2008-09-12, 23:20
Medlem
oZbays avatar
Någon som kan ge mig ett stadigt svar till vilket crew HANK tillhör?
2008-09-12, 23:42
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oZbay
Någon som kan ge mig ett stadigt svar till vilket crew HANK tillhör?

PYC
2008-09-13, 13:10
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat.
//mod
2008-09-13, 20:52
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
Nu har det hänt grejjer i skåne i natt.
http://www.metro.se/se/article/2008/09/11/07/5042-65/index.xml

"..Nu misstänks han för att ha klottrat på minst 30 ställen i Malmö"

JÄVLAR !!!
2008-09-13, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
Nu har det hänt grejjer i skåne i natt.
http://www.metro.se/se/article/2008/09/11/07/5042-65/index.xml

"30 ställen, storklottrare"

Undra vem det är, kanske någon från NER?
2008-09-13, 23:20
Medlem
javierones avatar
Vad hände med "Boris-The mailman"? Han var den första som körde insidor på nya pendeln har jag för mig. Han joinade visst Hte och körde massa tåg men sen så slutade jag höra från honom.
2008-09-14, 01:14
Medlem
LarryKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.
"30 ställen, storklottrare"

Undra vem det är, kanske någon från NER?

Det skriver vi inte här...
2008-09-14, 02:39
Bannlyst
Blev ingen piece i helgen men tills nästa helg så! låt mig ställa frågan lite annorlunda då, jag förstår också att det är en smak sak. Men vad tycker ni jag borde köpa efter att döma på min erfarenhet (toy toy toy toy). Min polare föreslog en vanlig level 4 cap för fill, så det ligger bra rankat just nu.
What do you say?

Kan dra ett dåligt exempel för att förklara vad jag begär av er. Låt oss säga att en kille ska spela tekken för första gången (ett tv spel som de flesta känner till) och han frågar mig om tips o säger vilken gubbe ska jag välja? Självklart förstår jag att det är en smaksak vilken gubbe man gillar men som lite mer erfaren vet jag att nybörjare har lättare att spela med t.ex. Law och därför svarar testa Law första gången han brukar vara lätt!

Hoppas ni förstår min tanke haha
2008-09-14, 11:13
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowwgli
Blev ingen piece i helgen men tills nästa helg så! låt mig ställa frågan lite annorlunda då, jag förstår också att det är en smak sak. Men vad tycker ni jag borde köpa efter att döma på min erfarenhet (toy toy toy toy). Min polare föreslog en vanlig level 4 cap för fill, så det ligger bra rankat just nu.
What do you say?

Kan dra ett dåligt exempel för att förklara vad jag begär av er. Låt oss säga att en kille ska spela tekken för första gången (ett tv spel som de flesta känner till) och han frågar mig om tips o säger vilken gubbe ska jag välja? Självklart förstår jag att det är en smaksak vilken gubbe man gillar men som lite mer erfaren vet jag att nybörjare har lättare att spela med t.ex. Law och därför svarar testa Law första gången han brukar vara lätt!

NYC Fatcap funkar till allt!
2008-09-14, 11:39
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
What do you say?

Pink dot funkar till Fill, Outlines och Highlights. Bra och ekonomiskt när man är nybörjare. Om man sedan vill göra mer detaljerad saker senare så får du experimentera.
2008-09-14, 12:16
Medlem
Citat:
What do you say?

Jag tror att alla här förstår
nog för att det är en nybörjartråd men det här är ju lite överbord. Själva grejen för mig när jag började med graffiti var att det var så jävla kul att upptäcka/uppfinna nya saker. Jag tvivlar dock på att jag uppfan något som ingen annan gjort, men när man rackat den där första skokrämen mådde man bra. Det känns som att internet tar bort lite av charmen.
Logga in på whoa/flashback fråga lite saker och så vips så är man writer!
riktigt så enkelt är det inte, kom ihåg det
2008-09-14, 13:39
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejken
Jag tror att alla här förstår
nog för att det är en nybörjartråd men det här är ju lite överbord. Själva grejen för mig när jag började med graffiti var att det var så jävla kul att upptäcka/uppfinna nya saker. Jag tvivlar dock på att jag uppfan något som ingen annan gjort, men när man rackat den där första skokrämen mådde man bra. Det känns som att internet tar bort lite av charmen.
Logga in på whoa/flashback fråga lite saker och så vips så är man writer!
riktigt så enkelt är det inte, kom ihåg det

Det håller jag med om men samtidigt så får man inte heller glömma bort att det idag är det ett annat klimat att börja måla i. Vakter, kameror och poliser som är mer insatt än någonsin och mer resurser som läggs på att ta fast "klottrare" och mindre och mindre fames/lagliga väggar att börja på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in