2006-01-24, 15:53
Medlem
JackassTREs avatar
q

Pratade med en kille på krogen för en vecka sedan!

Som sa att han hade, se nedan

Kört bil i 300 km/t flera ggr
Hoppat ner i en snöhög från 3 våningen när han låg i lumpen i Boden
Hoppat klipp hoppning 17 m, på slalom skidor som ski bum i Chamonix 1989
Kunde köra på två hjul med vilken bil som helst.
Hans båt gick i 70 knop och var 19 fot lång. Finns det så snabba båtar ?
Han hade nästan tävlat i allt. Tex Rally, Racing, Slalom, Puckel, Segling, Kampsport,
Han hade rest över allt på jorden och kännde alla! lät det som.

PS: Roligt är !
När vi pratat under tag så nämde jag forumet FB! Då sa han att han brukade vara här men ville inte nämna sitt alias. Men jag vet vad han heter på riktigt. Känner du igen dig i beskrivningen? skriv här. Jag tror inte att man kan ha vart så aktiv i sitt liv. Eller har jag fel ?
Citera
2006-01-24, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Jag tror inte att man kan ha vart så aktiv i sitt liv. Eller har jag fel ?

Problemet med mytomaner är att de inte tycks kunna begränsa sig till en eller några få lögner, utan måste bygga på värre och värre historier hela tiden. Och även om man kanske kan köpa en eller ett par osannolika saker så blir det till slut så att man inte tror på ett dugg av vad dom säger.
Citera
2006-01-24, 17:17
Medlem
lars-görans avatar
Drar en kort mytomanberättelse från nyår:

En kille jag känner kommer fram till mig och vi börjar prata om fyrverkerier det ena leder till det andra och han säger att man är tvungen att ha en speciell licens för att få skjuta upp fyrverkerier, (visst tänker jag kanske är nån såndär skitlag som ingen följer ändå) sen säger han det värsta jag nånsin hört, att ifall man skulle bli tagen av polisen med fyrverkerier på sig när man är under 18 så skulle man få 18 års fängelse direkt.

Jag blev tyst och försökte komma på nått bra att kontra med i min alkoholiserade skalle och jag sa: Du vet väl att man inte får fängelse när man är under 18?

Haha in your face! för det där kunde han inte säga emot, så jävla skönt att tysta sånt folk! Han mumlade nått om ungdomsvårdsanstalt samtidigt som han gick iväg
Citera
2006-01-24, 22:16
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:

Han hade nästan tävlat i allt. Tex Rally, Racing, Slalom, Puckel, Segling, Kampsport,

När vi pratat under tag så nämde jag forumet FB! Då sa han att han brukade vara här men ville inte nämna sitt alias. Men jag vet vad han heter på riktigt. Känner du igen dig i beskrivningen? skriv här. Jag tror inte att man kan ha vart så aktiv i sitt liv. Eller har jag fel ?

Någon som har någon ledtråd på mitt sökande ???
Citera
2006-01-25, 00:21
Medlem
Vi hade en tvättäkta på gymnasiet. Han ljög om sin släkt i Amerikat. Han hade varit hemma hos dem och de hade så mycket cola liggandes att han kunde damma av håret och sedan dra en lina. Folk suckade. Sen påstod han att de ägde Budweiser (det gör bevisligen Anheuser-Busch). Då tröttande ngn och frågade: Äger de inte "Munbajser" också?
Citera
2006-01-25, 08:06
Medlem
Loppans avatar
Citat:

70 knop är fullt möjligt att åka i med en båt, finns sånna där racingbåtar som kan gå upp mot 90 knop.

Satt och funderade på om jag träffat några mytomaner. Fast kommer inte på nått. Därimot träffade polaren en kille som han satt o snacka me, som enligt han själv skulle vara "Mr.X" och Ghostrider.
Citera
2006-01-25, 15:41
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Ursprungligen postat av Loppan
70 knop är fullt möjligt att åka i med en båt, finns sånna där racingbåtar som kan gå upp mot 90 knop.

Satt och funderade på om jag träffat några mytomaner. Fast kommer inte på nått. Därimot träffade polaren en kille som han satt o snacka me, som enligt han själv skulle vara "Mr.X" och Ghostrider.
Se nedan
Citera
2006-01-25, 15:44
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:

Nu kommer något roligt, Jag vart kontaktad här på FB av killen jag pratade om, Läs här ovan! Han skrattade åt det jag skrev och förklarade det hela på ett trevligt sätt. Jag har fått storryn bekreftad från två håll att det han sa var sant. FB är ett forum av stora mått vilken nätverk, man kan fråga och få svar på allt
Citera
2006-01-25, 23:38
Medlem
Vardons avatar
Citat:

Tja något stämmer inte, antingen i historien eller så... Att köra på två hjul utan difflåsning brukar man inte komma så långt på. Och har man ihopsvetsad diff kan det nog vara farligare och svårare att ta en vanlig landsvägskurva i 90 :-)

Annars har jag nog varit förskonade från mytomaner. Fast när mor var kassör i idrottsförening var det kul att höra ordförandes historier var pengarna som kassören saknade hade hamnat... Det ändrades sig fortare än jag vet inte vad.
Citera
2006-01-26, 12:13
Medlem
cnbs avatar
asså eriöst vad fan e detta för tråd
Citera
2006-01-29, 09:58
Medlem
Om man ljuger ihop en historia om en mytoman här, är man då mytoman?
Citera
2006-01-29, 12:54
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallhatten
Om man ljuger ihop en historia om en mytoman här, är man då mytoman?

Nä, det krävs mer för att vara mytoman. Men lite uppmärksamhets-sökeri är nog en bra inkörsport...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in