2009-10-11, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
har sett att han via crewet(BEGES) har varit längs e4:an mot arlanda, MIZ WLC på varja bro fäste osv!

hur säkraär ni på att det var han som torska i märsta?

okej, jag vill åxå vara med och spekulera, trots att jag inte har varit i stan speciellt mycket på dom senaste 9 åren sedan jag flyttade från redline till gröna, så har man inte så jättebra koll på vad som hänt senaste åren men.. here we go

Öhhh? Beges är inget crew, det är hans signatur.
eller så skrev du bara helt galet, vad vet jag...

hur somhelst så tror jag utan att veta något speciellt om det, att han ingår i crewet BST och MIZ, eller om han nu kanske eventuellt använder crew namnet som sin signatur nummer två!? typ MIZ, MizONER. hur det än är så gillar jag att se beges målningar , alltid härliga målningar.
2 tummar upp till Beges.

Om beges torskade i märsta vet jag inte heller något om, men har läst på olika platser på nätet att han åkt dit, förhoppningsvis så sa han att det inte bara är han i crewet MIZ, BST om han torskade på dom , och kom undan på att dom inte kan bevisa vem som har gjort vilka målningar.

det ryktas att det är beges som har detta fotolog konto http://www.fotolog.com/aborre
men det låter jag ha osagt om det så är eller inte, tjusigt är det iaf
2009-10-11, 17:02
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedus

Han menar ju såklart att han sett Beges köra, fast han inte körde Beges just vid det tillfället utan reppade sina crews. Förstår du?
2009-10-11, 22:12
Medlem
Kottons avatar
Citat:
okej, jag vill åxå vara med och spekulera, trots att jag inte har varit i stan speciellt mycket på dom senaste 9 åren sedan jag flyttade från redline till gröna, så har man inte så jättebra koll på vad som hänt senaste åren men.. here we go

hur somhelst så tror jag utan att veta något speciellt om det, att han ingår i crewet BST och MIZ, eller om han nu kanske eventuellt använder crew namnet som sin signatur nummer två!? typ MIZ, MizONER. hur det än är så gillar jag att se beges målningar , alltid härliga målningar.
2 tummar upp till Beges.

Om beges torskade i märsta vet jag inte heller något om, men har läst på olika platser på nätet att han åkt dit, förhoppningsvis så sa han att det inte bara är han i crewet MIZ, BST om han torskade på dom , och kom undan på att dom inte kan bevisa vem som har gjort vilka målningar.

det ryktas att det är beges som har detta fotolog konto http://www.fotolog.com/aborre
Jaha... Dedär förde ju inte direkt diskussionen framåt.
2009-10-11, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Han menar ju såklart att han sett Beges köra, fast han inte körde Beges just vid det tillfället utan reppade sina crews. Förstår du?

Menade exakt så, men det blev lite fel i mitt inlägg såg jag nu:$
2009-10-12, 18:39
Bannlyst
Citat:

Det ryktas tvärt om...
2009-10-12, 19:03
Medlem
teknosolvs avatar
är man beges så fortsätter man köra även om man torskat (om det nu har hänt)
2009-10-13, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omixad
Det ryktas tvärt om...

Spelar det egentligen något roll? Med tanke på bilderna som läggs upp så är det antingen Beges himself eller någon som får bilder av honom.
2009-10-13, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Spelar det egentligen något roll? Med tanke på bilderna som läggs upp så är det antingen Beges himself eller någon som får bilder av honom.

Undrar varför han tar bort nästan alla bilder nu...
2009-10-13, 18:16
Medlem
.54321s avatar
Citat:
Undrar varför han tar bort nästan alla bilder nu...
Bevismateriel troligtvis, om nu torsken är sann.
2009-10-14, 02:35
Medlem
UrbanJungles avatar
Om ni varit tillräckligt uppmärksamma borde ni kännt till att han hade en flogg som med större sannolikhet var hans eftersom den numera är nerstängd.
2009-10-14, 22:10
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Har du bott i en grotta tills nu eller?
ta det lugnt, på min del av gröna har jag bara sätt några enstaka beges tags de senaste åren men om han är med i BST är det en annan femma, det visste jag inte dom signar ju typ aldrig.
2009-10-14, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
ta det lugnt, på min del av gröna har jag bara sätt några enstaka beges tags de senaste åren men om han är med i BST är det en annan femma, det visste jag inte dom signar ju typ aldrig.

Han signar? Kanske inte hela tiden men oftast. BGS, BGZ, Beges, begs, o.s.v.
Men nu efter torsken vet ingen vad som kommer hända. Bilder tas bort från hans flogg. Så ja, kul med nytt. Tack för mig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in