Ja det är ju verkligen jätte nörvändigt !
Eller så kan du väll bara prata med dom , dom lär ju inte vara specielt kunninga.
Va fan är det för nörvändigt att banka ner dom ?
Ja det är ju verkligen jätte nörvändigt !
Eller så kan du väll bara prata med dom , dom lär ju inte vara specielt kunninga.
Va fan är det för nörvändigt att banka ner dom ?
Jag känner ju igen dendära stilen när jag tänker efter, dom verkar tilräckligt kunniga för att veta hur man spittar folks saker iaf :P
Jag skall bjuda på en sann historia från Stockholms underjord:
För några år sedan dök det upp en filur som gick runt och målade i andras namn. Det dök upp skitfula målningar av "Zappo" och namnet på ett av de kändare oldschoolcrewen i Sthlm, vi kan kalla dem XXX. Efter några månader sker det oundvikliga; en av de ledande figurerna i XXX-crew träffar på den här namntjuven. Killen från XXX misstänker givetvis att snubben är lite bakom och börjar snällt förklara att han inte kan går runt och köra deras tag. Här kan man ju tro att snubben skall be om ursäkt eller förklara sig, men icke, istället börjar han härma killen från XXX med cp-röst - som i Lottoreklamen för några år sedan där "Åke" härmade sin chef om ni minns. Det pågår i runt 10 minuter innan killen från XXX har fått nog och ger honom en smäll på käften. Sedan dess har ingen, såvitt jag vet, sett muppen igen. Så kan det gå...
Haha måste jag kolla nästa gång jag kommer dit! som sagt så räcker det väl att vänligt men bestämt tillrättavisa dessa unga konstnärer och påpeka det olämpliga i detta beteende, jag kommer ihåg när man själv var mindre då drog man ju ofta "de stora grabbarnas" tags och crews...fast bara hemma i pojkrummet.
Aloha kör ju liknade tags alltså "W.u.f.c" men jag trodde inte han körde i gävle , är antagligen snorungar.. ta dig ett snack med dom om du får tag i dom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!