2008-06-29, 15:06
Medlem
7 dygn kvar nu som civil...
Citera
2008-06-29, 17:59
Medlem
snart är det dags att dra grabbar hur ska alla ta sig till finland osv..?
Citera
2008-06-29, 19:32
Medlem
Ses i vinter ni som ska dit då!
Tränat länge och mycket utan något riktigt mål så det ska bli roligt att få testa sig själv och sina gränser både fysiskt och mentalt. Min förhoppning är att i slutet känna att man fått igen något under den tid man kommer lägga ner där.
Citera
2008-06-30, 22:37
Medlem
Skyline-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastiman
snart är det dags att dra grabbar hur ska alla ta sig till finland osv..?

Jag tar flyget från Arlanda eftersom att jag bor i Stockholm! Orkar inte sitta på båten en halv dag eftersom att jag kommer hem från Arvikafestivalen 6/7 sen blir det tåg + buss till Ekenäs!
Citera
2008-06-30, 23:40
Medlem
TomEMTs avatar
fasen hur många är ni som ska dit egentligen?! Nästan så att det är dags att skaffa en grupp på facebook!
Citera
2008-07-01, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomEMT
fasen hur många är ni som ska dit egentligen?! Nästan så att det är dags att skaffa en grupp på facebook!

Använder inte Facebook Verkar nog annars vara många som skall in. Få se vem som kommer hem
Citera
2008-07-01, 15:27
Medlem
http://www.facebook.com/group.php?gid=38783085178
Citera
2008-07-01, 21:35
Medlem
Frågade en vän ikväll, så han sa jag inte behövde packa mera en toalettartiklar.
Citera
2008-07-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laaf
Frågade en vän ikväll, så han sa jag inte behövde packa mera en toalettartiklar.
Ja du klarar dig på det men det underlättar nåt enormt att ha med en del eget som t.ex. joggingskor (som dina fötter är vana vid), kniv, tändare, ficklampa och en vettig badhandduk för att nämna de jag kommer på sådär på rak arm.
Citera
2008-07-01, 23:24
Medlem
logarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaf

Kalsonger då?
Får man annars många klädesplagg där? Vad skall man ha på sig på fritiden där (iofs. fritid lär ju inte existera de första veckorna men...).
Citera
2008-07-01, 23:36
Medlem
På den fritid vi kommer få är det väl ändå uniform som gäller?

Du som bor i Finland kommer ju dessutom ha uniform när du har premission - permissionsuniformen. Vi som bor i Sverige får ju ta på oss civila kläder på väg till Sverige (eller Åland för den delen...).

Jag kommer nog ta med mig bärbar dator också. tror inte jag kommer använda den första veckan, men ändå värt när man väl får ledig tid att antingen spela eller kolla på film
Citera
2008-07-01, 23:52
Medlem
logarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naqilja
På den fritid vi kommer få är det väl ändå uniform som gäller?

Du som bor i Finland kommer ju dessutom ha uniform när du har premission - permissionsuniformen. Vi som bor i Sverige får ju ta på oss civila kläder på väg till Sverige (eller Åland för den delen...).

Jag kommer nog ta med mig bärbar dator också. tror inte jag kommer använda den första veckan, men ändå värt när man väl får ledig tid att antingen spela eller kolla på film

Aha, tänkte att man kunde ha på sig chillkläder på kvällarna och så, men tydligen inte Imorgon skall jag försöka läsa genom informationshäftena så jag får allt på klart.
Har ni fixat frisyren? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in