Trädgårdsavdelningen på Clas Ohlsson eller nått e billigare. Trädgårdshandskar doppade i gummi regerar och kostar ingenting.
Nånting i den här stilen: http://bayimg.com/CAiHkAabN
Passar mig skitbra, mycket bättre än mina gamla gula diskhandskar...
Jag har ett par jag själv. Dom åkte med i en beställning när jag skulle runda av priset. Och jag personligen älskar handsken nu på vintern. Greppet är bra, och ja, dom håller värmen då de är gjorda av "dykarmaterial"
Nackdelarna är att det är som att byta cap med ett par boxningshandskar + att den är lite för lång (jag har en medium) och har väl ett par naturligt stora händer för en 19-åring. Detta resulterar i att fingertoppen åker över capen och du får en mindre fin drip.
Jag brukar ha en vanlig fingervante (en sån tunn) på ena handen så det är lättare att byta cap och fortfarande håller en hyffsat värme. Så har jag en "Graff-handske" på den handen jag använder canen med. Detta funkar iallafall bra för mig.
I sommar tänkte jag o några polare fixa ett plank o bara smälla upp i nån skog. så nu undrar jag om nån har bra idéer på material? De ska hålla men inte va för dyrt. Vi hade väll tänkt oss några meter långt och cirka 2m högt. så kom igen nu flashback ge mig tips.Låter de inte fett o bara smacka upp planket rätt långt in i nån skog där ingen nånsin kommer och bara stå och måla i timmar och dricka bira och lyssna på musik me polarna ?
plywood ? Akta er för myggen , de brukar vara för djävliga i skogen
Vad är det med er som skrivit i tråden? Intresserad över hur era tankegångar går.
Klarar ni inte av att hitta likadana handskar någon annanstans?
Måste allting ha montana tryckt på produkten i fråga för att ni ska ha det?
Hur svårt är det att använda ett par vanliga handskar från valfri friluftslivsbutik?
Eller är ni så jävla highlightskåta att ni inte klarar av att använda huvudet i några sekunder och inser att det antagligen går att fixa bättre handskar gratis?
På tal om risk... finns det alltså RISK i Sverige och en av NYC bästa RISK9 i KEZ5?
Att inte folk från sverige kan vara påhittiga nog att skaffa en personlig/annorlunda tag.
På tal om risk... finns det alltså RISK i Sverige och en av NYC bästa RISK9 i KEZ5?
Att inte folk från sverige kan vara påhittiga nog att skaffa en personlig/annorlunda tag.