2008-10-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papa_AFC
Tjena. Hörde bara några graffare i skolan snacka om att dom ville gå med i ett crew. Vilket vet jag inte.

Men undrar nu om man kan bli medllem i ettt redan skapat crew och i sånna fall hur??
Frågar inte detta för att jag själv ""söker"" ngt crew, vill bara få ut frågetecknet ur skallen.

Olika från crew till crew och hur seriöst det är
2008-10-15, 18:01
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
Olika från crew till crew och hur seriöst det är
Man behöver ändå känna folk som känner dom eller dem i person för att kunna komma i kontakt med dem(fotolog kanske också funkar...)
2008-10-15, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satur
Man behöver ändå känna folk som känner dom eller dem i person för att kunna komma i kontakt med dem(fotolog kanske också funkar...)

Är det ett seriöst crew tvivlar jag på att man kan bli med i ett crew för att man visar upp grejer man gjort i sin flog
2008-10-15, 18:21
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
Är det ett seriöst crew tvivlar jag på att man kan bli med i ett crew för att man visar upp grejer man gjort i sin flog
syftade på om de har en Flog som man kan kontakta dem igenom
2008-10-15, 19:09
Medlem
papa_AFCs avatar
Tack för alla svar. har fått det klart för mig hur det är nu.
2008-10-16, 10:15
Medlem
father Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papa_AFC
Tjena. Hörde bara några graffare i skolan snacka om att dom ville gå med i ett crew. Vilket vet jag inte.

Men undrar nu om man kan bli medllem i ettt redan skapat crew och i sånna fall hur??
Frågar inte detta för att jag själv ""söker"" ngt crew, vill bara få ut frågetecknet ur skallen.

Kan ge dig ett tips, att du blir TILLFRÅGAD.
Att maila eller fråga om man får gå med är nono..bara nollor ber om att få vara med i ett crew!! (såg lite svar efter som antydde på detta märkliga
beteende). Och skulle ett crew mot förmodan ta med nån som frågar om det är ok att reppa dem..så är crewet av pinsam karaktär.

/L
2008-10-16, 14:19
Medlem
Bäver_s avatar
Kanske fel tråd men.

Alla MIS pieces som satt i årstaberg har blivit tokspittade med chrome och svart. Runt om sitter det små fula "csg" kråkor.

Nu är ju frågan om horunge csg är arga igen som man sett förut på stockholm södra och Star piecen i årstaberg eller om det är någon writer som blivit överkörd och tagit illa upp.
2008-10-16, 14:20
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Graffiti crews är inga jävla firma rörelse som sysslar med skadegörelse, utan ett gäng utav kompisar som målar tillsammans.

Och missbrukar tillsammans
2008-10-16, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Kanske fel tråd men.

Alla MIS pieces som satt i årstaberg har blivit tokspittade med chrome och svart. Runt om sitter det små fula "csg" kråkor.

Nu är ju frågan om horunge csg är arga igen som man sett förut på stockholm södra och Star piecen i årstaberg eller om det är någon writer som blivit överkörd och tagit illa upp.
Hmm, Vore kul om det var CSG. Favorit i repris..
2008-10-16, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Kanske fel tråd men.

Skulle gissa på csg då de uppenbarligen misslyckats rätt hårt den senaste tiden med tanke på att det rullat mer än vanligt. Dessutom har just MIS kört både mycket tåg och mycket längst linjen så frustrationen går nog ut över just MIS.
2008-10-16, 17:40
Bannlyst
Citat:
Kanske fel tråd men.

Såg detsamma imorse. dock missa jag csg grejjerna. började fantisera om någon crazy beef
2008-10-16, 18:10
Bannlyst
Btw var det inte en målning under? jag snackar om om målningen precis innan sthlm södra precis bredvid tier målningen. Så var det inte så att MIS spittat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in