2008-07-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontte
Varfr tog du 30mg om det var din frsta gng p psykedelika? Har du inte lst allas uppmaningar om att ca 15mg r en bra frstagngsdos p 4-HO-MET ven man har viss erfarenhet av psykedelika. Jkligt oansvarigt gjort ven att det verkade som att du hade tur och trippen inte gick t h-vete
Fan vet jag. Tyckte jag skulle vara riktigt trippad nr jag frlorade oskulden.

Vad resulterar lgre dos i? r man mer klar i huvudet eller ser man mindre saker?
Citera
2008-07-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Fan vet jag. Tyckte jag skulle vara riktigt trippad nr jag frlorade oskulden.

Vad resulterar lgre dos i? r man mer klar i huvudet eller ser man mindre saker?

Bgge skulle jag sga, har dock bara tagit doser p runt 15-20mg och det har inte varit vldigt visuellt och jag har varit ganska klar i huvudet. Ska dock testa en hgre dos nsta gng p kanske mellan 30-40mg. Man ska ocks ha i tanke att man kan vara olika klar i huvudet och se olika mycket visuellt p samma dos vid olika tillfllen s mngden r inte allt, som med alla hallucinogener r det set och setting som r det viktiga.
Citera
2008-07-22, 20:50
Medlem
Svettiss avatar
Jag krde 40mg frsta gngen och d hade jag endast tagit svamp 4 gnger tidigare. Men jag ansg mig nd som en trygg trippare och knde mig sker p att jag skulle klara av att trippa sjlv p 40mg om jag hade rtt set & setting. Och visst fan var det stundvis rtt tungt, men det gick skitbra. Jag tror att det r s sjukt olika frn person till person. Jag r vldigt sker i mig sjlv och har en vldigt lugn o sansad approach till droger. Det har varit stunder d en eventuell snetndning varit mjlig, men det har jag snabbt lyckats avstyra.
Citera
2008-07-23, 13:50
Medlem
4-ho-met r niiiice!
Citera
2008-07-23, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettis
Jag krde 40mg frsta gngen och d hade jag endast tagit svamp 4 gnger tidigare. Men jag ansg mig nd som en trygg trippare och knde mig sker p att jag skulle klara av att trippa sjlv p 40mg om jag hade rtt set & setting. Och visst fan var det stundvis rtt tungt, men det gick skitbra. Jag tror att det r s sjukt olika frn person till person. Jag r vldigt sker i mig sjlv och har en vldigt lugn o sansad approach till droger. Det har varit stunder d en eventuell snetndning varit mjlig, men det har jag snabbt lyckats avstyra.
Men de gick ju skitbra fr mig ocks Enda var att min farsa ringde mitt under trippen men det lste sig hyffsat...
Citera
2008-07-25, 18:00
Bannlyst
Vart skall man nu kpa 4-ho-met ?

PM
Citera
2008-07-25, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko

PM
braintwisters.net har, vet inte ifall de r grna. Finns i Ryssland dessutom.
Citera
2008-07-25, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko

PM

Jaa hller med
4-ho-met var min frsta hallucinogen och det var riktigt nice. S jag tnkte tillomed bestlle 1000mg om nra veckor men s hnde det hr helt pltsligt:S
Tror ni att SS kommer att komma upp igen? Varfr skulle den inte liksom?
Citera
2008-07-25, 18:21
Medlem
Shine_s avatar
r det bara jag som trttnade p 4-ho-met ganska fort?
Jag knner verkligen ovntat litet sug efter at ttrippa igen p det. Inte fr att det var dligt eller s, men det knns som tripparna blir ganska lika. svamp 2-cb mm. knner jag inte alls samma sak fr nmligen.
Citera
2008-07-25, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
braintwisters.net har, vet inte ifall de r grna. Finns i Ryssland dessutom.
http://www.hipforums.com/newforums/s....php?p=4463406

http://www.braintwisters.net/ are a bunch of scammers, they stole 45, i tried a paypal refund but for some reason it didnt go through!
Citera
2008-07-25, 21:49
Medlem
Hallucinogenics avatar
de blir till att trippa p 2cb istllet fr 4-ho-met.. 2cb r dessutom mkt fetare
Citera
2008-07-26, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
de blir till att trippa p 2cb istllet fr 4-ho-met.. 2cb r dessutom mkt fetare

Vart fr man tag p 2cb d?