Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Låter ju inte som 4-ho-met med en 8h peak :S
Lite seg på att svara, har trippat på PMs tidigare 4-ho-met på några olika doser från 25-60mg ungefär. Det "guldvita", det funkade bra och det kom igång efter ca 20-30min och varade kanske 3 timmar och sen hade jag väl afterglow tills jag somna i princip (brukar ofta trippa kvällar).
Men det gråa jag första bombade 50 av och sen tog mer nasalt verkade på ett annat sätt verkade som, det började inte föränns jag tog 30mg nasalt ungefär 1 timme efter bomben. Och det kändes som bomben "fyllde" på ruset sakta helatiden eftersom jag hade hallisar så jävla länge. Började bli irriterad fram mot morgonen eftersom det aldrig slutade.
Kan det vara så att det tas upp sämre av magen då det verkligen inte blandar sig med vatten? Vet inte vad man ska jämnföra det med, men det ser ungefär ut som "damm" på vattenytan, om jag fyllde på med mer vatten så la det sig fortfarande på ytan, rörde även allt jag kunde i nästan 1 min utan resultat. Var därför jag skippade att dricka det utan körde nasalt istället.
Any ideas? För den som inte hängde med så varade det från 01-09 ungefär. Mina pupiller var fortfarande ganska stora när jag vaknade vid 14 tiden senare.
Vanligtvis på afterglowen ser jag bara mönster svagt, mest på mitt toalettgolv. På det här vid 09 tiden så såg allt fortfarande "tecknat" och mjukt ut, och klädhögen på golvet liksom "flöt omkring" och pulserade i färger.
Totalt så var det alltså ca 80mg, men vad jag vet så ska det inte vara längre ju mer man tar, utan bara intensivare? Verkade som både och. Nåja, fick skriva av mig lite då det var en riktig upplevelse.
Peace!