2006-04-18, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye
Online-grouptrip sen d?

Haha ah varfr inte
Citera
2006-04-18, 23:46
Medlem
ManWithD_s avatar
Skickade ett mail till Lder Lasse ang 4-ho-mets verkningstid.
Skrev shr:

Hejsan Lder Lasse.

Tnkte frga ang den hr nya produkten som inkommit till ert sortiment.
4-ho-met, nr man kan lsa p sidan s ser man att verkningstiden fr substansen r mellan 4-6 timmar. Har ni ngon/ngra beta-testare som vet att det r s?

anledningen till att jag r lite skeptisk r att i sidan http://www.erowid.org/psychoactives/...yptamine.shtml str det att verkningstiden ligger p minus 1 timme.

Hans svar

Vi har infon frn Shulgin + vra betatestare
MVH
CA
S hmmm.... tydligen om man ska tro honom s fungerar det som det ska enligt hans "betatestare"
Citera
2006-04-19, 00:07
Medlem
Fisk_den_tredjes avatar
Rkna inte med svar p ett snt mail, jag mailade och frgade om LSA dhcl men svar fick jag icke
Citera
2006-04-19, 00:17
Medlem
BrotherLouies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisk_den_tredje
Rkna inte med svar p ett snt mail, jag mailade och frgade om LSA dhcl men svar fick jag icke
Han fick ju svar?
Citera
2006-04-19, 01:13
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0sse
drog ocks ivg en bestllning vid 15 idag p 200mg 4-ho-met

kpte du inte iaf en Pulse II ocks?

du vet ju att vi behver en rapport p det med
Citera
2006-04-19, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
kpte du inte iaf en Pulse II ocks?

du vet ju att vi behver en rapport p det med

ah nej hade tnkt gra det men missa den i sista sekunden
r iofs lite skeptisk till att den ska funka, det r ju 2ci med en phenelanine hcl istllet fr phenetylamine.. och om jag inte minns fel s r phenylanine en aminosyra som finns egen producerat i kroppen redan.. fast kanske blandar ihop saker o ting nu

och de dr med vrkningstiden, shulgin har ju sjlv skrivit i Tihkal att verkningstiden r 4-6 h.. texten frn CA r ju kopierad frn det som str p erowid...

den andra lnken dr det str -1 timme kanske r ngot annat ?
Citera
2006-04-19, 17:00
Medlem
Dr.Jekylls avatar
http://www.vscht.cz/eds/knihy/uid_es...lalanin.01.gif
En Fenylalanin (Som jag tror du menar Bosse)
http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._structure.png
Fenetylamin

Det r rtt stor skillnad p de tv molekylerna fr jag sga, hrm. Jag tror inte mycket p Pulse heller.. Iaf inte att det ska likna 2C-I P ngot stt.
Citera
2006-04-19, 18:54
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0sse
ah nej hade tnkt gra det men missa den i sista sekunden
r iofs lite skeptisk till att den ska funka, det r ju 2ci med en phenelanine hcl istllet fr phenetylamine.. och om jag inte minns fel s r phenylanine en aminosyra som finns egen producerat i kroppen redan.. fast kanske blandar ihop saker o ting nu

ja, bde du & Dr.Jekyll har ftt det om bakfoten, Pulse & Pulse II har inget med 2c-i att gra, ni kanske tnker p piperazin-2c-i?

Pulse & Pulse II ska ju vara stimulanter, men eftersom jag sg att du (b0sse) hade skrivit i trden som handlar om "Pulse II - Hyper Party Energy", s tnkte jag att du kunde passa p att ge oss ett utltande
Citera
2006-04-19, 19:10
Medlem
negativeApes avatar
Detta ska vara som svamp d, lr har jag ftt allt om bakfoten?
Citera
2006-04-19, 20:05
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negativeApe
Detta ska vara som svamp d, lr har jag ftt allt om bakfoten?

helt riktigt, iaf enligt tihkal.
Citera
2006-04-19, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
ja, bde du & Dr.Jekyll har ftt det om bakfoten, Pulse & Pulse II har inget med 2c-i att gra, ni kanske tnker p piperazin-2c-i?

Pulse & Pulse II ska ju vara stimulanter, men eftersom jag sg att du (b0sse) hade skrivit i trden som handlar om "Pulse II - Hyper Party Energy", s tnkte jag att du kunde passa p att ge oss ett utltande

det str p CA om Pulse II att detta r kemikalienamnet : N-2,5-dimethoxy-4-iodobenzyl phenylanine hcl

och den frsta biten N-2,5-dimethoxy-4-iodobenzyl r 2ci..
men den det betyder ju inte att den funkar.. tror mest det r bluff som vanligt bara..
Citera
2006-04-19, 22:02
Medlem
Citat:
och den frsta biten N-2,5-dimethoxy-4-iodobenzyl r 2ci..
Nej.
Och Cyberacid har ingen som helst koll p kemisk nomenklatur (vilket du inte heller verkar ha, no offence). Stmmer inte verens ngonstanns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in