2008-11-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rafael1337
Hur mycket satsar du på det här egentligen?

Tränar så gott jag kan inför inryck. Tvivlar du på mina ambitioner?
Citera
2008-11-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillmorgis
Man hinner kanske känna på soldatlivet lite innan man bestämmer sig för att göra 1 år.

Måste börja fixa med flyg å helvete snart men löpningen går då bra Vad är erat mål innan inryck att springa coopers på?

Springer 2800 nu, vilket borde innebära top15% resultat, men om jag orkar ska jag upp i 3200 före inryck.
Citera
2008-11-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsePaha
Springer 2800 nu, vilket borde innebära top15% resultat, men om jag orkar ska jag upp i 3200 före inryck.

Går ju alltid fortare när man väl ska springa med andra. Ligger man på 3000 m när man springer själv en halkig vinterkväll så måste ju resultatet bli bra när det väl gäller
Lite synd bara att man inte får kängorna före så man kan gå in dom bara
Citera
2008-11-06, 21:01
Medlem
Citat:
Går ju alltid fortare när man väl ska springa med andra. Ligger man på 3000 m när man springer själv en halkig vinterkväll så måste ju resultatet bli bra när det väl gäller

Och jo, lite fortare går det, men man ska överleva mjölksyran också . §Jag har för mig att man får ha med sig egna sportskor. Någon som kan bekräfta?
ag springer nästan alltid barfota när jag tävlingsspringer eller testar...
Citera
2008-11-06, 22:15
Medlem
Roshambos avatar
Egna sportskor både får och rekommenderas att tas med. Annars får man springa i Adidas Biafra.
Vi sprang på plan mark på ett sportfält.

Jag och några till som var sämst (riktigt usla) blev utkommenderade att springa på kvällarna i två veckor.
Det gav snabbt resultat och det behövdes verkligen eftersom vi alltid tog oss fram för egen maskin. Utom när vi åkte godsfinka...
Citera
2008-11-06, 22:31
Medlem
Vi hade en Undi (han tillhörde kont 1/04, spolli) från Stockholm och han kunde ingen finska alls men han klarade sig igenom underofficersskolan iaf. Så att kunna finska borde inte vara något direkt hinder om dem nu inte gjort om reglerna sedan jag låg inne vid NylBr.
Citera
2008-11-06, 22:47
Medlem
Alaskas avatar
Är det ngn som har koll på jälki-jälki RUK? Dvd Hamina efter att man har gjort lumpen. Låg inne i AUK och har hört rykten om att man kan göra RUK i efterhand. Stämmer dessa? Ngn som vet?
Citera
2008-11-06, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo
Egna sportskor både får och rekommenderas att tas med. Annars får man springa i Adidas Biafra.
Vi sprang på plan mark på ett sportfält.

Jag och några till som var sämst (riktigt usla) blev utkommenderade att springa på kvällarna i två veckor.
Det gav snabbt resultat och det behövdes verkligen eftersom vi alltid tog oss fram för egen maskin. Utom när vi åkte godsfinka...

Tack. Då tar jag med mina egna überskor.
Citera
2008-11-06, 23:34
Medlem
Stackars finnar som måste göra lumpen när nästan hela Europas ungdomar slipper numera.
Citera
2008-11-07, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Stackars finnar som måste göra lumpen när nästan hela Europas ungdomar slipper numera.

Jag personligen anser det vara en viktig del i var mans uppväxt. Inget att tycka synd om någon för, snarare tvärtom.
Citera
2008-11-07, 05:30
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram

Jädra lyckostar som KAN göra lumpen. Inte så många andra som har möjlighet, så det är ett privilegium om inte annat.
Citera
2008-11-07, 11:41
Medlem
Citat:

Du får ändå begagnade kängor, så du behöver inte gå in dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in