mottagarens namn och adress ONE-TO-ONE LTD
ONE-TO-ONE LTD
THE BELIZE BANK LIMITED
60 MARKET SQUARE PO BOX 364
IBAN GB97 BARC 2026 7463 3441 85
Bank BARCGB22
Land STORBRITANNIEN

Och jag har skrivit ordernummer i kommentar till mottagare och jag har skickat 20euro. Antagligen är det något petfel typ att jag har mellanrum på IBAN eller så är det som jag hoppas att min bank är väldigt seg.

Såg att någon annan hade beställt samma datum som mig (7e sept) och inte heller fått, vilken bank?

Beställde med den 7e fortfarande pending har oxo swedbank...skumt
Citera
2010-09-16, 19:07
Medlem
Deawins avatar
Tja , tänkte bara dubbel kolla ens sak innan jag häller ner 40-50 mg i saftflaskan.

Det är lugnt att blanda det med vätska va , inte alkohol givetivs då detta bara är korkat men som saft .

Effekten blir liksom den önskade ?
Citera
2010-09-16, 19:08
Medlem
Deawins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lama83

Tja , jag beställde också den 7e , blev förbannad några dagar senare för att det fortfarande stod pending , skicka dem ett mail med mitt ordernr och på samma dag gick det till , "confirmed " och " shiped " i status , fick det två dar efter
Citera
2010-09-16, 19:16
Medlem
SannRealists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deawin
Tja , tänkte bara dubbel kolla ens sak innan jag häller ner 40-50 mg i saftflaskan.

Det är lugnt att blanda det med vätska va , inte alkohol givetivs då detta bara är korkat men som saft .

Effekten blir liksom den önskade ?

Det går nog bra ska du se, har gjort det tidigare. Om du är jätteosäker kan du alltid shotta "homet-vatten" och skölja den bittra smaken med saften. Men blanda med saft kan du absolut göra, vet dock inte hur det blir med lösligheten.
Citera
2010-09-16, 19:21
Medlem
Deawins avatar
Körde ner det i saften , lösligheten var det väl sådär med ; ) Men det ska nog gå ner , orkar bara inte med den där kemiska smaken så jag gjorde riktig starksaft , får se hur det döljer det . Nasalt tycker jag bränner för mycket så orkar inte lägga upp nya doser .
Citera
2010-09-16, 19:24
Medlem
Gamble33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deawin
Körde ner det i saften , lösligheten var det väl sådär med ; ) Men det ska nog gå ner , orkar bara inte med den där kemiska smaken så jag gjorde riktig starksaft , får se hur det döljer det . Nasalt tycker jag bränner för mycket så orkar inte lägga upp nya doser .
Själv älskar jag att man kan köra nasalt med homet, visst svider det lite men inget överdrivet.
Citera
2010-09-16, 19:26
Medlem
Deawins avatar
Altså , jag älskar ruset och hur fort det kickar in vid nasalt , men njaa , jag gillar nog smygandet och en ofrätande näsa ; )
Citera
2010-09-16, 20:29
Medlem
Gamble33s avatar
Fan vad surt, mailade prisman imorse och märker nu på kvällen att dom tagit arslet ur vagnen pga mitt mail och confirmat mitt köp, ville inte maila dom tidigare för jag trodde dom visste vad dom gjorde och att det fanns ett kö-system men icke. (Har väntat sedan tisdag förra veckan, 7:e sept)

Jag som hade planerat en tripp till helgen men det kan jag nog glömma!
Citera
2010-09-16, 20:37
Medlem
Gamble33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lama83
Kolla om du också fått confirmed eller om det verkligen var mitt mail som fick igång dom, annars rekommenderar jag dig att också maila dom.
Citera
2010-09-16, 20:49
Medlem
Deawins avatar
Citat:
Kolla om du också fått confirmed eller om det verkligen var mitt mail som fick igång dom, annars rekommenderar jag dig att också maila dom.

Har fått maila dom på mina två beställningar där ifrån , bevare mig väl expressen !
Citera
2010-09-16, 22:13
Medlem
Citat:

Mailade precis samantha å hoppas jag får mitt godis tills nästa helg iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in