2008-05-22, 19:14
Medlem
spraykonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destiny048
Haha!

Jaha, jag glömde att ni springer runt med level 5 och fyller... haha!

Man ska ju ta de lungt, ha massa färger, göra en snygg detaljerad målning som man har lagt ner sin själ i

oj, ja glömde läsa reglerna för hur man ska göra för det är viktigt att alla göra lika !!
2008-05-22, 22:09
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Maclaim capen är alltså den ultimata backjump capen om toysen får välja.

Tydligen..
2008-05-22, 23:08
Medlem
Ingen som vet något om roots? (inte från malmö)
2008-05-22, 23:46
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Haha!

Jaha, jag glömde att ni springer runt med level 5 och fyller... haha!

Man ska ju ta de lungt, ha massa färger, göra en snygg detaljerad målning som man har lagt ner sin själ i

Villken tur att vi har dig som berättar hur man ska göra, du vet verkligen vad du snackar om.
2008-05-23, 08:15
Medlem
Destiny048s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Tror det finns två. En som kör det som sin "riktiga" tag och så finns en stor målare som drar Digger lite då och då verkar det som.

hmm.... Men du vet inget om han, behöver veta om han är 30+ eller under... arg! Ingen mer som vet något om DIGGER?
2008-05-23, 08:16
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molikyl

Vem Roots syftar du på?
2008-05-23, 08:19
Medlem
Destiny048s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molikyl

Finns det inte två roots? ett crew också?
2008-05-23, 08:29
Medlem
Destiny048s avatar
Citat:
Villken tur att vi har dig som berättar hur man ska göra, du vet verkligen vad du snackar om.

Citat:
oj, ja glömde läsa reglerna för hur man ska göra för det är viktigt att alla göra lika !!

Citat:
Maclaim capen är alltså den ultimata backjump capen om toysen får välja.

Alla dumförklarar mig!?

Jag menar bara att det är snyggare, roligare att göra en målning där man får ta sig tiden till att göra sitt bästa, istället för att springa runt med level 5 och tycka att man är så himla cool.

Om man ska måla tåg kanske man vill ha det, men om man ska ta det lungt och göra något i det mer avancerade stilen så.....
2008-05-23, 10:31
Medlem
Citat:
hmm.... Men du vet inget om han, behöver veta om han är 30+ eller under... arg! Ingen mer som vet något om DIGGER?

Skulle underlätta om du fick tag på en bild på något denne Digger gjort. Man kan se rätt lätt ifall det är den mer erfarne "Digger" som varit framme eller ej.
2008-05-23, 12:07
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Alla dumförklarar mig!?

Jag menar bara att det är snyggare, roligare att göra en målning där man får ta sig tiden till att göra sitt bästa, istället för att springa runt med level 5 och tycka att man är så himla cool.

Om man ska måla tåg kanske man vill ha det, men om man ska ta det lungt och göra något i det mer avancerade stilen så.....
Asså jo men.. att fylla en målning med maclaim? Det måste du väl hålla med om känns lite onödigt, det tar ju väldigt lång tid..
2008-05-23, 12:55
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Alla dumförklarar mig!?

Maclaim capen är till för grovt små detaljer.
Det bli kefft om du kör en hel piece med den capen.
2008-05-23, 13:01
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:

Det finns bara en digger och han är med i BBB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in