2008-09-11, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowwgli
tjena, hade tänkt lägga in piece i helgen eftersom jag är en oerfaren jävel så har jag lite problem med capsen som jag ska handla. vet inte vad jag ska välja Brukar köra med level 3 till allting , men eftersom jag är en nojjig jävel pallar jag inte stå halva natten, så tänkte på något bredare för fill. Grejjen är bara att jag känner att jag kommer ha svårt att kontrollera t.ex. en fat cap och hela piecen kommer se kladdig ut. Så vad rekomenderar ni mig att inhandla för cap? hade även tänkt köpa lite skinny caps för details..

Peace N Love !

större cap större piece då ser det inte lika kladdigt ut.
2008-09-11, 11:00
Medlem
pappis avatar
Citat:
tjena, hade tänkt lägga in piece i helgen eftersom jag är en oerfaren jävel så har jag lite problem med capsen som jag ska handla. vet inte vad jag ska välja Brukar köra med level 3 till allting , men eftersom jag är en nojjig jävel pallar jag inte stå halva natten, så tänkte på något bredare för fill. Grejjen är bara att jag känner att jag kommer ha svårt att kontrollera t.ex. en fat cap och hela piecen kommer se kladdig ut. Så vad rekomenderar ni mig att inhandla för cap? hade även tänkt köpa lite skinny caps för details..

Peace N Love !

det fina med caps är att du kan ta av dom, så du kan fylla med fatcap, göra detaljerna med skinny och lines med vad du än föredrar
2008-09-11, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
det fina med caps är att du kan ta av dom, så du kan fylla med fatcap, göra detaljerna med skinny och lines med vad du än föredrar

Det är precis därför som jag alltid använder caps till mina burkar..
2008-09-11, 11:15
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilsking
Storklottrare gripen i Malmö.
Någon som vet vem som blev gripen?

Ingen ska hängas ut här.
Dem som vet dem vet dem som inte vet vet ingenting och ska inte veta heller snorunge.
2008-09-11, 11:49
Medlem
gaugeones avatar
Ha ha viket ovårdat språk det va här då. Är inte bara en snorunge som hänger här.
2008-09-11, 12:11
Medlem
oZbays avatar
Vilket Crew kör HANK för? Han har lagt en pjäs i Näsby Park. Sin vanliga stil
2008-09-11, 14:49
Medlem
för ett år sedan dök en "obey stencil" upp , en liten , typ som ett a4 , endast svart färg använd , det var det klassiska "obey ansiktet" typ , minns inte om det var någon boxare eller något sånt , så undrar ,hur stor tror ni chansen är att det verkligen är den "riktiga" obey som gjot den ? känns ju som om de antagligen är någon som bajtat. ska kanske tilläggas att det handlar om en liten ort i småland.

*hittade en bild som någon anna här postat på forumet http://tantek.com/presentations/2006/03/building-blocks/obey.png . så såg den ut + att det stod OBEY under den.
2008-09-11, 15:28
Medlem
latsomfans avatar
Nu har det hänt grejjer i skåne i natt.
http://www.metro.se/se/article/2008/09/11/07/5042-65/index.xml
2008-09-11, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carne
för ett år sedan dök en "obey stencil" upp , en liten , typ som ett a4 , endast svart färg använd , det var det klassiska "obey ansiktet" typ , minns inte om det var någon boxare eller något sånt , så undrar ,hur stor tror ni chansen är att det verkligen är den "riktiga" obey som gjot den ? känns ju som om de antagligen är någon som bajtat. ska kanske tilläggas att det handlar om en liten ort i småland.

*hittade en bild som någon anna här postat på forumet http://tantek.com/presentations/2006/03/building-blocks/obey.png . så såg den ut + att det stod OBEY under den.

Den chansen är nog rätt minimal. Vi gjorde sådana på Akays workshop för några år sedan i samband med en Fairey-utställning.
2008-09-11, 16:09
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:

Peace N Love !
Prova dig fram. Olika människor tycker olika.
2008-09-11, 16:28
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oZbay
Vilket Crew kör HANK för? Han har lagt en pjäs i Näsby Park. Sin vanliga stil
Är han verkligen med i något?
2008-09-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Är han verkligen med i något?