Citat:
Ursprungligen postat av Gurkangoessvamp
Vill varna lite här då detta verkar vara mycket individuellt...
Min kompis som aldrig tagit något hallucinogent tog ca 10mg (ögonmåttat) och han fick extrema skrattattacker och beskrev sig själv som "en levande orgasm", visserligen är han ganska liten och endast 18.
Själv tog jag också ca 10mg och jag blev lätt trippad... ca 15-20mg skall nog intas när mina 1k mg kommer då jag är något mer erfaren (både svamp o lsd enstaka gånger) och sedan prova mer om jag känner för det.
Självklart är det individuellt, dock tror jag inte att din kompis hade blivit besviken ifall han hade tagit 15mg till, och jag är skeptisk på att det skulle bli en MYCKET intensivare tripp. Jag har fått för mig att tröskeln ligger på runt 10-15/17mg Så jag skulle rekomendera 25mg så man kan va säker att det fungerar men att man inte får för mycket.
Jag är 18 år och väger runt 75kg och är runt 185-190 lång och några jag har trippat med har varit 93or och dom har också tagit 25mg och likaså har andra jag har trippat med som har varit 22-24år så jag tror inte det har SÅ mycket med ålder eller erfarenhet att göra.
Glöm inte att upprepat (och regelbundet?) intag kan leda till muskelsönderfall som, om jag inte missminner mig, kan leda till att levern pajar och att man slutligen dör... Vet å andra sidan inga rapporter om detta eller hur mycket man behöver inta och under hur lång tid men har en känsla av att ifall man trippar 2ggr/månad så ska de nog vara filbunke
Kan slänga upp en guide till hur man betalar till prisman med Handelsbanken om någon vill sen också då guiden till hur man betalar med Swedbank eller vad det nu var va lite svår att förstå, även för mig.
Trippa lugnt!