2010-01-10, 20:23
Medlem
HellionZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiggyBrownclaw
Bra set och setting.

Jo jag vet de har trippa detta 4 gånger förut och inte snea . Men ska nog testa med lung musik och sitta vid datorn och se nåt lungt
Citera
2010-01-10, 21:22
Medlem
Om man tar en mindre dos, kan man bli lagom flummig då och få ett bra rus på platser man kanske inte vill vara helt söndertrippad alla gånger (läs: aldrig på de 2 sista), exempelvis på stan, festival, konsert, skola/arbete osv?

Det skulle ju vara helt klockrent om man kunde få en lite cb-liknande effekt (tycker själv att en mindre dos svamp kan påminna om cb till en viss del) utan att inmundiga nåt olagligt, men som samtidigt håller längre och är bättre än dagens JWH-ämnen.
Citera
2010-01-10, 21:26
Medlem
HellionZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squamatus
Om man tar en mindre dos, kan man bli lagom flummig då och få ett bra rus på platser man kanske inte vill vara helt söndertrippad alla gånger (läs: aldrig på de 2 sista), exempelvis på stan, festival, konsert, skola/arbete osv?

Det skulle ju vara helt klockrent om man kunde få en lite cb-liknande effekt (tycker själv att en mindre dos svamp kan påminna om cb till en viss del) utan att inmundiga nåt olagligt, men som samtidigt håller längre och är bättre än dagens JWH-ämnen.

Nja kan funka men är nog inget jag skulle göra.
Citera
2010-01-10, 22:23
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squamatus

Tror inte det skulle vara något problem, tycker att en lågdos inte är något att hänga i granen, men det kan vara lite cb liknande visst. Man får väl ändå tolerans så det är nog inget du kan göra ofta. Tycker för övrigt det är så lite mindfuck på 4-HO-MET, så tror man skulle klara sig rätt bra bland folk på runt 25mg som många kör på. Fast alla är olika, känt mig rätt klar i huvudet alla ggr själv iaf.
Citera
2010-01-10, 22:31
Medlem
Gravelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Det finns verkligen folk till allt!

Ursäkta men vad menar du? Har över 7 års erfarenhet av hallucinogener så vet vad jag ger mig in på när jag trippar.

Tack för svaren förövrigt, får väl börja på runt ~50-70mg och se vart det tar mig.
Citera
2010-01-10, 22:53
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellionZero
Jo jag vet de har trippa detta 4 gånger förut och inte snea . Men ska nog testa med lung musik och sitta vid datorn och se nåt lungt

Vad gjorde dig nervös om det var den 5e trippen förresten? Har ett bra psyke för hallucinogener, däremot kan jag fortfarande snea på CB & Cannabinoider pga att min puls far iväg så hårt.

Är det oro för vad du ska se eller så?
Citera
2010-01-10, 22:53
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Jag tog i fredags 15mg och snea lite ellr så va de för att jag bara blev nervös att de inte kom igång riktigt jag vet ej ? Tänkte testa igen fast är ute efter tips hur jag skulle kunna göra för att inte snea
Om du mest blev orolig och nervös på en så pass låg dos så kan jag tänka mig att du får en bättre (!) upplevelse om du ökar dosen något. Jag skulle rekommendera dig att köra ~25 mg nästa gång, men du känner givetvis själv vad som är bäst för dig.
Citera
2010-01-10, 23:10
Medlem
HellionZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Om du mest blev orolig och nervös på en så pass låg dos så kan jag tänka mig att du får en bättre (!) upplevelse om du ökar dosen något. Jag skulle rekommendera dig att köra ~25 mg nästa gång, men du känner givetvis själv vad som är bäst för dig.

Jag testa 20mg och de va mkt bättre
Citera
2010-01-10, 23:11
Medlem
HellionZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Vad gjorde dig nervös om det var den 5e trippen förresten? Har ett bra psyke för hallucinogener, däremot kan jag fortfarande snea på CB & Cannabinoider pga att min puls far iväg så hårt.

Är det oro för vad du ska se eller så?

Ne bara nervös innan de slår och sen bruka man bara flyta med
Citera
2010-01-10, 23:12
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Jag testa 20mg och de va mkt bättre
Skönt att du har hittat en nivå där du trivs
Citera
2010-01-10, 23:16
Medlem
HellionZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Skönt att du har hittat en nivå där du trivs

Mm ensam verka en dos på 20-25mg vara bra.

Med sällskap har jag testa 40mg och de va bara rent sjukt
Citera
2010-01-11, 01:40
Medlem
Citat:
Mm ensam verka en dos på 20-25mg vara bra.

Med sällskap har jag testa 40mg och de va bara rent sjukt
Ensam brukar jag köra på 50mg. Tycker det är skönar att köra en större dos ensam än med sällskap. Då kan man ägna sig åt sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in