Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Tnkte bara dela med mig av min senaste erfarenhet:
Intog runt 20-25mg sent p kvllen. Trippade i ngra timmar.
Sedan kunde jag inte sova utan var vaken hela natten.
Morgonen drp nr det var dags att pallra sig ivg och utrtta sina dagliga sysslor sg jag mnstren jag har sett under hela trippen fortfarande.
Missfrst mig inte nu, jag var inte trippad p s stt att mnstren var ivgen. Jag bara tnkte p dem lite p ngt stt. Uppfattade att de fanns dr.
Exempel: Om jag kollade p min hand s skapade lixom alla mnster i huden dedr fraktalmnstret jag ser nr jag r trippad.
Riktigt svrt att beskriva. Men det var egentligen bara trevligt, lite skrmmande att det hll i sig s lnge dock.
Somnade runt 20.00 och nr jag vaknade var de borta

En flummig teori frn min sida, r att trippen fortfarande lg i nrminnet, i och med att du inte sovit och drfr blandas intrycken ihop lite. Jag liknar hr nrminnet som RAM-minnet p en dator och lngtidsminnet som hrddisken. P s vis kan man frklara varfr hjrnan mste f sin vila och sortera in allt frn nrminnet till lngminnet. Det blir fullt helt enkelt. Om hjrnan sedan tvingas att prioritera, s sparar den utrymme genom att para ihop saker som pminner om varandra. Dj vu, ngon? Som sagt, en flumteori...