2009-10-30, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Tog kanske 40mg... funkade till 10% max om ens det en besvikelse alltså.

Har en polare som är likadan. Han behöver 100mg för en tripp som är som 30mg för mig.
Citera
2009-10-30, 02:46
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Tog kanske 40mg... funkade till 10% max om ens det en besvikelse alltså.

Från vilken shop var det?
Citera
2009-10-30, 02:53
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Från vilken shop var det?
Djurfoder om jag har förstått rätt.
Citera
2009-10-30, 03:35
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Djurfoder om jag har förstått rätt.

Okidoki, nåja det var ju synd.. Kan verkligen rekommendera det gråa från PM men det verkar som det funkade bäst nasalt.
Citera
2009-10-30, 03:43
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Låter ju inte som 4-ho-met med en 8h peak :S

Lite seg på att svara, har trippat på PMs tidigare 4-ho-met på några olika doser från 25-60mg ungefär. Det "guldvita", det funkade bra och det kom igång efter ca 20-30min och varade kanske 3 timmar och sen hade jag väl afterglow tills jag somna i princip (brukar ofta trippa kvällar).

Men det gråa jag första bombade 50 av och sen tog mer nasalt verkade på ett annat sätt verkade som, det började inte föränns jag tog 30mg nasalt ungefär 1 timme efter bomben. Och det kändes som bomben "fyllde" på ruset sakta helatiden eftersom jag hade hallisar så jävla länge. Började bli irriterad fram mot morgonen eftersom det aldrig slutade.

Kan det vara så att det tas upp sämre av magen då det verkligen inte blandar sig med vatten? Vet inte vad man ska jämnföra det med, men det ser ungefär ut som "damm" på vattenytan, om jag fyllde på med mer vatten så la det sig fortfarande på ytan, rörde även allt jag kunde i nästan 1 min utan resultat. Var därför jag skippade att dricka det utan körde nasalt istället.

Any ideas? För den som inte hängde med så varade det från 01-09 ungefär. Mina pupiller var fortfarande ganska stora när jag vaknade vid 14 tiden senare.

Vanligtvis på afterglowen ser jag bara mönster svagt, mest på mitt toalettgolv. På det här vid 09 tiden så såg allt fortfarande "tecknat" och mjukt ut, och klädhögen på golvet liksom "flöt omkring" och pulserade i färger.

Totalt så var det alltså ca 80mg, men vad jag vet så ska det inte vara längre ju mer man tar, utan bara intensivare? Verkade som både och. Nåja, fick skriva av mig lite då det var en riktig upplevelse.

Peace!
Citera
2009-10-30, 10:38
Medlem
cercinas avatar
När jag läser inlägg här så reagerar jag på vilka mängder 4-ho-met vissa tar för att trippa.

Jag har en 1 år gammal batch från Prisman, och med den blir jag ganska väck på en 15-20mg oralt.

Är det jag som inte behöver stora mängder eller är batcharna svagare nuförtiden?
Citera
2009-10-30, 10:47
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cercina
När jag läser inlägg här så reagerar jag på vilka mängder 4-ho-met vissa tar för att trippa.

Jag har en 1 år gammal batch från Prisman, och med den blir jag ganska väck på en 15-20mg oralt.

Är det jag som inte behöver stora mängder eller är batcharna svagare nuförtiden?

25mg blev en bra tripp för mig, men sen blir man nyfiken på hur skevt saker kan bli. Jag kommer inte ta så mycket igen iaf, för det blev verkligen lite för mycket. Var dödstrött i ögonen men pigg i kroppen och hjärnan. Vart riktigt jobbigt att försöka sova då.

Men hallucinationerna var kung, och det var riktigt mäktigt att glo på cloverfield. =)
Citera
2009-10-30, 11:28
Medlem
zickans avatar
Behöver lite hjälp...

Köpte 250mg från PM, men det väger 205 på min våg. Räkna med ett minimalt
bortfall som sitter kvar på plasten. Tror inte jag fått för lite, utan det är snarare min våg som har börjat krångla. Har en medföljande 10g kalibreringsvikt, men den är för stor. Vet ni något som väger 1g eller helst 100mg och brukar finns i ett hem?
Citera
2009-10-30, 12:17
Medlem
chiricos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zickan
Behöver lite hjälp...

Köpte 250mg från PM, men det väger 205 på min våg. Räkna med ett minimalt
bortfall som sitter kvar på plasten. Tror inte jag fått för lite, utan det är snarare min våg som har börjat krångla. Har en medföljande 10g kalibreringsvikt, men den är för stor. Vet ni något som väger 1g eller helst 100mg och brukar finns i ett hem?
Jag kan nog garantera att det inte finns någonting i ett hem som är lämpligt att använda till att kalibrera en milligramvåg. Saker väger inte exakt 100mg - utom kalibreringsvikter.
Citera
2009-10-30, 12:42
Medlem
Jag har 100mg från djurfoder. Färgen är grå. Jag och en kompis har tidigare efarenheter från shrooms från Elephantos.

Någon som vet vad man bör köra för dos och om det är bomba eller snorta som gäller?

Tänkte mest på kvalitén på det jag har.. Annars vet jag ju rekommenderad "normaldos"..
Citera
2009-10-30, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlatanärkung
Jag har 100mg från djurfoder. Färgen är grå. Jag och en kompis har tidigare efarenheter från shrooms från Elephantos.

Någon som vet vad man bör köra för dos och om det är bomba eller snorta som gäller?

Tänkte mest på kvalitén på det jag har.. Annars vet jag ju rekommenderad "normaldos"..

kvaliten är samma som från pulvermannen. Samma som prisma för den delen med imo. Har alltid kört 30-40mg var jag än köpt från och inte känt nån skillnad. Rekommenderar oralt. Nasalt är slöseri.
Citera
2009-10-30, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nezeriil
kvaliten är samma som från pulvermannen. Samma som prisma för den delen med imo. Har alltid kört 30-40mg var jag än köpt från och inte känt nån skillnad. Rekommenderar oralt. Nasalt är slöseri.

Yes exakt samma kvalité som från pulvermannen, djurfoder köper ju därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in