2008-07-13, 21:24
Medlem
father Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
vi säger att du e ganska färgsnål men andå vill ha det bra och att de inte är någon piece med raka linger hela tiden då menar jag typ att det kan va litte trångt o så mellan bokstäverna o att de är runda linger o så

ny är ju ganska mittemellan. (för sölig enligt min smak men ska man snåla lite och det inte är brottom så)
Men annars så kanske det smartaste är att du testar dig fram för alla tycker knappast lika.

pz
2008-07-13, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhiza
ingen vet vem det är, inte du heller.

Ah okej, men har hört att det är en tjej men jag kanske är ute och cyklar?
2008-07-13, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gothenburggraff
Ah okej, men har hört att det är en tjej men jag kanske är ute och cyklar?

Du är definitivt ute o cyklar varje gång du (eller vem som helst) spekulerar i personlig information om målare på ett öppet forum. Men eftersom Blue inte målar olagligt och är relativt öppen med sig själv och sin verksamhet så:

ja, det är en "tjej".
2008-07-13, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batistini
Du är definitivt ute o cyklar varje gång du (eller vem som helst) spekulerar i personlig information om målare på ett öppet forum. Men eftersom Blue inte målar olagligt och är relativt öppen med sig själv och sin verksamhet så:

ja, det är en "tjej".

Okej, det är väl som du säger antagligen haha. Men ah då fick jag mitt svar på om det var en "tjej" hahaha.
2008-07-13, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Är det den Oker som kört bland annat längs gröna linjen i Stockholm?

ser det ut så här eller:
http://images.google.com/images?q=oker&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi

Hur är det med Kegr, är han del av xtc, eller?
2008-07-13, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batistini

ja, det är en "tjej".

Blue håller väll en hyffsat offentlig profil? Var med i det där marc ecko spelet, när det kom. Iofs vet jag inte om blue gav sitt medtycke, men ändå.
2008-07-13, 23:55
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
ser det ut så här eller:
http://images.google.com/images?q=oker&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi

Hur är det med Kegr, är han del av xtc, eller?

tänker du på OK throwups signade med xtc så e de oker som står för dom, även om det är lite för likt kegr kanske !

ang blue så måste jag säga att jag diggat hennes grej ganska länge nu men nu spårar det när hon målar en enrom kuk på kommersen och inte lyckas med att bevara det hon försökte bevara.
nån måtta får det la ändå vara !
2008-07-14, 00:02
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
Blue håller väll en hyffsat offentlig profil? Var med i det där marc ecko spelet, när det kom. Iofs vet jag inte om blue gav sitt medtycke, men ändå.
Har för mig att hon var en av tjejerna i den där leranimerade dokumentären, "karma, tiger och blue", eller minns jag fel?
2008-07-14, 01:48
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAnteW
Och vad fan är det som händer bakom Frigga ?,
någon har tydligen ett jätte projekt på gång och har målat om hela djävla huset och gått över skönheter som Grow,Bruce,Tsd,Dome,Punk,Dudes,Cheat mm.

misstänker att det är en viss fröken Blue som är i farten.

http://img231.imageshack.us/img231/1527/98240543on7.png
http://img233.imageshack.us/img233/8697/84348890ic8.png
http://img88.imageshack.us/img88/3680/53769801zs5.png
Blue gräver sig sin egna grav. Dags för häxjakt!!!

Seriöst. Fattar hon inte att hon kommer få alla emot sig nu när hon spitta dem gamla målningar osv?
2008-07-14, 03:35
Medlem
PerAnteWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Har för mig att hon var en av tjejerna i den där leranimerade dokumentären, "karma, tiger och blue", eller minns jag fel?

Stämmer precis.
2008-07-14, 08:13
Medlem
[quote=pappi]tänker du på OK throwups signade med xtc så e de oker som står för dom, även om det är lite för likt kegr kanske !
/QUOTE]

Näe. jag vet hur okers två bokstävers ser ut. Har bara för mig att jag sett kegr köra med både JA och Oker som xtc. Men det kan ju vara dåligt minne eller en engångsgrej... äh. om han är med i eller blir med i xtc så lär det ju skall bli kännt hyfsat snabbt..
2008-07-14, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney

just det. glömde bort den filmen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in