Citat:
Ursprungligen postat av 666IKVSTR
nej det händer så lätt olyckor med kniv. om jag nu har något tillhygge så är det oftast ett järnrör eller liknande
Ta det lugnt med drogerna eller se till att ta dina lugnande innan du drar ut och målar med tillhyggen i väskan, för samtligas skull.
Har alla writers tappat självinsikten och glömt bort att de gör ett aktivt val varje gång de skriver sitt alias någonstans? Att göra det utan att någon ser och ta sig ur knipor hör till, men att anse det är rätt att hugga någon för att de visar civilkurage och ingriper vid brott, det är ju bottenskraps-tänkande. Har ni tuggat så mycket bensodiazepiner att era skallar gått sönder eller? Om du blivit hoppad av ett gäng på en perrong någonstans i Stockholm, hade du då legat tandlös och väst ur dig med blod rinnandes ur din käft att folket runt omkring skulle titta bort.. eller hade du vädjat om hjälp och hoppats innerst inne att någon eller några medmänniskor skulle visa civilkurage och ingripa(det alla thugs här inne kallar vardagshjälte)?
När jag skriver eller målar vet jag att det är olagligt, och har jag varit dålig och inte uppmärksammat att jag har åskådare.. ja då får jag lösa det om åskådaren bestämmer sig för att ingripa. Jag varnar först, ska du försöka hålla kvar mig för ett gripande kommer det göra ont - då ger jag personen chansen att låta mig ta mig från platsen i fred, ja eller så blir det boxningsmatch. Skulle ja ha dåliga odds, typ inse att det är Jörgen Kruth som står framför mig.. då skulle jag lägga benen på ryggen och springa tills de inte bar längre - så som det brukar gå till när länsman eller CSG dyker upp oväntat. Torskar man så gör man det... att risken för det finns vet jag varje gång jag kör. Och jag besitter såpass mycket självinsikt att jag vet om att det jag gör är olagligt, ändå gör jag det.