2009-03-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Jo den var shopen var kanon! Hette dock SerotoninStorm fr att vara petig. Hehe.. Men han fick problem med gng som tog ver hans rrelse. Men det var en av dom bsta skulle va bra om han startade upp den igen.

Men antar att s inte blir fallet...

Right, "sero" inte "sera"

S det var det som hnde.. Jag lyckades aldrig f ngon klarhet i vad som hnde riktigt.
Citera
2009-03-22, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Jo den var shopen var kanon! Hette dock SerotoninStorm fr att vara petig. Hehe.. Men han fick problem med gng som tog ver hans rrelse. Men det var en av dom bsta skulle va bra om han startade upp den igen.

Men antar att s inte blir fallet...
Mjo SS was the shit. Men det r ju som sagt vldigt riskabelt att driva en o-anonym shop eftersom att de strre knarkligorna frlorar pengar p lagliga droger.
Man tycker att dom sjlva borde starta en shop, d skulle dom ju bara tjna mer ist. Personligen skiter jag fullstndigt i om det r maffian jag bestller av, s lnge jag inte blir blst och fr rena produkter.
Citera
2009-03-22, 13:23
Medlem
Hmm skulle grna vilja f hem lite homet till helgen..
r det ngon som kan grna ngon sida??
Citera
2009-03-22, 13:25
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gyron1986
Hmm skulle grna vilja f hem lite homet till helgen..
r det ngon som kan grna ngon sida??

Varfr vill ingen kpa 4-AcO-MET istllet, det r ju garanterat identiskt effektmssigt, finns det ngot logiskt resonemang bakom denna tvekan som jag har missat?
Citera
2009-03-22, 14:37
Avstngd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Mjo SS was the shit. Men det r ju som sagt vldigt riskabelt att driva en o-anonym shop eftersom att de strre knarkligorna frlorar pengar p lagliga droger.
Man tycker att dom sjlva borde starta en shop, d skulle dom ju bara tjna mer ist. Personligen skiter jag fullstndigt i om det r maffian jag bestller av, s lnge jag inte blir blst och fr rena produkter.

Jo precis, men ngon liga har ju startat nn shop? Eller att dom har anknytning till vissa shopar?

Fattar ju varfr dom gr p andra som har shoppar men va fan dom kan vl kra sina egna race och inte kra p fegstilen o hota folk till hger o vnster?
r ju som att dom erknner att dom inte kan konkurera med andra s drfr mste dom hota dom osv.
Citera
2009-03-22, 14:39
Avstngd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Varfr vill ingen kpa 4-AcO-MET istllet, det r ju garanterat identiskt effektmssigt, finns det ngot logiskt resonemang bakom denna tvekan som jag har missat?

Fattar inte heller varfr ingen har testat bestlla detta. S undrar lite samma sak...
Citera
2009-03-22, 14:51
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Nu har min status varit "confirmed" i 2 veckor p prisman. Verkar inte som att dom r grna trots allt :/ Inte svarar dom p mail heller
Citera
2009-03-22, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz

Nja enda orsaken jag inte bestller frn prisman just r att min bestllning p homet har sttt p confirmed i sdr 3 veckor nu. har ingen lust att bli av me mer pengar i ondan.
Citera
2009-03-22, 17:35
Medlem
Jag har ju bestllt 500mg 4-aco-met, sttt confirmed i ett par dagar nu...
Citera
2009-03-22, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redyey
Jag har ju bestllt 500mg 4-aco-met, sttt confirmed i ett par dagar nu...

Hade varit grymt om du kunde uppdatera och sga till om det hnder nt med din bestllning isf ska ja me bestlla acomet
Citera
2009-03-22, 17:42
Medlem
Ja, jag kommer sga till nr/om jag ftt mitt paket och hur det jmfr sig med 4-ho-met.
Citera
2009-03-22, 23:01
Medlem
Plastpses avatar
Skrev i den hr trden fr vldigt lngesedan d jag var lite intresserad av att prova det. Men blev lite avskrckt av rc:s nr jag lste lite mer om det s det blev aldrig ngot. Hur som helst, tnkte se med er om ni har mrkt av ngra otrevliga bieffekter av det?

Tror iof inte att jag kommer kpa ngot oavsett, men kan vara kul att veta om man klarade sig undan ngot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in