2009-11-23, 16:45
Medlem
Tredagars avatar
Fanns en ganska rolig kille på mitt gymnasium som drog en massa historier som han själv trodde på (borde kvalificeras som mytoman), nästan alla handlade om sex eller hur han hade misshandlat någon.

Kan dra några jag minns:

Han första ligg var tydligen med 3 stycken jävligt heta mullater i skogen på en klassresa i 9an. Alla 3 hade tagit den i 2:an och han hade inte behövt kondom för dom var alla 3 oskuld... right

En annan gång hade han installerat en spionkamera i hissen på sitt hus, kameran var kopplad till hans dator via blåtand. Sedan hade han riktat dataskärmen mot sängen så att han kunde hålla koll på om hans morsa var på väg hem medan han knullade en supermodell från Brasilien i 2an.

Under kravallerna i gbg (då han borde ha varit runt 13 år om det ägde rum 2001, vilken han viftade bort när man påpekade det ) skulle han tydligen ha misshandlat en polis så grovt att han behövde åka till sjukan..

Finns en jävla massa mer som han sagt men kommer inte ihåg allt
Citera
2009-12-17, 23:53
Medlem
Rostadvåfflas avatar
I samhället jag bodde i som yngre fick man höra en hel del saker. En kille hade flyttat hit och för att få nån sorts respekt av något slag så började han hitta på historier om allt möjligt.
Tror dock inte att dom fungerade, det kunde vara allt mellan att han hade skjutit ihjäl folk till att hans brorsa hade en epa som gick 500 km/h. En viss historia jag kommer ihåg rätt väl var jag däremot kanske i 14-15 års åldern när jag hörde han berätta den.

Myten började med att han hade varit ute i sin gamla by och kört sin vråltrimmade moped, för att sedan bli jagad av tre polisbilar och två polishelikoptrar, han körde igenom allt från stängsel till dagis för att sedan hoppa över en å där bilarna och helikoptern inte kunde fortsätta längre.

Ingen ville ju ifrågasätta honom för historierna var ju så otroligt ologiska att det var humor i högsta grad, vet ej om han verkligen trodde på det själv eller om det var någon sorts roll han försökte sätta sig in i eftersom han var nyinflyttad. Måste även tacka för tråden som verkligen har förgyllt min kväll

Måste även tilläga att en annan mytoman hävdade helt bestämt att han hade half-life 2 ett år innan det hade släppts för att hans farsa hade vart i japan och köpt det, för där släpps allt tidigare minsan
Senast redigerad av Rostadvåffla 2009-12-18 kl. 00:38.
Citera
2009-12-18, 07:43
Medlem
CarlVonPinnes avatar
Haha fantastiska historier kan dom onekligen komma på.
Undra hur tankegången är i en mytoman när dom bara ljuger och ljuger?
Och dom måste minst sagt ha ett enastående minne eftersom dom oftast kommer ihåg det dom ljugit om, även om vissa undantag finns.
Jag blir både irriterad och fascinerad av mytomaner!
Citera
2009-12-18, 22:03
Medlem
Tjelsis avatar
En kille ringde hem till mig och berättade att han var i Brazilien och hans tvillingbror har tagit hans plats i Sverige -_____-' Jag tror vi gick i 9:an då.

(han är ensambarn...)
Citera
2009-12-19, 01:15
Medlem
klausstrausss avatar
En före detta vän sa att han hade spöat upp 20+ personer på en konsert han var på. Detta skulle han gjort under ett enda tillfälle.
Citera
2009-12-20, 02:22
Medlem
Froken.Julies avatar
Känner en kille som sa att han vandrat in rakt på ett militärförråd och hämtat ut saker. Han hade fått tag i en sommaruniform som han inte hade någon tillgång till att få. Tydligen hade han bara knallat in där och låtsas som inget hade hänt. Personalen hade stått handfallna och han "auktoritet" hade tydligen gjort att de inte ifrågasatte honom.

tyvärr berättade han samma historia för flera personer (där den riktiga versionen) förmodligen kom fram. Dvs; han hade varit inne på förrådet och snott uniformen när han blev lämnad ensam under några minuter.
Citera
2009-12-20, 21:21
Medlem
KlausDaimlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjelsi
En kille ringde hem till mig och berättade att han var i Brazilien och hans tvillingbror har tagit hans plats i Sverige -_____-' Jag tror vi gick i 9:an då.

(han är ensambarn...)
Hahaha. Det där låter bara för dumt för att jag ska tro att han var seriös. Är du säker på att han inte bara skämtade?
Citera
2009-12-21, 00:55
Medlem
DeusSanctis avatar
Min farmor är mytoman.
Lite godbitar från henne:
* Min lillebror var "öronbarn" och hade fått så många öroninflammationer så han blev lite smådöv. Farmor hävdade att det berodde på att han kört in en smörkniv i örat.
* Cancer får man om man äter något konstigt.
* Min pappa vägde 7 kilo och var 60 cm när han föddes.
* Hon behövde hälla i honom ersättning med en såssnipa för annars skrek han för att det kom för långsamt genom flaskan.
* Han vaknade och ville äta på nätterna så därför åt hon sömnpiller så att hon skulle slippa vakna när han skrek (hoppas i alla fall innerligt att den inte är sann).
Citera
2009-12-21, 15:24
Medlem
Sumsarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olga22
En kille berättade för mig, att han var ute och åkte skoter i ca 200knyck.
Fick syn på en ren, hoppade av skotern i farten och slog ihjäl renen med sina bara händer.

Hahaha fyfan, måste vara sant
Citera
2009-12-21, 22:33
Medlem
B.Obamas avatar
En lärare på min förra skola var mytoman. Han berättade en gång att han och hans kompis cyklat hem från en fest (kompisen cyklade och han åkte på pakethållaren). Som ni vet så är det inte alltid så lätt att cykla helt rakt när man skjutsar någon, och inte underlättar det efter att han varit på fest och druckit en och annan drink. Vilket ledde till att de vinglade runt på en stor motorväg tillslut. De vinglar de och vinglar och tillslut trillar de omkull, och läraren som satt på pakethållaren flyger ut mitt på vägen där en stor lastbil i precis samma sekund kör över läraren.

Men tack och lov så klarar sig läraren undan med endast några skrubbsår, detta tack vare att mannen legat helt platt på marken så att lastbilen aldrig snuddade vid honom. Den körde alltså bara rakt över honom.

Snacka om änglavakt.
Citera
2009-12-21, 22:56
Medlem
Lukazzs avatar
En fd lumparpolare påstod att han blev specialutbildad av KGB när han var tolv och att han kunde höra en människa andas på en mils avstånd.
Citera
2009-12-22, 22:07
Medlem
Sieglindes avatar
En som gick i samma klass som mig på komvux påstod att hon hade träffat en fransk miljonär på nätet. Det ena hade lett till det andra, han ville att hon och hennes 4-5 ungar skulle flytta till honom i Frankrike och han skulle köpa henne en sportbil i present...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in