2009-08-17, 00:13
Medlem
Undrar hur många det är i den här tråden som i själva verket själva är mytomaner och hittar på roliga historier om hur deras "vänner" har berättat knasiga saker?
Citera
2009-08-17, 00:21
Bannlyst
jag hade en kompis när ja gick i gymnasiet som ljög varje dag. kommer inte ihåg någon av historierna just nu men en sak som jag aldrig kommer glömma är när han sa "jag kommer ihåg när min pappa var liten"
Citera
2009-08-18, 01:51
Medlem
toastmedsmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seog
Undrar hur många det är i den här tråden som i själva verket själva är mytomaner och hittar på roliga historier om hur deras "vänner" har berättat knasiga saker?
Ja skrev just det lol, vad är oddsen?
Citera
2009-08-18, 15:29
Medlem
snubbuls avatar
Har en riktigt skön vän som har sina historier, dock är han inte mytoman han har sedan barnsben fått höra dessa historier av sin farbror och sin far och tror på dom stenhårt, även att han nu är 19år.

- Hans farbror blev för ett 10 tal år sedan träffad av en blixt, flög upp på ett 3 meter högt ladugårdstak varav han ställde sig upp klättrade ner och gick därifrån som om inget hade hänt.

- När han och sin pappa var och fiskade när han var liten i en insjö i närheten fick de napp när de låg vid ena sidan utav sjön med ankare i. Gäddan som högg drog sedan hela ekipaget över till andra sidan sjön (ca, 1km) innan dom fick upp den!

har mycket mer, kommer dock inte på något nu!
Citera
2009-08-18, 15:38
Bannlyst
En f.d tjejkompis berättade att hennes ex-pojkvän hade begått självmord med hjälp av tabletter och vodka, vilket visade sig vara påhitt. Man undrar varför någon går runt och säger sånt där utan någon anledning. Jag kände henne aldrig så jättebra men har hört i efterhand att hon är aktiv mytoman och det här bara var en i raden av konstiga saker hon ljög om.
Senast redigerad av S-Pulse 2009-08-18 kl. 15:43.
Citera
2009-08-18, 16:07
Medlem
jonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
6: Han är besatt av en demon och pratar ibland demonspråk till min stora förtjusning.
haha låter roligt.
Citera
2009-08-18, 16:20
Bannlyst
Värsta en mytoman har sagt till va min egen moder som sa att hon skulle dö inom 30 dagar ifall hon inte amputerade sitt högra ben då skulle hon liva 3 månander till när jag var runt 10 år. Hade 5 minuter och välja vad hon skulle göra oxå. Va inget vidare
Citera
2009-08-18, 16:23
Bannlyst
En lärare avslöjjade för oss att Hitlers barnbarn gick på skolan.
Citera
2009-08-18, 19:05
Medlem
ReadAllTheSignss avatar
En kom fram till mig och frågade om jag skjutit nån förut. jag sa då nej då sa han att han har dödat folk åt ryska maffian och han är en känd brottsling i hela världen. han sa att han kunde spränga hela umeå med ett samtal sen visade han numret för mig. denna kille va nog kanske 17 / 18 år skulle jag tippa. Blev så satans förbannad på han men jag skakade bara på huvudet och gick där ifrån
Citera
2009-08-18, 19:15
Medlem
jonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReadAllTheSigns
En kom fram till mig och frågade om jag skjutit nån förut. jag sa då nej då sa han att han har dödat folk åt ryska maffian och han är en känd brottsling i hela världen. han sa att han kunde spränga hela umeå med ett samtal sen visade han numret för mig. denna kille va nog kanske 17 / 18 år skulle jag tippa. Blev så satans förbannad på han men jag skakade bara på huvudet och gick där ifrån
haha det måste vara Mr_Nygren här på fb.
Citera
2009-08-18, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
En lärare avslöjjade för oss att Hitlers barnbarn gick på skolan.

Citera
2009-08-18, 20:05
Medlem
En fotbollsintresserad kille som jag känner endast väldigt ytligt påstod att han provtränat med en av de spanska storklubbarna i La Liga, men han fick inte säga vilken eftersom han hade tackat nej till att börja spela för dem. Anledningen var att han inte ville lämna sitt svennsonliv i Sverige. Miljonerna var ingenting som intresserade honom.
Lögn alltihop förstås. Det förstod jag direkt, men jag sa ingenting. Nickade bara och sa:
"Jaha, vad kul."
"Jo men det förstår jag, man kan ju inte bara lämna allt och sticka."
"Nä precis, vad ska man med så mycket pengar till?" osv..

Till saken hör också att han spelar, eller spelade typ korpfotboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in