Tjena!
En Horse-kran jag hade tidigare var väldigt underhållande...
Han känner enligt egen utsago alla moderatorer och Admins här på Flashback.
Hans bror befinner sig i London och spelar in musik med Aphex Twin.
Han hade Leukemi vilket han berättade andra gången vi sågs. Han berättade att han skulle dö inom 2 veckor och blåste mig.
Jag fick tag i honom någon dag senare och fick en enorm förklaring till blåsningen.
3 veckor senare hör jag av mig till honom då det var lite krisigt och han svarar!
Åker och möter honom dagen efter och han lever och sa att han hade någonting speciellt som tydligen var mirakulöst...
Han och hans flickvän gick på subutex-programmet vilket de följde samtidigt som han sköt horse samt oxycontinen han fick utskriven samtidigt.
Efter den gången så fick jag sjukt bra H och rönen pekade på att han skulle gå en säker död tre månader senare och han var levande efter det...
Kommer inte på mer men han är säkert fortfarande igång.
Han berättade även väldigt många fler sjuka grejer om rån och hur död jag skulle vara över riktiga skitsaker.
Ska tillägga också att han faktiskt var rätt trevlig om man bortser att han hade den där idiotiska "pundarmentaliteten" att det är okej att blåsa folk. Kul var det även att hans historier och liknande tenderade att bli en "smula" skruvade.
När han sa att han var rom trodde jag dock starkt på.
Får se ifall han är så tjenis med övervakarna här som han berättade.