Citat:
Ursprungligen postat av Mowwgli
Blev ingen piece i helgen men tills nästa helg så! låt mig ställa frågan lite annorlunda då, jag förstår också att det är en smak sak. Men vad tycker ni jag borde köpa efter att döma på min erfarenhet (toy toy toy toy). Min polare föreslog en vanlig level 4 cap för fill, så det ligger bra rankat just nu.
What do you say?
Kan dra ett dåligt exempel för att förklara vad jag begär av er. Låt oss säga att en kille ska spela tekken för första gången (ett tv spel som de flesta känner till) och han frågar mig om tips o säger vilken gubbe ska jag välja? Självklart förstår jag att det är en smaksak vilken gubbe man gillar men som lite mer erfaren vet jag att nybörjare har lättare att spela med t.ex. Law och därför svarar testa Law första gången han brukar vara lätt!
Hoppas ni förstår min tanke haha

Jag tror att alla här förstår

nog för att det är en nybörjartråd men det här är ju lite överbord. Själva grejen för mig när jag började med graffiti var att det var så jävla kul att upptäcka/uppfinna nya saker. Jag tvivlar dock på att jag uppfan något som ingen annan gjort, men när man rackat den där första skokrämen mådde man bra. Det känns som att internet tar bort lite av charmen.
Logga in på whoa/flashback fråga lite saker och så vips så är man writer!
riktigt så enkelt är det inte, kom ihåg det