2008-09-10, 12:39
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Dock har han målat en del med några i uff så det är väl på den vägen missförstånden uppstår..

Mjo men om det rullar en UFFY wd i trafik på t.e.x gröna en eftermiddag med resten av tåget slaktat med bombs är man en idiot om man tror att feg har kört den själv på 8 minuter på en slutstation eller dragit en nödbroms någonstans, och det är så det brukar se ut när dem är i farten så jag undrar hur man kan då få för sig att feg är med i uff.
2008-09-10, 19:03
Bannlyst
Ifall man är en fjortonåring som luktar kiss kan man rätt blanda ihop sådana parametrar. Om kladdare A har signat åt sitt crew och kladdare B har signat åt sitt så kan du räkna med att åskådare C luktar kiss och blandar ihop kladdare Bs crewsigning med kladdare A.
2008-09-10, 20:37
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabiatex
Ifall man är en fjortonåring som luktar kiss kan man rätt blanda ihop sådana parametrar. Om kladdare A har signat åt sitt crew och kladdare B har signat åt sitt så kan du räkna med att åskådare C luktar kiss och blandar ihop kladdare Bs crewsigning med kladdare A.

Jävlar vad rörigt det blev, och 100 burken är knappt påbörjad :S
2008-09-10, 21:47
Medlem
Vilken tid brukar ni gå ut och bomba? På vardag och helg.
2008-09-10, 21:59
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilsking
Hela dan, varje dag.
2008-09-10, 22:14
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:

3-4 känns alltid lugnast men det är sällan jag har ork eller tid till att vara ute och härja då. Kan man sova länge nästa dag spelar det ju ingen roll men annars brukar jag vara hemma senast vid 2.
2008-09-10, 22:14
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Pennan brukar va med hela tiden, lägger tagen när jag får tillfället. Annars runt 9-10tiden brukar bombtiden ligga på.
2008-09-10, 22:25
Medlem
Citat:
Vardagar brukar jag gå ut vid 1-2 tiden o komma hem vid 3-4 tiden. På helger blir det oftast mycket senare tider och komma hem tidigt på morgonen
2008-09-10, 23:19
Bannlyst
tjena, hade tänkt lägga in piece i helgen eftersom jag är en oerfaren jävel så har jag lite problem med capsen som jag ska handla. vet inte vad jag ska välja Brukar köra med level 3 till allting , men eftersom jag är en nojjig jävel pallar jag inte stå halva natten, så tänkte på något bredare för fill. Grejjen är bara att jag känner att jag kommer ha svårt att kontrollera t.ex. en fat cap och hela piecen kommer se kladdig ut. Så vad rekomenderar ni mig att inhandla för cap? hade även tänkt köpa lite skinny caps för details..

Peace N Love !
2008-09-11, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Jävlar vad rörigt det blev, och 100 burken är knappt påbörjad :S

Ifall du tragglar dig genom 100burken så faller nog pusselbitarna på plats - däremot finns det ingen garanti för att det är rätt pusselbitar.
2008-09-11, 07:53
Medlem
Storklottrare gripen i Malmö.
Någon som vet vem som blev gripen?
2008-09-11, 07:55
Medlem
En bluesoft kanske sitter fint?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem