2009-05-21, 22:34
Bannlyst
Haha fin tråd, nåväl.

Jag bor granne med en kille som verkligen är fullblodsmytoman.
I verkligheten är han en jävligt ful och tjock 25 åring utan jobb och utbildning men i hans fantasi är han någonting helt annat.

1. Han fick sitt smeknamn "Butch" efter att ha slagit ihjäl två killar som var på hans kompis.

2. Han var under flera år given i Sveriges handbollslandslag (Trots att han som sagt är tjock som fan och om man söker på hans unika namn så kommer inget sådant fram.)

3. En gång när han hade tråkigt så gick han från Jönköping till Stockholm (Fast när han hade kommit fram till Stockholm så unnade han sig faktiskt en tågbiljett hem)

4. Hans tjej är fotomodell (Ingen har sett henne)

5. Han har bara 3% kroppsfett
Citera
2009-05-21, 23:57
Bannlyst
"min kusin blev uppäten av en haj"

På fullaste allvar! Hysteriskt roligt
Citera
2009-05-23, 01:27
Medlem
Humor på hög nivå! Keep em' coming!
Citera
2009-05-26, 14:35
Medlem
Dimetyls avatar
Okej, här kommer en till, håll er nära toan om ni behöver spy av förakt

Samma snubbe igen.
"En gång la jag godis i en stor kanon, och min syrra klättrade in i den för att hämta det, och sen skjöt jag ut henne över hela stan så att hon landade i sjön!"

Jävla idiot säger jag bara
Citera
2009-05-26, 18:42
Medlem
Hade en kompis när jag var liten som var en ärke mytoman, han hade alla spel som fanns, och hans brorsa hade utvecklat half-life 2
"ettan hade varit ute ett halvår"
Han hade oändlig hastighet på sitt bredband och det fanns i princip ingeting hans brorsa inte hade gjort.

Allt han beskrev var 100 x spektakuläre än verkligheten.

Man fick aldrig komma hem till honom för att hans brorsa inte ville ha sällskap.
En gång såg vi en bil vid ett stadium där jag bodde, han sa att det var hans brorsa i den. "Jag tror det var det" För så fort mytomanen ifråga närmade sig bilen, så blev föraren vild och började gasa därifrån så fort som möjligt.
Citera
2009-06-19, 19:00
Medlem
budadis avatar
En kompis bror är världens mytoman, och hans andra brorsas farsa är lika stor. Kan dra några exempel

Bror;

Bröt armen och hamnade i koma. Fick åka ambulansflyg till Stockholm, under flygresan gick ett fönster sönder, han sögs ut och höll fast sig med sin brutna arm, i koma, ändå till Stockholm

Han körde Mc (17år vid tillfället typ) på bakhjulet i 260km/h, bruden som satt där bak ramlade av. Han lyfte upp hon och huvudet lossnade.

Han flög ~4km i ett jordhopp med en Puch Dakota, han flög åt ett håll som är raka motsattsen mot för vilket håll man hoppar..

Han körde 20mil och skulle hämta en bil (han har ej körkort), jag frågade vems bil han körde, en polares sa han.. Jaha, vems bil? En polares sa han igen. Nåväl, han sa att han körde dom 20milen på 1h, han ville att jag skulle gissa vad han snittade i km/H.. Jag bara "200?" FFS!!!! Nej ETTHUNDRATRETTIO sa han. Haha mattematiken är nog bra i huvudet på han.

Var med min kompis som då har denna mytoman som bror. Min kompis gick och käkade, då kom brodern in. "Tjenna ,namn, jag funderar på att fara och kolla på en dragracingbil, svinbillig är den, gissa priset" Jag gissade på 10k, "nej 500k bara". Hahaha han hade nog inte ens 500kr.

Han sa att han kände bandidos, HA och ryska maffian, och kunde sannerligen fixa fram AK4er till oss om vi ville, då var vi typ 10år och han 13-14.

Han sa att han lånat en cross som var trimmad för 100k också..

Han hade kört 300km/h med sin Suzuki k50 och dödat en björn med en morakniv. Han ändrade historien varje gång han berätta den, ibland var det en Ockelbo, ibland mopeden. Ibland var det en ren, älg och björn.

Finns hur många historier som helst som han berättat.

Kompisens brorsas farsa;

Hans Volvo Amazon gick sannerligen på bakhjulet alla växlar, man var tvungen att starta på 2ans växel och försiktigt smyga iväg, annars gick bakaxeln av, för det var SÅÅÅ mkt att köra med.

Han var jagad av polisen på snöskoter, varvid han och hans kompis hoppade 50meter mellan 2st sanddynor. Polisens skotrar gick inte tillräckligt fort så dom ramlade ner i en ravin som var 50m djup.

Han hade en porrstjärnebrud som bor i sthlm..

När hans son skulle fylla år skröt han med att dom skulle till Gbg och åka på Lisseberg. Hans Farbror eller något ägde ju hela Lisseberg så han skulle hålla öppet för dom hela natten och dom skulle få åka gratis under hela vistelsen.

ÖHhh.. hans farsa ägde en camping och var miljonär, så han skulle få ärva 5miljoner. Har träffat hans farsa då han är mekaniker och skruvade i min bil, hygglig gubbe, men knappast miljonär

Han sa att han var bäst i Sverige i karate när han var ung (han är ca 50år nu) och han blev avstängd på livstid eftersom han slog en på käften i ringen..

En dag kom en limousine upp på hans infart och en kostymklädd herre äntrade huset. Herren slängde upp en portfölj och däri låg 500k. Han sa att han ville köpa lastbilen som mytomanen hade. Sure, den lastbilen var kanske värt 30k, max. Men han tackade nej till erbjudandet..

Finns massor som fan om denna herre också, men nu orkar jag ej skriva mer
Citera
2009-06-20, 00:53
Medlem
oohhs avatar
Min bildlärare i högstadiet är en riktig sköning. Hon var en asfet glasögonprydd kvinna i 40-årsåldern och har gjort allt man kan tänka sig.
Hon har;

Sminkat Britney Spears och Brad Pitt

Varit målvakt i svenska damlandslaget i fotboll
men kariären tog slut när hon blev påkörd av en buss
efter det blev hon fet.

under 80-talet varit tillsammans med xxx, en känd rockstjärna
men det vara bara det att en kille i klassen var bekant med personen i fråga
och avslöjade lögnen.

Har gjort skivomslag till många stora rockband t.ex Black Sabbath, Dark Funeral och Iron Maiden.

En förskräcklig sångröst.

Under sitt liv gästspelat med många stora artister.

Hon har/hade ett band som var jättestort som var på MTV daglligen. Hon var ganska hämlighetsfull på just den här punkten. Vi var helt enkelt tvugna att kola på MTV om vi ville höra hennes band.

Hatat mig sedan första gången hon såg mig, men det var ömsesidigt.

Jag vet att hon har gjort mer än så men jag kommer inte på nu. Kan tänka lite och etitera senare .
Citera
2009-06-20, 02:22
Bannlyst
en kille i byn, hade varit i nått mellanöstern land, oklart vilket. Men iaf, när killen var på stan kom det fram några svarskallar och en av dom hade pistol, han med pistolen sa åt han att ge han plånkan. Sagt och gjort, killen förde in handen innanför jackan som om han skulle ta ut plånkan ur bröstfickan. MEN se på fan, han drar ur handen och slår ur pistolen ur killens hand (Kommer inte riktigt ihåg vad som hände sen men dom sprang iaf därifrån, ovänat!?)

Samma kille

Hade sett 2 negrer som våldtog en brud i baksätet i gammal hederlig 740, killen gick fram och slängde upp dörren och kängade den ena negern i pannan så han däckade. Den andre negern gav han lavetter och tog fram rep ur bagaget ich band killen som fick lavetterna och slängde sedan in killen i bagaget och körde därifrån. (Killen var 15 år vid det "tillfället" och kunde knappt köra sin moped så vettefan hur han klarade av att bemästra slöförtin.)
Framgick heller aldrig vad som hände med bruden...
Citera
2009-06-20, 02:25
Medlem
Psyko Dads avatar
Det beror på hur man ser på saken. Har en som inte inser att den är upp i det blå & omger sig själv med lögner, så visst..........en lögnare är det, men även för sig själv.
Citera
2009-06-20, 11:34
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Har en som inte inser att den är upp i det blå & omger sig själv med lögner, så visst..........en lögnare är det, men även för sig själv.

Det är ju innebörden av mytomani, fram med historier nu!
Citera
2009-06-20, 14:06
Medlem
-Jamaica-s avatar
Träffade en gubbe en gång, som berättade att han sprängt en sjö.
"Det regnade i flera dagar!"

Citera
2009-06-20, 20:20
Medlem
mackz0rs avatar
Hade en klasspolare i mellanstadiet som myttade om allt möjligt. När han var på gran canaria hade det kommit en 60 meter hög våg som han och hans polare kastade sig in i och fick 3 tons tryck på deras fötter. Han hade bastat i 150 grader i 1 timme. Och en massa annat tjafs man har glömt bort nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in