2009-08-03, 14:29
Bannlyst
Att han hade byggt Östra Sjukhuset, att hans farfar rånade paris hiltons farfar på alla hans pengar ( dom var ju inte ens rika innan hilton hotellen...väl ? ) och att han var högt uppsatt i hawks mc.

Det var kul dock..
Citera
2009-08-03, 19:07
Medlem
felleboy88s avatar
Min kompis säger att hans förra moped var en speciell "crossmoppe" som kostade 80k och det fanns bara 3 st sånna i sverige. Och det fanns stickers på den typ som "playstation" så han sa att ahn var typ sponsrade av dom Har aldrig roflat så hårt i hela mitt liv
Citera
2009-08-03, 19:27
Medlem
McCarthy01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghraar
Har denna pojke ett namn? Måste bara stämma av med en personlig checklista av för mig kända mytomaner här uppe i Sundsvall. Skicka ett PM eller något, vore skoj att veta

Killen ifråga heter Kristian men kallas för Krycka eller nåt linknande - född 79 tror jag... Ganska storväxt och pratar högt. Gick ofta i mjukisbyxor kommer jag ihåg.
Citera
2009-08-09, 12:51
Medlem
AcidMs avatar
Tack för morgonens underhållning alla som postat!
Citera
2009-08-11, 03:08
Medlem
Afireballs avatar
Jag har en kompis som kanske blivit lite skum pga. lite mycket av livets goda Han hävdar bland annat att han tog moppen till en närliggande flygbas (numera nedlagd, en liten på landet) och helt sonika hittade en JAS Gripen 39. Nu till det otroliga! Han ska enligt egen utsago brutit sig in i den, tjuvkopplat planet (!) och flygit över till Ryssland..... Väl där mötte han upp med några ryska gansters som köpte det för 200.000kr och en pistol, han tjackade en bil och åkte till Finland, simmade en bit och tog moppen hem.. Var hemma samma kväll, smidigt va?!

Han hävdade också att han slängde in någon "Sömngas" på bryggan på Cinderella, gått in med gasmask och kört runt lite, hur kul det nu skulle kunna vara med en stor jävla färja Sen, sedvanliga moppeturen hem.. Ibland undrar vad fan vissa människor kommer på!
Citera
2009-08-11, 03:48
Medlem
scroshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbreckt
... alla pojkvänner hon haft, inklusiv mig och två av min vänner...

Slampa
Citera
2009-08-11, 10:29
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afireball
Jag har en kompis som kanske blivit lite skum pga. lite mycket av livets goda Han hävdar bland annat att han tog moppen till en närliggande flygbas (numera nedlagd, en liten på landet) och helt sonika hittade en JAS Gripen 39. Nu till det otroliga! Han ska enligt egen utsago brutit sig in i den, tjuvkopplat planet (!) och flygit över till Ryssland..... Väl där mötte han upp med några ryska gansters som köpte det för 200.000kr och en pistol, han tjackade en bil och åkte till Finland, simmade en bit och tog moppen hem.. Var hemma samma kväll, smidigt va?!

Han hävdade också att han slängde in någon "Sömngas" på bryggan på Cinderella, gått in med gasmask och kört runt lite, hur kul det nu skulle kunna vara med en stor jävla färja Sen, sedvanliga moppeturen hem.. Ibland undrar vad fan vissa människor kommer på!
Hahaha.Helt otroligt att folk kan dra såna stories.Vilken pajsare!
Citera
2009-08-11, 10:47
Medlem
McCarthy01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X4rtiZ
B.la var han tydligen nära vän med både James Hetfield (Metallica) och visste självklart vem som mördat Palme. Han hade i princip kört alla bilar som fanns, bland annat Ferrari Enzo som det bara finns ett dussintal exemplar av i världen (eller?) hade han kört i ca 300 km i timmen från Marocko, eftersom han var väldigt nära vän med prinsen i Marocko.

Är det inte ganska märkligt att så många mytomaner (och även människor som i normala fall inte är det) "vet" vem som mördade Olof Palme? Vissa säger att det var Krister Petersson, andra säger att det inte var det. Andra ljuger om att de kände Krister Petersson. Palmemordet har överlag blivit något som var och varannan tror sig känna till något om.

Sen har man ju känt en del mytomaner som skrutit om att de har supit ihop med den och den kändisen. En hade supit ihop med Ozzy Osbourne, en annan hade rökt en holk med Peps Persson, en tredje hade bott granne med Joakim Thåström.

Mytomaner tycks ha ett stort behov av att ljuga ihop saker för att bli accepterade och respekterade. Sanningen brukar vara att han/hon inte ens varit i närheten av att ha upplevt det de pratar om.
Citera
2009-08-11, 13:48
Medlem
ugglapugglas avatar
Gick i samma klass som en tjej som påstod hon var en kille. Sen när vi var 9 år hade hon haft sex i en garderob (gjorde väl könsbyte antar jag). Totalt störd var hon. Ljög om det mesta.

Sen var det en som jobbade på skolan jag gick på, han hade varit fallskärmsjägare 4a i thaiboxnings SM utbildade sig till lärare (det kom senare fram att han var i nå liknande plusjobbare)
Varit hockeymåvakt i ett känt elitserielag men bara på sommarträningarna osv.
Citera
2009-08-11, 23:24
Medlem
cyberhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinson
Apropå ormarna. Han berättade att en gång tog han in en orm och lade den på köksgolvet. Hans mamma hade precis dukat fram på bordet, det var lunchdags med potatismos och korv.
Hans mamma var väldigt ormrädd och när hon såg ormen hoppade hon upp på köksbordet och satte den ena foten i moskastrullen.

Det här är så kul så jag bara dör!!
Citera
2009-08-12, 12:36
Medlem
grungewhores avatar
Växte upp med en mytoman, som bl a slängde ur sig följande skröna:

"Alltså, jag hade gjort intjack vid Brommaplan, hoppade ner från andra våningen och shit, där nere står två snutar med hundar. Jag släpper TV:n och springer för livet. Vid Drottningholm hann första snuthunden ifatt mig. Jag la en roundkick, jag tror hunden dog. Vid Tappströmsbron vågade jag titta igen, men då hade jag skakat av mig den andra jycken".

Det är en mils sprint mellan Brommaplan och Ekerö. Killen är/var kedjerökare och kunde fan inte ens cykla en kilometer utan rökpaus och andnöd.

Några år senare så sprang vi på honom. Han gav oss varsitt cigarettpaket (som han just köpt). Vi frågade varför - jo, han hade 25 TUSEN limpor hemma (varför KÖPER man då cigaretter?) från Ryssland.

Ballast var dock när han hade tillbringat sommarlovet i ´Nam och fritagit lite glömda krigsveteraner, blott 15 år gammal och med Rambo II på repeat i videon...

En annan mytoman jag stötte på jobbade på konkurrentbaren i den lilla byn jag jobbade i. Han började sin kriminella karriär med att kapa ett tåg vid 12 (!) års ålder. Han kände i stort sett alla kriminella i hela Sverige, visste var alla juggar satt och gömde sig undan rättvisan och var tjenis med HA och Bandidos etc. De vågade inte göra något eftersom han var dörrvakt, så de brukade respektera honom och gjorde upp på andra ställen istället. Han stod i dörren på ett känt ställe i Stockholm, där en mycket känd uppmärksammad dörrvakt stod på den tiden. Konstigt nog så kände jag en kille som faktiskt jobbade på det stället som aldrig hört talas om honom. VAd det berodde på? Ah, han jobbade bara riktigt sent och när de VERKLIGEN behövde honom, svåra uppdrag etc.

Det verkar som att något många mytomaner har gemensamt är
- Hierarkiska grupperingar med initiationsrit (militär, mc-gäng, etc)
- Allt försiggår i Ryssland
- Kändisar känner många mytomaner, eller är det tvärtom?
- De har enorm framgång på områden vackra människor kämpar för att komma någonstans i, trots kroppsliga tillkortakommanden som utseende, längd etc
- Trots att de rör sig i lyxkretsar och konsumerar lyxvaror så klär de sig som trailerpark trash
- De är experter på fordon av väldigt exklusiv art...
Citera
2009-08-15, 03:39
Medlem
Latrodectas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felleboy88
Min kompis säger att hans förra moped var en speciell "crossmoppe" som kostade 80k och det fanns bara 3 st sånna i sverige. Och det fanns stickers på den typ som "playstation" så han sa att ahn var typ sponsrade av dom Har aldrig roflat så hårt i hela mitt liv

Det är 18-årsgräns på FB, hörru..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in