2009-10-30, 16:17
Medlem
Oczwaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezeriil
(...) Nasalt är slöseri.
Hurså?
Citera
2009-10-30, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oczwap
Hurså?

Lika starkt rus, men håller inte i lika länge.
Citera
2009-10-30, 18:45
Medlem
Oczwaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezeriil
Lika starkt rus, men håller inte i lika länge.
Då ska jag hålla mig till oralt i fortsättningen.
Är inte så förtjust i att fasta innan dock, men det får man ta.
Citera
2009-10-30, 18:53
Medlem
_abous avatar
Citat:
Då ska jag hålla mig till oralt i fortsättningen.
Är inte så förtjust i att fasta innan dock, men det får man ta.
Har aldrig fastat innan 4ho.
Citera
2009-10-30, 19:08
Medlem
Oczwaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Har aldrig fastat innan 4ho.
Se där. Ungefär hur långt efter intag slår det när man ätit innan?
Citera
2009-10-30, 19:09
Medlem
Har heller aldrig fastat, men någon här får gärna nämna ifall effekten blir bättre ifall man fastar?
Citera
2009-10-30, 19:10
Medlem
_abous avatar
Citat:
Se där. Ungefär hur långt efter intag slår det när man ätit innan?
På mig och mina vänner har det slagit på 15-20 minuter, max.
PM´s ljusgråa batch.
Citera
2009-10-30, 19:15
Medlem
Oczwaps avatar
Citat:
På mig och mina vänner har det slagit på 15-20 minuter, max.
PM´s ljusgråa batch.
Intressant. Det enda jag ätit utan att fasta innan är spice, och tar mer än dubbelt så lång tid att slå, jämfört med om man inte ätit något innan. Antog att det gällde annat också.
Citera
2009-10-30, 19:35
Medlem
Gjorde min 4 ho met debut för en vecka sedan och jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tyckte. Det va verkligen inte lika magiskt som lsd, dock trippade jag inomhus nu vilket jag alltid har tyckt illa om, det ska vara ute i naturen med solsken och grön natur.

Jag kan i alla fall inte klaga på styrkan då jag blev duktigt trippad och tankarna var verkligen precis som på pappa lsd.

Nu till mina frågor som säkert redan har besvarats här tidigare, men jag försöker ändå:

1. Jag tog ca 30 mg och va trippad i 7-8 timmar, hade precis som med lsd problem med att sova, fast jag mådde mycket sämre än på lsd när at väl kom, at på lsd var i princip ingen, men at på 4 ho met va rätt jobbig, kan man röka lite grönt för att somna eller ska man undvika att blanda hallucigener med cannabis?

2. Hur länge bör man vänta mellan varje tripp? vad händer om man trippar med bara någon dags mellanrum? ingen effekt eller vad?

väldigt tacksam för utförliga svar!
Citera
2009-10-30, 19:38
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rusty.Brandsteen

1. ...kan man röka lite grönt för att somna eller ska man undvika att blanda hallucigener med cannabis?
Ja, det går bra att röka på afterglowen. Många tycker rent av att det är väldigt trevligt.

Citat:
2. Hur länge bör man vänta mellan varje tripp? vad händer om man trippar med bara någon dags mellanrum? ingen effekt eller vad?

väldigt tacksam för utförliga svar!
Man bör vänta minst en vecka, helst två. Som med alla hallucinogener är det alltid bra att låta psyket återhämta sig mellan varven.
Men om du ändå vill köra två dagar i rad går det, men du får öka dosen till ~det dubbla för att få effekt.
Citera
2009-10-30, 19:49
Medlem
Citat:
Ja, det går bra att röka på afterglowen. Många tycker rent av att det är väldigt trevligt.

Man bör vänta minst en vecka, helst två. Som med alla hallucinogener är det alltid bra att låta psyket återhämta sig mellan varven.
Men om du ändå vill köra två dagar i rad går det, men du får öka dosen till ~det dubbla för att få effekt.

Tack för svaren!

Låt säga att jag väntar en vecka, behöver jag en betydligt större dos då också? eller skulle en dos på 30 mg funka lika bra som för en vecka sedan?

En till här: jag har på både lsd och 4 ho met fått en hög puls och under i princip hela trippen kännt mig väldigt varm i ansiktet, i början så är hela jag varm, men sen fryser jag, men jag är varm i ansiktet ändå, någon som upplevt liknande?

En annan grej är käkspänninger, är detta vanligt under trippen?
Citera
2009-10-30, 19:53
Citat:
En annan grej är käkspänninger, är detta vanligt under trippen?
Jag har inte varit med om käkspänningar, min nacke kan däremot bli otroligt spänd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in