2011-10-27, 02:12
Medlem
Alp-Ottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khalim
någon som kan skicka PM med vart man kan köpa 4homet? provat ett par sidor men alltid fegat ur pga deras suspekta betalningsmetoder.

PM skickat
Citera
2011-10-27, 17:21
Medlem
ravnats avatar
Jag vill minnas att jag läste om minst två separata fall där personer drabbats av krampanfall i samband med intag av 4-HO-MET dock framgick inte speciellt mycket information.

Kom det någonsin fram något mer om det?
Hur mycket tog personerna och av vilken batch?
Bekräftades eller dementerades det hela som trollning/skrämselpropaganda?
All information är utav intresse.
Citera
2011-10-27, 18:47
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Jag vill minnas att jag läste om minst två separata fall där personer drabbats av krampanfall i samband med intag av 4-HO-MET dock framgick inte speciellt mycket information.

Vad innebär krampanfall i sammanhanget? Sendrag eller liknande muskelsammandragningar förekommer och kan vara muy grande smärtsamma. Epileptiska varianter tycker att det skulle vara konstigt om tryptaminen som sådan låg bakom, snarare än ett tramadolmissbruk i bakgrunden eller något sådant.
Citera
2011-10-27, 18:55
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat

Jag tycker fallen låter som allergiska reaktioner. Taget från http://emedicine.medscape.com/article/167398-overview

Citat:
Some people are allergic to psilocybin. For these people, eating "magic mushrooms" can lead to: 1) coma—a state of unconsciousness from which a person cannot be aroused by noise or other stimuli; 2) convulsions—the twitching of limbs and the involuntary contracting of muscles while in a state of unconsciousness; and 3) seizures—brain disturbances that cause loss of consciousness and uncontrolled movements in the limbs and tongue. For young children, a single dose of psilocybin can cause fatal heart problems, seizures, and coma.

Eftersom metocin (4-HO-MET) då är en analog till psilocin, som är det ämne som är en metabolit från psilocybin som i sig inte är psykoaktivt, är sannolikheten stor att det är ungefär samma typ av allergisk reaktion. Det är därför man bör ta en väldigt låg dos (~5mg när det gäller 4-HO-MET) för att kolla om man är allergisk, flera timmar innan man tar sin riktiga dos. En sådan dos bör som regel inte skapa någon tolerans, och bör heller inte skapa någon större allergisk reaktion, mer än lite obehag.
Citera
2011-10-28, 16:09
Medlem
Har precis fått hem mitt 4-ho-met från prisman. Beställde 100mg. (Första gången)
Hur ska det se ut? Alltså mängdmässigt, det ser galet lite ut.
Citera
2011-10-28, 17:29
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiryu
Har precis fått hem mitt 4-ho-met från prisman. Beställde 100mg. (Första gången)
Hur ska det se ut? Alltså mängdmässigt, det ser galet lite ut.

Jadu, vet inte exakt, är lite olika från batch till batch och jag vet inte hur den senaste från prisman är.
Men 100mg är väldigt lite, så jag är inte särskilt förvånad. Om du vill ha bättre svar får du nog ta bild på det.
Citera
2011-10-28, 21:19
Medlem
Kanske står i denna 900 sidor långa tråd men det jag funderar över är att 4-ho-met blev olagligt några månader sen men folk verkar beställa det utan problem? Nu om det fastnar i tull åker man på ordentlig böter eller?

Lite offtopic men det här med tull... Om tullen tar 1g 4-ho-met adresserat till mig. Kan jag åka på något straff för det? Skulle ju vara helt sjukt isf. Då kan man ju bara skicka droger till folk man inte gillar för att dom ska straffas :S
Citera
2011-10-28, 22:17
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immun1ty
Kanske står i denna 900 sidor långa tråd men det jag funderar över är att 4-ho-met blev olagligt några månader sen men folk verkar beställa det utan problem? Nu om det fastnar i tull åker man på ordentlig böter eller?

Lite offtopic men det här med tull... Om tullen tar 1g 4-ho-met adresserat till mig. Kan jag åka på något straff för det? Skulle ju vara helt sjukt isf. Då kan man ju bara skicka droger till folk man inte gillar för att dom ska straffas :S

Det är fortfarande oklassat. Trippa på!
Citera
2011-10-30, 20:58
Medlem
friendofthedevils avatar
Mini-tripprapport:

Ca 15mg av fyran i fredags.

Blev en lång skogspromenad till musik av Shpongle först, väldigt härligt men inte mycket visuellt förutom färgranna träd och "flytande" mark. När jag tittade eller fokuserade på någonting fick jag en känsla av att jag "zoomade" in på t.ex. trädet eller bladet och såg dess själsliv skulle man kunna säga. Jag fick en liten förnimmelse av vilken kraft och energi som fanns ute i skogen och naturen kort sagt.

Sedan när jag kom in bestämde jag mig för att meditera. Höll på i ca 30 min. Jag såg en del CEV under meditationen men inget märkvärdigt. Fick väldiga nackspänningar dock upptäckte jag efteråt. Inget jag kännt av när jag mediterat nykter.
Allt som allt höll det i sig i 6 timmar lite drygt.
Citera
2011-10-31, 00:01
Medlem
POMJUP53s avatar
Märkte att min våg var lite för oprecis för att väga upp det här, en 0.01a som verkar suga dessutom....är riktigt sugen på att köra nu i veckan men har ingen våg. Det här är vad jag fick hem, vad tror ni är det 100mg cirkus?

http://i44.tinypic.com/sowhae.jpg

Jag själv tycker det känns som mer.....typ 2-300mg? Menar man brukar väl dra 100mg-linor av andra preparat och det där ser ut att va en jävligt redig en.
Citera
2011-10-31, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Märkte att min våg var lite för oprecis för att väga upp det här, en 0.01a som verkar suga dessutom....är riktigt sugen på att köra nu i veckan men har ingen våg. Det här är vad jag fick hem, vad tror ni är det 100mg cirkus?

http://i44.tinypic.com/sowhae.jpg

Jag själv tycker det känns som mer.....typ 2-300mg? Menar man brukar väl dra 100mg-linor av andra preparat och det där ser ut att va en jävligt redig en.
ser ut som 100 mg. ögonmåtta. vill du vara mer noggrann häll ut allt och dela på 2 sedan på 2 igen så har du 25 mg eller kör linjalmetoden. men ögonmåtta en dos är tillräckligt.

en 0,01'a ska ju kunna väga 10 mg, hur fan kan du inte kunna väga för att se om det är 100mg i påsen eller 300? måste ju vara världens sämsta våg.
Citera
2011-10-31, 00:10
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
ser ut som 100 mg. ögonmåtta. vill du vara mer noggrann häll ut allt och dela på 2 sedan på 2 igen så har du 25 mg eller kör linjalmetoden. men ögonmåtta en dos är tillräckligt.

en 0,01'a ska ju kunna väga 10 mg, hur fan kan du inte kunna väga för att se om det är 100mg i påsen eller 300? måste ju vara världens sämsta våg.

Japp borde få pris för världens sämsta våg....skyfflade på lite men inget hände, och jag gillar inte att lägga ut det här pulvret då det är så mjöligt, försvinner jue massa så ville inte lägga på ytterligare, men det var iaf 1/3 av påsen så borde gett utslag kan man tycka

Precis, kommer dela upp knarket i 4 lika stora högar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in