2009-11-08, 18:17
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Igår träffade jag den fetaste (även bokstavligt talat) mytomanen jag någonsin stött på.
Jag var på inflyttningsfest hos en polare när hans granne från våningen under plötsligt kom upp. Han påstod att vi hade stört hans 5-åriga son när vi hoppade i ett av rummen, de andra rummen kunde vi göra vad som helst i sa han, men inte det.
Snubben var en otroligt fet nittonårig (5-årig son vid nitton?) serb med en stor tatuering på ryggen som han stolt visade upp. Han påpekade otaliga gånger att han var serb och att hans farsa kommit till sverige för trettio år sedan och grundat juggemaffiaverksamheten. Han var enligt honom själv oerhört "gangsta" och hade den tidigare nämnda tatueringen för att täcka knivhuggsärr och liknande. Vidare hade han en 52-tums TV och han tjänade alla sina pengar genom att sälja vapen och knark. En härlig uppväxt för den nämnde sonen.
Vidare bör tilläggas att han, sin gangsterbakgrund till trots, var "en av sveriges bästa spelare" i BÅDE WoW och CS, att hans fru och mamman till hans barn var porrskådis och tio år äldre än honom samt att han hade två barn till, ett på 6 och ett på 2 som blivit tagna av soc. Femåringen hade klarat sig dock.
Mytomani och CS går hand i hand
Citera
2009-11-08, 19:48
Medlem
Depraviitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Måste man ha en tråd om mytomani när vi är på flashback?

Ickeakademiker tjänar 500k+ per år i arbetsforumet
Killarna bänkar 150kg i träningsforumet
Folk leker igenom civilingenjörsutbildningar i studieforumet
Personer överlever alkohol- och vätskeförgiftning trots två flak öl i alkoforumet
Samtliga medlemmar har 25cm+
Pedofilerna är människorättsaktivister
I spelforumet är alla inofficiella sverigemästare i diverse spel som cs, q4

osv.

haha ord.
Dock är denna tråden guld så ja, den behövs

OnT: En av mina bästa polare är lite så där små-mytoman.. när vi gick i 1:an på gymnasiet så berättade han om att han brukade programmera virus, eftersom vi knappt kände varandra så där i början på 1:an så trodde vi honom faktiskt till viss del. Visade sig ganska snart dock att han var riktigt dålig på datorer i allmänhet... Som tur va så mytade han mindre och mindre ju mer man lärde känna honom.
Citera
2009-11-08, 20:01
Medlem
W..Dempss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
Mytomani och CS går hand i hand

Precis som flashback och mytomaner gör det
Citera
2009-11-09, 00:52
Medlem
SchtickyIckys avatar
Kul hur tråden handlar om vad mytomaner har sagt till er.
Och nästan obviously så har någon här ljugit ihop en överdriven historia...
Nämner inga namn.
Citera
2009-11-09, 12:40
Medlem
MThrees avatar
En gammal bekant påstod sig i ett skede ha ägt hela hisingen för att i ett senare skede ha ägt en bensinmack på denna ö.

Killen är i själva verket från norrland och arbetar som ett av följande; Brandman, bensinmacksägare, soldat i främlingslegionen eller larminstallatör.

Han påstod sig också ha räddat en massa folk natten när tjörnbron föll trots att jag vet att han i dagsläget är 39.
Citera
2009-11-09, 16:09
Medlem
Att han köpte hela IKEA av Kamprad men att denne ångrade sig till dagen efter och fick köpa tillbaka det igen.

Mycket har jag hört kan jag säga, men det var nog nr1 på topplistan från en helt obotlig mytoman.

Och det handlade om en vuxen karl med ingen unge som skröt om farsan som man annars nästan bara kan avfärda som barnsagor som de nog kommer över förhopningsvis.
Senast redigerad av Nezan 2009-11-09 kl. 16:52.
Citera
2009-11-09, 19:15
Medlem
En kille berättade för mig, att han var ute och åkte skoter i ca 200knyck.
Fick syn på en ren, hoppade av skotern i farten och slog ihjäl renen med sina bara händer.

True story... -.-
Tyvärr.
Citera
2009-11-09, 23:25
Medlem
borat4evers avatar
Jag gick i samma gymnasieklass som en mytoman. Och det var första gången i mitt liv jag träffat på en mytoman. Och han, han var extreeeeem.
Folk som han får man verkligen leta efter.

För det första så drog han inte överdrivet invecklade historier. Han kom med korta kommentarer mest, typ som:

"Hade du rört mig så hade jag lagt dig på marken" (typ 3 månader efter att han börjat träna MMA, för övrigt är han datanörd.)

Det extrema med honom var att i varje diskussion så ska han verka som han vet exakt om vad någon annan pratar om och lite till. Sedan så fyller han på andras ord med kommentarer som framstår som om han kan mycket om ämnet.

Sen när man börjar snacka lite mer detaljerat så håller han käft och håller med bara.

Kan vara fett störande väldigt ofta.
Citera
2009-11-10, 16:49
Medlem
Molags avatar
En som gick på min skola när jag var yngre sa att han hade deltagit i en skateboard tävling i globen, på is.
Då han skulle försöka sig på ett trick så trillade han och speakern skrek:
"Someone call the fucking medic". Hör och häpnad så öppnades taket och en helikopter flög ner och bärjade upp honom.

Han har även dragit ett antal visor när han kom sen att han nyligen hade varit i USA och åkt bräda med Tony Hawk.
Citera
2009-11-23, 14:34
Medlem
stevensegalls avatar
Kom igen, berätta om era mytomaner nu! Älskar denna tråden!
Citera
2009-11-23, 16:24
Medlem
LaRues avatar
Detta låter ganska löjligt men när jag var runt 15-16 så var det en mytoman i min bekantskaps krets han sa te.x att han förlorade sin oskuld i Schweiz men en annan gång så sa han att han förlorade den i Sverige på valborg
Han hade till ock med gjort en lunarstorms profil och tatt bilder av någon stackars tjej
Citera
2009-11-23, 16:42
Bannlyst
Själv hade jag en kompis när man gick i gymnasiet som var mytoman.
Han bodde på en bondgård så dem hade egen lada m.m. en dag kom han till skolan och sa att 3 polisbilar hade jagat honom när han åkte med sin moppe som maxar typ 50, dem hade jagat honom i 8-9 km försökt prejja honom m.m
så han ahde kör mot sin lada i full fart.

Hans lada är öppen på ena sidan kanske 3 meter bred och 2 meter hög öppning, detta är på andra våningen kanske 3 meter upp, på marken innan denna öppning har dem tydligen en liten ramp enligt honom.

Det han säger att han gjorde var att han körde i full fart upp på rampen och hoppade med moppen upp i öppningen som är på andra våningen, där parkerade han moppen och sprang in i huset som sitter ihop med ladan.
Inom någon minut kom polisen och ringde på han öppnade dörren och dem började ställa massa frågor han sa att han varit hemma hela dagen och inte visste något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in