2009-08-18, 20:11
Medlem
Bohems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerro
hehe Nåt utav det värsta jag hört var när en snubbe som vi kan kalla för Henke hade varit på vattenfestivalen 93. När JAS planet krashade på hans mountainbike så han fick slänga sig i vattnet. Som plåster på såren fick han en inbjudan av ÖB till Cafe Opera där han festade med Kungen o Dr Alban.

Humor på hög nivå att du skriver "som vi kan kalla för Henke". Och sedan kallar du aldrig honom för Henke. Hade ju räckt om du skrivit "en snubbe". Grymt kul! Haha
Citera
2009-08-18, 20:31
Medlem
Hade en klasskamrat som var en riktigt mytoman.

Minns tex när han berättade att någons storebror hade kört omkring med sin trimmade moped i någon timme, när han kom hem skruvade han upp motorn (skulle byta vevaxel) och la kolven på golvet i garaget, sen gick han in i huset och fixade nåt att äta,

När han gick tillbaka till garaget låg det en "pöl" med smält metall på golvet.

-Kolven hade smält
Citera
2009-08-18, 20:43
Medlem
Teefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Värsta en mytoman har sagt till va min egen moder som sa att hon skulle dö inom 30 dagar ifall hon inte amputerade sitt högra ben då skulle hon liva 3 månander till när jag var runt 10 år. Hade 5 minuter och välja vad hon skulle göra oxå. Va inget vidare

men shit

Jag minns snubbe när jag var 10, internet var rätt fräscht. Hans familj hade tydligen beställt pizza över internet, från Italien. Hans pappa åkte och hämtade på Arlanda.
Citera
2009-08-18, 20:52
Medlem
sinologens avatar
För jävla bra underhållning det här, haha.
Citera
2009-08-19, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teef
men shit

Jag minns snubbe när jag var 10, internet var rätt fräscht. Hans familj hade tydligen beställt pizza över internet, från Italien. Hans pappa åkte och hämtade på Arlanda.

Har flera sånadär underbara lögner på lager men ser dom inte så underhållande. Mytomaner är inget man ska hata utan tycka synd om enligt mig
Citera
2009-08-19, 08:08
Medlem
krafss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
6: Han är besatt av en demon och pratar ibland demonspråk till min stora förtjusning.

Haha! Vad säger han då?
Citera
2009-08-19, 15:47
Medlem
ouff här kan ja smälla in ett par godingar. en snubbe som är född 1990 här i trakterna i göteborg, drog en fet jävel för någon vecka sedan, då han drog igång om att han hade vunnit 47,000 på hästar och brännt dom på 1 kväll på krogen. haha. sen har man ju hört dom dära gammla vanliga när man va liten "jag känner 2pac" osv :P haha
Citera
2009-08-19, 18:14
Medlem
kaffekannans avatar
Hade en lärare i grundskolan som brukade berätta om när han hade "nödlandat ett flygplan eftersom båda piloterna svimmat". En annan klassiker han brukade dra var då han "hoppat av Silja Line färjan och simmat iland eftersom han glömt sitt pass"... Han var fult allvarlig och blev tvär sur när vi drev med han om det.
Citera
2009-08-19, 18:51
Medlem
krijgenics avatar
Var en snubbe som inte kunde dyka upp på ett möte för att hans kusin i en annan stad hade maginfluensa.
Citera
2009-08-19, 18:55
Medlem
chriztalizahs avatar
hade en snubbe på ett kneg för några år sedan som menade på följande:

"han flög gratis nästan överallt i världen för han kände en jävla massa piloter"

"En gång var han ute å gick å så plötsligt gick han in i någonting - som en jävla vägg ! Å se på fan det var Lillen Eklund ! Sen den dagen har vi vart bästa polare"

Dessutom skickade detta pucko ett semesterkort från Maldiverna
som var poststämplat i årsta. Visst han kan ju ha skickat det när han kom hem, men det e inte speciellt troligt när det gäller den här dyngspridaren.

Mycket underhållande lirare
Citera
2009-08-19, 21:09
Medlem
hayduts avatar
En polare påstod att han var top3 i Sverige på att zorra.
För ni som inte vet vad det är:
Stämde givetvis inte
Citera
2009-08-20, 11:04
Medlem
ReadAllTheSignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontä
haha det måste vara Mr_Nygren här på fb.

haha ja han har man ju hört talas om! fått mycke stryk har man hört också hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in