2010-01-11, 02:57
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Ensam brukar jag köra på 50mg. Tycker det är skönar att köra en större dos ensam än med sällskap. Då kan man ägna sig åt sig själv.
Samma här. När jag trippar med sällskap vill jag fortfarande ligga på en sådan nivå att jag kan kommunicera med övriga deltagare utan större svårigheter.
Citera
2010-01-11, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HellionZero
Mm ensam verka en dos på 20-25mg vara bra.

Med sällskap har jag testa 40mg och de va bara rent sjukt

Jag och några polare har gtt upp till 75 en gång, det var HELT vansinnigt
Huset vi skulle vara inne vred ut och in på sig själv när vi stod ute och rökte, kändes lite konstigt att gå in i det igen efter det
Citera
2010-01-11, 05:05
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graveland
Ursäkta men vad menar du? Har över 7 års erfarenhet av hallucinogener så vet vad jag ger mig in på när jag trippar.

Tack för svaren förövrigt, får väl börja på runt ~50-70mg och se vart det tar mig.
Det kanske lät spydigt eller så, men så menade jag inte.
Menade bara att det för mig iallafall är helt sjukt hur folk vågar sig upp på såna doser, dock förstår jag att du kan hantera det efter 7års erfarenhet.
så, ja.. over and out antar jag.
Citera
2010-01-11, 15:22
Medlem
Ajss avatar
Vad äre för bullcrap att man inte kan fylla på?

Jag tog 25mg oralt i fredags, var inte nöjd och hade förberett 2x5mg till mig och tjejjen, tog 5mg ca 75-90 min efter jag droppat bomben, då färgade det på lite mer och jag kände mig nöjd :P

Ett tips är dock att förbereda ev. påfyllning INNAN trippen för man har ingen som helst mängdkänsla under trippen och vågen blir nog ganska advancerad

F.ö
Är det bara jag som tycker detta är bättre än syra/svamp?
Kanske fegat då jag käkat svamp och fått tag i dålig syra men jag får bättre effekt på 25-35 av detta än jag någonsin fått på syra/svamp... även om jag käkat 3-4g svamp eller 3-4 lappar...

Man mår bättre under ruset också och inte sån extrem mindfuck som på syra
Citera
2010-01-11, 15:31
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
Är det bara jag som tycker detta är bättre än syra/svamp?
Kanske fegat då jag käkat svamp och fått tag i dålig syra men jag får bättre effekt på 25-35 av detta än jag någonsin fått på syra/svamp... även om jag käkat 3-4g svamp eller 3-4 lappar...

Man mår bättre under ruset också och inte sån extrem mindfuck som på syra
Det låter som att du fått tag på ruskigt dålig LSD (om det nu ens var det och inte någon dålig RC-blotter)...
Citera
2010-01-11, 16:01
Medlem
Gravelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Det kanske lät spydigt eller så, men så menade jag inte.
Menade bara att det för mig iallafall är helt sjukt hur folk vågar sig upp på såna doser, dock förstår jag att du kan hantera det efter 7års erfarenhet.
så, ja.. over and out antar jag.

Lät konstigt typ "du är dum i huvudet och kommer göra en bullsquid" ungefär men då förstår jag.

Förövrigt, göra en bullsquid är detta: https://www.flashback.org/showthread.php?t=1039552
Citera
2010-01-11, 16:51
Medlem
Ajss avatar
Mjo, riktigt kassa lappar var det -.-

Btw, någon som vet något på ica som kommer i kapslar?
Behöver ett gäng IKVÄLL, har beställt från ebay men dom har inte kommit.
Måste finnas någon hälsokost eller dyligt.
Någon som vet? Så billigt som möjligt då
Citera
2010-01-11, 17:09
Medlem
Gagoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graveland
Lät konstigt typ "du är dum i huvudet och kommer göra en bullsquid" ungefär men då förstår jag.

Förövrigt, göra en bullsquid är detta: https://www.flashback.org/showthread.php?t=1039552

Hahaha, vilken hjälte...
Bra att skynda på klassningen av metocinet
Citera
2010-01-11, 19:15
Medlem
HellionZeros avatar
Har nyss landa efter 55mg dos . De va en ganska bra resa
Citera
2010-01-11, 19:23
Medlem
Battery6s avatar
Måste bara fråga vad ni rekommenderar, snorta eller bomba? Och vad blir skillnaden?
Fick just hem första beställningen på 250 mg och på innan helgen blir det resa av.
Citera
2010-01-11, 19:36
Medlem
DaVajjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battery6
Måste bara fråga vad ni rekommenderar, snorta eller bomba? Och vad blir skillnaden?
Fick just hem första beställningen på 250 mg och på innan helgen blir det resa av.

Väg upp dos, häll ner i ett halvt glas vatten, rör om med sked, drick. Fyll på vatten och drick igen så du ser till att få ner allt. Smakar måttligt beskt.
Citera
2010-01-11, 21:44
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellionZero
Har nyss landa efter 55mg dos . De va en ganska bra resa
Bättre än 15mg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto