Citat:
Ursprungligen postat av pappi
detta kanske tagits upp isf kan man la hänvisa pappi dit men om inte; hur stryper man bäst caps ? dvs tätar dom lagom mkt för att få en liiiten linje ur dom.
jag har länge hållt på o letat efter den perfekta capen för detaljer, aldrig fattat riktigt hur Gauge o alla mina idoler lyckas få dom där ultimata linesen.. Tills jag för ett tag sen fick slut på mina ordinarie lvl 1 caps, testade då beltons superskinny (gold dot med en kona i). Detta resulterade i SJUKT tunna linjer utan att ens anstränga sig.. Jag blev överlycklig o min målning blev lyckad!
Har testat allt i stort sätt, stenciler, stencil-caps, maskeringstejp, skära i linesen (gå över med färgen under), needle o en jävla massa andra caps. Har kommit fram till att beltons superskinny är helt klart bäst iaf!
Så nu behöver ni inte gå igenom jungeln av caps längre.. Kan väl tillägga att jag målade med montana black, som jag förövrigt tycker är skönast för fina detaljer.. (har även testat dom flesta burkarna för just det här ändamålet, black är bättre än alien t.ex, det förväntar man sig inte!)