Jag fattar inte hur ni kan trippa p 15-20mg. Jag krde 40mg och knde att jag skulle behvt mycket mer. Knde mig inte vrst trippad p den dosen alls. Dessutom har jag knappt trippat alls innan.
de blir till att trippa p 2cb istllet fr 4-ho-met.. 2cb r dessutom mkt fetare
nja, att jmfra 2c-b (som jag bara testat 1.5ggr ~25mg(ingen riktig tripp) och 30mg (ordentlig tripp)) med svamp (som jag testat ca 5ggr) gr inte riktigt. Det r som att jmfra tv helt olika droger (dom R tv helt olika droger) med varandra och det funkar liksom inte. Visst, bda r hallucinogener men likheterna r vldigt sm, och ven om 2c-b r en drog som jag skulle kunna bruka oftare n svamp s har svamp nd sin alldeles egna del i mitt hjrta fr dom dr vrkligt speciella tillfllena (som tyvrr verkar vara frbi nu )
nja, att jmfra 2c-b (som jag bara testat 1.5ggr ~25mg(ingen riktig tripp) och 30mg (ordentlig tripp)) med svamp (som jag testat ca 5ggr) gr inte riktigt. Det r som att jmfra tv helt olika droger (dom R tv helt olika droger) med varandra och det funkar liksom inte. Visst, bda r hallucinogener men likheterna r vldigt sm, och ven om 2c-b r en drog som jag skulle kunna bruka oftare n svamp s har svamp nd sin alldeles egna del i mitt hjrta fr dom dr vrkligt speciella tillfllena (som tyvrr verkar vara frbi nu )
jo, men sen r inte 4-ho-met likt svamp.. inte i mitt tycke iaf..
ngon som provat en vldigt lg dos 4-ho-met? typ 5 mg eller ngot i den stilen.
blir man bara och knna sig lite konstigare eller knner man ingenting kanske?
tnkte om man kunde ha det som ngot t humrboostarhllet utan att bli alltfr vck kanske
ngon som provat en vldigt lg dos 4-ho-met? typ 5 mg eller ngot i den stilen.
blir man bara och knna sig lite konstigare eller knner man ingenting kanske?
tnkte om man kunde ha det som ngot t humrboostarhllet utan att bli alltfr vck kanske
har testat ngonstans mellan 5 och 10 milligram, inte s exakt vg. man knner helt klart av det, men mycket mer hnder inte. kan nog fungera utmrkt som humrbooster.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!