Citat:
Ursprungligen postat av 1-RAGE
Jag blir då totalt euforisk. Dom 2-3 senaste tripparna har varit i klass med mina första E rus tom.

Haha jag o två polare provade detta igår för första gången... the guy with the shitz hade bara med sig åt en trip så jag blev lucky number one... vi hade ingen våg men han hade beställt 100mg och han tog med vad han trodde var en tiondel, det blev lite trippad och humöret gick från normalt till topp verkligen samtidigt som synförvrängningarna kom och färger intensifierades.
Det var inte riktig lika starkt som svamp tripparna jag har haft men tog ju trots allt bara ~10mg... under trippen drog the guy with the shitz hem till sig och hämtade mera resterande ~90mg och så skulle dom andra också köra på... "ena killen" som är lite mindre än oss och är lite mer lätt påverkad tog mindre än mig (under ~10mg) och the guy with the shitz tog lite mer än mig (~10-15mg kanske) fast efter 15-20 min så kände han fortfarande ingenting så han tog lika mycket till så han var väl uppe i ~20-30mg då.
"ena killen" satt och lirade company of heroes med 2 polare samtidigt som han inväntade effekt och efter ett tag så fick han så extremt eufori så han skrattade så han grät medans han kollade på sjuka saker på internet. the guy with the shitz blev besviken och snortade en del till men han kände fortfarande inte ett smack sa han...
Nog med tripprapport och över till frågan, varför tror ni att the guy with the shitz inte kände något? han tog ju trots allt MYCKET mer än oss andra... Kan man inte fylla på väl efter man har intagit det första?
Och när jag ändå håller på så kan jag ju fråga vilket sätt som är bäst att inta det, nasalt eller oralt?
Och hur mycket kostar det att beställa detta? Är Prismatic det billigaste/pålitligaste stället eller finns det bättre sidor? Och hur mycket kostar frakten därifrån? Och vad finns det för betalsätt? :P
Edit: Hittade frakten och betalsätt
Edit2: Glömde fråga, är det lugnt om man kör på igen dagen efter? eller äre som svamp/lsd att man måste vänta ett tag innan man kan ta mera?