Hade två polare under högstadiet som ljög om ALLT tillsammans.
Den ena personen smugglade kokain från Columbia med en ubåt byggd för en (kom ihåg EN) person, och det var inte bara några kilon utan det var ton-vis. U-båten gick runt 300knop såklart, var i Sverige på under nån timme bara.
Snubben frågade om jag ville hänga med och smuggla åt honom. Kom då o tänka på att båten bara var byggd för en

1minut senare frågar han om han får låna 10kr till en läsk.
Den andra var svartskalle, han sa att han var jugge men i själva verket var han zigenare från rumänien. Han var såklart binden till topp med polska maffian, och han gjorde jobb åt dom. Erbjöd mig flera gånger att sälja kilo vis med brass i gänget han var med i. Gick man med fick man såklart 1kg brass först helt gratis, och en pistol samt den senaste mobilen som man bara skulle ha på när man ville deala.
Han var i själva verket största hasslaren som snubbe tjugo lappar från små 13åriga tjejer när dom ville ha cigaretter ut från kiosken.
Dom båda var såklart rika och hade alla möjliga bilar hos sina släktingar, dom stog högst upp i sveriges mest kriminella lista, och alla respektera dom.
Kände såklart alla i Hells Angels och Bandidos, och såklart alla brutala mördare som styckade folk till höger och vänster.
Återgå till den första, alltså svensken. Han sa att han hade dödat en snubbe med kofot, huggt den i pannan på honom så han dog. Sen skulle han in på kåken, men det visades sig såklart vara att han skulle in på fosterhem / behandlingshem för sina såkallade drogproblem. Han rökte hasch ibland och sa till socialen att han skjöt horse

Och han hade inget skjärp i armen när han gjorde det utan han var den som bara högg in och skjöt in direkt.
En gång blev han jagad av FBI och svenska swat teamet efter att han snott en hummer. Han blev nedskjuten av swat teamet, eller aa dom skjöt hål på däcken så bilen voltade runt. Han flög ju ut ur rutan och dom grep han.
Samt att han hade slagit ner världens bästa thai boxare med en järnrör på en fest.
Återgå till zigenaren / "juggen". Han skickade skor till sina home boys på kåken, och dom kostade runt 2-3 lax.
En gång satt jag och några kompisar på ett cafe när han kom, och jag sa till min polare -"schyssta Henri Lloyd skor". Då avbröt han och sa, mannen vill du handla kläder, jag får hem fett mycket märkeskläder. Jag frågade vad för kläder, han sa ALLT Henri Lloyd.
En gång beställde jag även hem lite spice liknande produkter från nätet, och han ville handla det av mig. Jag sa ge mig pengarna, och han sträckte upp handen o gav mig. Jag kollade och det var 3kr och 50öre och han sa "eey bruursan det kostar inte mer!!". Gav honom självklart inte sakerna.
Det fulaste av allt var när dom stog på ett berg och sa tillsammans.
"eey mannen, du kommer ihåg va när ja fritog dig från kumla va breee"
"såklart mannen, jag kommer ihåg när vi slog ner väktarna mannen, du vet mannen jag slog sönder dom, haha fan va vi e grymma mannen".
"såklart mannen, vem jiddrar me oss, inte ens snuten vågar säga nåt!"