Citat:
Ursprungligen postat av Rusty.Brandsteen
Jävligt synd det här med hallucigener att man inte kan bruka de som tex cannabis, då hade livet varit rätt jävla intressant, typ jobb, skola och gå på ica på hallucigener.
En rätt dryg följdfråga: i fear and loathing in las vegas så är ju duke och gonze ständigt trippade, hur är det möjligt om man nu bara kan trippa 1 gång i veckan som bäst? kör de så överdrivna doser eller är det helt enkelt bara hollywood som begår faktafel? Någon insatt som vet?
Ja, det hade varit häftigt att vara trippad till vardags, men man kan ju ändå trippa medans man går till jobbet, skolan eller går och handlar.
Sen skulle det nog vara värre än man förstår. Jag tycker ändå det är skönt att man måste ta en liten paus mellan varje tripp, annars hade jag nog blivit smått galen.
Angående Fear and Lothing frågan har jag för mig att dom tar enorma doser, och det är ju inte bara hallucinogener dom tar.
Och vafan, får man en vecka intensiv tripp om året blir det ju hälften färre trippar procentuellt per år gentemot varannan helg, så vem hade inte kört på det?