2009-08-20, 20:56
Medlem
Juggen-92s avatar
Tjena!
En Horse-kran jag hade tidigare var väldigt underhållande...
Han känner enligt egen utsago alla moderatorer och Admins här på Flashback.
Hans bror befinner sig i London och spelar in musik med Aphex Twin.
Han hade Leukemi vilket han berättade andra gången vi sågs. Han berättade att han skulle dö inom 2 veckor och blåste mig.
Jag fick tag i honom någon dag senare och fick en enorm förklaring till blåsningen.
3 veckor senare hör jag av mig till honom då det var lite krisigt och han svarar!
Åker och möter honom dagen efter och han lever och sa att han hade någonting speciellt som tydligen var mirakulöst...
Han och hans flickvän gick på subutex-programmet vilket de följde samtidigt som han sköt horse samt oxycontinen han fick utskriven samtidigt.
Efter den gången så fick jag sjukt bra H och rönen pekade på att han skulle gå en säker död tre månader senare och han var levande efter det...

Kommer inte på mer men han är säkert fortfarande igång.

Han berättade även väldigt många fler sjuka grejer om rån och hur död jag skulle vara över riktiga skitsaker.
Ska tillägga också att han faktiskt var rätt trevlig om man bortser att han hade den där idiotiska "pundarmentaliteten" att det är okej att blåsa folk. Kul var det även att hans historier och liknande tenderade att bli en "smula" skruvade.

När han sa att han var rom trodde jag dock starkt på.

Får se ifall han är så tjenis med övervakarna här som han berättade.
Senast redigerad av Juggen-92 2009-08-20 kl. 21:19.
Citera
2009-08-21, 00:51
Medlem
Idiotpods avatar
En utav mina gamla lärare är en riktigt underhållande mytoman faktiskt, mycket roligt att lyssna på han!

*Tävlat på elit-nivå i fullkontaktskarate
*Jobbat på Café Opera samt med Gordon Ramsey
*Är högsta hedersmedlemmen i Hells Angels och har en gång avslutat en strid mellan dem och Bandidos genom att skjuta bandidos ledare.
*Varit model åt Vogue i 20 år
*Jobbat som skarpskytt åt SAS i 15 år och undanröjt över 500 "mål".

Inget utav detta stämmer såklart. Killen är hedersmedlem men vet ingenting om motorcyklar, inte ett dugg om vapen och ingenting om kampsport.

Oh well, rolig som fan är han dock!
Citera
2009-09-22, 21:40
Bannlyst
Träffade värsta mytomanen när hälsade jag på min morbror på Jamaica. Vi hade varit ute och fiskat tigerhajar, när vi kommer tillbaka till hamnen står där en man i piratkläder (såg ut som Jack Sparrow typ). Han berättade i vilket falla att han var en pirat och att han visste var det förlorade Incaguldet fanns, han hade nämligen själv gömt det. Vi skrattade givetvis ut idioten och sa att det inte finns några pirater längre, men då berättade mannen att han var somalisk pirat och att skatten alltså låg nedgrävd strax utanför Mogadishu (vi borde ha anat ugglor i mossor, med tanke på att somaliska pirater brukar vara negrer). Hur som helst gav han oss en karta över Mogadishu som hade en plats markerat med ett stort rött X strax väster om staden.

Men guldkåta som vi var så tog vi den skrangliga lilla fiskebåten tvärs över Atlanten och upp längs Afrikas östkust tills vi nådde Afrikas horn. Inte nog med att vi blev jagade av pirater ute till havs och fick hålla dem på avstånd med min morbrors gamla hagelbössa, för att få landstiga i hamnen var vi dessutom tvingen att muta den lokala maffiabossen. Hur som helst så tog vi oss till platsen markerat med ett stort X och började gräva, efter ett tag fick vi upp en kista och när vi öppnade den så var den full av guldfärgsprejade stenar! Piratmannen hade inte bara ljugit oss rätt upp i ansiktet han hade även placerat ut en falsk skatt, snacka om mytoman!
Citera
2009-09-24, 22:17
Medlem
Peacefrogs avatar
^

Det är roligt när man frågar dom någonting som man hittar på

-Johan dödade inte du en kille en gång?
-Jo, ehm asså det va i göteborg, så kom det ett gäng mot mig....

Eller när en jag känner sa att han fick gå om förskolan för att han bet sin lärare i benet, och han har inte ens gått om någon klass
Senast redigerad av Peacefrog 2009-09-24 kl. 22:47.
Citera
2009-09-25, 22:58
Medlem
Hakapelitas avatar
Älskar när man konfronterar en mytoman, då blir han/hon alltid arg

Har hört sjuka historier, killen är fotbollssupporter/hockeysuppoerter och "följer" Malmö FF/ Mamö Redhawks.

Han kan ringa en måndag och snacka och ljuga en massa samtidigt som Malmö FF spelar borta mot te.x. Hammarby. Sen ett par dagar senare påstår han helt plötsligt att han var på Hammarby borta, söp som ett svin.

De skulle även ta tåget till Luleå, med vars tio flak öl och en dunk med hembränt. Killen är väck

En gång hade de varit på hockey i Karlstad och hyrt en liten lastbil och efter matchen körde de utanför Karlstad till en bondgård där de fick en gammal sliten soffa som de la där bak och satt och drack bira hela resan ner till Malmö.
Citera
2009-10-02, 08:15
Bannlyst
en kille i klassen har verkat fått mycket fitta i sina dagar bara på 5 år.

när han satt på bio så sög tjejen av honom så att han sprutade över den som satt framför - han är fullt seriös. "TROR att han sa att det landade i dennes popcorn, men är inte helt säker på att han sa det"

en av hanns kompisar hade knullat så djävligt att han spräckt en tjej så att han hade fått blod på magen, stackars pojke. ingen elastisk fitta eller?

han säger att han får knulla konstant med hans tjej - endå sa han en gång att han lärade hålla sig i 2 månader för att få knulla ibland med tjejen.

han blev avsugen av en bulgarisk hora när han var 16år. - ha hade gått in i en stripp klubb med hanns pappa sa han.

en kille hade kommit full fram till busskuren där han stog
han sa att han hade brutit benet och gett han en bruten näsa eftersom att den killen hade knuffat lite grand på honom, sedan hade han blivit avstängd från karaten i 3 månader - vad jag vet så får man aldrig komma tillbaka. Enligt han så var det självförsvar, men mot vadå?

han säger också att han kunde krossa betongblock när han var 15år. suck a dick att han kan, så synd att vi har sådana i skolan och han inte vill visa det

och detta är ju bara några saker, det värsta har jag väl säkert glömt.

en annan kille sa att han när han var 14 år hade druckit 2 liter 40% sprit, sedan hade han fått ligga bakfull i 3 dagar. stackars pojke
Senast redigerad av Lizuid 2009-10-02 kl. 08:45.
Citera
2009-10-02, 08:34
Medlem
serbers avatar
Haha vet en som är en riktigt inbiten sådan, han påstod att han hade ett labb på sin balkong där han framställde olika typer av droger och att det går massa slangar runt hela hans lägenhet men han påstår det fortfarande detta efter att hans vänner påpekat att det inte existerar några slangar i hans hem då dom flitigt är där.

Det är alltid lika kul att äga en mytoman på plats tex: Jag hade köpt en moped och en i grannhuset drar till med "Jag har aldrig suttit på en moppe för jag fick lätt mc direkt" och då kom min motfråga: Hur många hästkrafter har den då? och svaret vart 100hk hahaha.
För er som inte hänger med så enligt lag är en 125cc (lätt mc) strypt till 9kw= 15hk och en tävlingshoj 125cc har nog inte många fler kusar än 50-60 skulle jag tro.

Det här garvade jag åt ett bra jävla tag efter att jag fått höra, han i MC historien över jobbade som vaktmästare på ett ställe och på det stället började också en annan bekant att jobba och självklart är båda mytomaner även om den förstnämda är extrem, iaf jag träffade en av dom och direkt så börjades det gnällas på vilken jävla skojjare och mytoman den andra var så jag föll nästan ihop när vi satt på bussen.

Den västa han är riktigt äcklig, jag träffade honom när jag köpt dator så frågade han vad jag hade för speed på cpun och jag svarade 2.1ghz och då sa han att hans självklart hade 2.5ghz, mer minne, större skärm etc haha.
Har nästan svårt att tro på att han skulle flyttat hemifrån eftersom han påstår det själv även om jag ser honom väldigt ofta.

EDIT: Fyfan alltså känner en semimytoman och är bekant med 3 riktiga offer dags att byta umgänge må tro?
Citera
2009-10-02, 09:36
Medlem
jag har en kamrat jag vuxit upp med och bland hans bravader så har han:

- vid 15 års ålder blivit erbjuden sommarjobb som fabrikschef över Volvo i Blekinge, detta tackade han nej till då han inte orkade vara chef över så många. Fast han skulle få ut 900sek/h.

- Han har haft en en hemlig källare under sitt hus, vars enda ingång var genom en bokhylla i Tv-rummet eller bakom veden i en vedbod, där nere i källaren har han haft nyuppfunna renrashundar, splitternya muskel- sportbilar, ett lyxspa och ett kassaskåp med diamanter. När man bett om att få se detta har ingången varit inrasad eller han dödade hundarna för de blev förkylda.

- Han har också påstått att han en match blev inbytt mot alla andra spelare på planen för att kunna leka och avgöra matchen på egen hand. Samt att ha nekat ett erbjudande från Manchester United. Då han inte tyckte de var tillräckligt bra för honom.

- Han hade också 1 terrabyte h-disk redan när Windows 98 var det system som gällde.(inbyggt på sin stationära, på två diskar)

- samt att Need for Speed-spelen var utvecklade för honom eftersom han hade slagit alla rekord.

...tror även han blivit erbjuden en plats av Nasa att åka i rymden.
Citera
2009-10-02, 10:30
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeggis
jag har en kamrat jag vuxit upp med och bland hans bravader så har han:

- vid 15 års ålder blivit erbjuden sommarjobb som fabrikschef över Volvo i Blekinge, detta tackade han nej till då han inte orkade vara chef över så många. Fast han skulle få ut 900sek/h.

- Han har haft en en hemlig källare under sitt hus, vars enda ingång var genom en bokhylla i Tv-rummet eller bakom veden i en vedbod, där nere i källaren har han haft nyuppfunna renrashundar, splitternya muskel- sportbilar, ett lyxspa och ett kassaskåp med diamanter. När man bett om att få se detta har ingången varit inrasad eller han dödade hundarna för de blev förkylda.

- Han har också påstått att han en match blev inbytt mot alla andra spelare på planen för att kunna leka och avgöra matchen på egen hand. Samt att ha nekat ett erbjudande från Manchester United. Då han inte tyckte de var tillräckligt bra för honom.

- Han hade också 1 terrabyte h-disk redan när Windows 98 var det system som gällde.(inbyggt på sin stationära, på två diskar)

- samt att Need for Speed-spelen var utvecklade för honom eftersom han hade slagit alla rekord.

...tror även han blivit erbjuden en plats av Nasa att åka i rymden.

Alltså. Det där låter mer som en skojare än en mytoman kan jag tycka.
Citera
2009-10-02, 10:47
Medlem
hörde om en snubbe på skidresa, som vid ett besök i österrike tittade på världscup-störtlopp. när tävlingarna var över, så lyckades han nästla sig in och köra samma bana som eliten, med tidtagning och allt.
då kör han kör i mål på exakt samma tid som vinnaren, franz klammer.

-och inte nog med det, då ramlade jag en gång också.
Citera
2009-10-02, 10:49
Medlem
LGDs avatar
Vi hade en riktig mytoman i våran klass, han påstod att hans brorsa var tungt kriminell och kände en jävla massa. Hans farsa var även polis och hade en rejäl magnum av bra kaliber hemma som han inte tveka att använda hitt som hatt. Det visade sig att hans farsa var lastbilschafför. Han påstod också att han var dansk, så frågade vi han om han kunde säga något. Meningen började med ''Skideroev'' och påföljder av meningar som lät som oäöäääöööö. Han var även mycket arg om man sa att han ljög, för det gjorde han ju verkligen inte
Citera
2009-10-02, 10:54
Medlem
vinternoll-2s avatar
En gammal klasskamrat sa en gång att han sålde sitt PS3 för att det var så jävla dåligt, verkligen sämst.

Nästa dag hörde jag det här när personen i fråga snackade med en annan klasskamrat: -Fan asså, jag är riktigt sugen på att köpa ett PS3! Det verkar grymt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in