I samhället jag bodde i som yngre fick man höra en hel del saker. En kille hade flyttat hit och för att få nån sorts respekt av något slag så började han hitta på historier om allt möjligt.
Tror dock inte att dom fungerade, det kunde vara allt mellan att han hade skjutit ihjäl folk till att hans brorsa hade en epa som gick 500 km/h. En viss historia jag kommer ihåg rätt väl var jag däremot kanske i 14-15 års åldern när jag hörde han berätta den.
Myten började med att han hade varit ute i sin gamla by och kört sin vråltrimmade moped, för att sedan bli jagad av tre polisbilar och två polishelikoptrar, han körde igenom allt från stängsel till dagis för att sedan hoppa över en å där bilarna och helikoptern inte kunde fortsätta längre.
Ingen ville ju ifrågasätta honom för historierna var ju så otroligt ologiska att det var humor i högsta grad, vet ej om han verkligen trodde på det själv eller om det var någon sorts roll han försökte sätta sig in i eftersom han var nyinflyttad. Måste även tacka för tråden som verkligen har förgyllt min kväll
Måste även tilläga att en annan mytoman hävdade helt bestämt att han hade half-life 2 ett år innan det hade släppts för att hans farsa hade vart i japan och köpt det, för där släpps allt tidigare minsan