2008-07-13, 19:17
Medlem
Bona Drags avatar
20 mg i två omgångar intogs i går. Det var över förväntan. Inga negativa effekter i stil med "baksmälla" heller.
Citera
2008-07-13, 20:06
Medlem
Hur gör ni när ni mäter upp doserna? Våg, ögonmått, dela upp i högar?
Citera
2008-07-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clawheady
Egentligen skall man ju väga. Men jag tror inte alla har tillgång till en våg som kan visa mg så många kör nog ögonmått
Citera
2008-07-13, 21:36
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawheady

Gå och köp en påse med askobinsyra och häll ner påsens innehåll i en liter vatten. Sedan häller du ner allt ditt 4-HO-MET i flaskan och blandar ordentligt. Har du tex 200mg så är 1cl=2mg och då blir ca 1 dl en bra förstagångsdos.

Resterande vätska förvaras med fördel i kylskåpet och märkes TYDLIGT.

Struntar du i askobinsyran finns det risk för att ditt 4-HO-MET oxiderar och blir verkningslöst efter några dagar.
Citera
2008-07-13, 23:14
Medlem
PerpetualVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiNK
Jag tog 100mg, 75 i en bomb och 25 snortade jag. En mindre tripp, verkligen inte som den två dagar innan. Kände dock att ämnet var väldigt aktivt och det kändes halvfarligt kroppsligt, mindre ryckningar och liknande.

Ja, jag upplevde att ögonlocken krampade ett tag. Så fort jag blundade drog ögonlocken ihop sig så långt det gick och började rycka. Mycket konstigt.
Citera
2008-07-14, 04:11
Medlem
hazeblazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Gå och köp en påse med askobinsyra och häll ner påsens innehåll i en liter vatten. Sedan häller du ner allt ditt 4-HO-MET i flaskan och blandar ordentligt. Har du tex 200mg så är 1cl=2mg och då blir ca 1 dl en bra förstagångsdos.

Resterande vätska förvaras med fördel i kylskåpet och märkes TYDLIGT.

Struntar du i askobinsyran finns det risk för att ditt 4-HO-MET oxiderar och blir verkningslöst efter några dagar.
Haha, man kan verkligen se en stackars person (alrdig rört en drog) som precis haft sitt 3 timmars gym pass och tror det är is kall saft (Man måste ju hälla i lite saft för det ska bli gött), sveper hela flaskan i ett och får sig en upplevelse han/hon aldrig kommer att glömma.

Haha, jag måste testa detta med någon!
Citera
2008-07-14, 17:32
Medlem
Toffss avatar
En liten fråga bara, påminner homet alls om n-ethyl-2cb? rent visuellt och räknat i mindfuck, har längtat efter en lika visuell upplevelse då jag upplevde mer OEV's på nethylen än både Svamp och LSD.

tack för svar
Citera
2008-07-15, 07:39
Medlem
Eftersom att 4-HO-MET ännu inte finns på erowid, är det någon som har lust att fylla i denna:

Total Duration:
Onset:
Coming Up:
Plateau:
Coming Down:
After Effects:

Och om jag har fattat detta rätt så funkar det ungefär såhär:

Total Duration = Total längd från helt 'nykter' till helt slut på trip.
Onset = Neutral fas. Du har tagit drogen men du märker ännu inte av den. - Alltså hur lång tid det tar innan du börjar känna av effekterna.
Coming Up = Nu börjar du känna av drogens effekter. Du känner att trippen ökar. - Allltså hur lång tid tills du når platåfasen.
Plateau = Nu har du uppnått max effekt av drogen och du ligger på samma nivå hela tiden. - Alltså hur länge du stannar 'maxtrippad'
Coming Down: Nu börjar effekterna avta. - Alltså Tiden från när du lämnar nivåfasen till slut på trip.
After Effects: Inte en hangover. Vad?

Har jag förstått rätt?
Senast redigerad av Logz 2008-07-15 kl. 07:42.
Citera
2008-07-15, 10:54
Medlem
Energis avatar
"After Effects" borde ju vara att det är svårt att sova efter en tripp på 4-ho-met.
Citera
2008-07-15, 11:42
Medlem
Precis mottagit mitt homet och kan berätta att deras service är prima
Se inlägget: https://www.flashback.org/showpost....3&postcount=15

Dock har jag ingen våg så jag kan inte veta om det är korrekt mängd. Så äre någon som förut beställt 125mg som ser om det är typ rätt? Tyckte det såg lite ut men det är säkert rätt.

http://xs129.xs.to/xs129/08292/dsc06385__medium_565.jpg
Citera
2008-07-15, 11:45
Bannlyst
Den där mängden ser ut att stämma, det är otroligt svårt utan våg, jag har inte heller haft någon våg när jag testa 2 gånger.

Första gången slicka jag på fingret o körde ner i påsen o drog i mig det jag fick på fingret, och det räckte gott och väl..

Bättre att ta för lite än för mycket iaf..
Citera
2008-07-15, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko
Den där mängden ser ut att stämma, det är otroligt svårt utan våg, jag har inte heller haft någon våg när jag testa 2 gånger.

Första gången slicka jag på fingret o körde ner i påsen o drog i mig det jag fick på fingret, och det räckte gott och väl..

Bättre att ta för lite än för mycket iaf..
Frågan är hur jag skall göra med detta. Ska trippa en gång hemma själv (Sitter närvarande dock) Sen skall jag resa till en polare med resten och dela det med han där.
Hur jag skall lyckas få ut endast en dos ur påsen till att börja med (vill köra 30mg) blir en sport
Nån som har något tips? Tänkte hälla ut på ett papper och dela i 4 högar och hälla tebax 3 i påsen igen. Men nu när jag ser hur det ser ut inser jag att det blir svårt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in