2006-12-04, 13:59
Medlem
Stewie_griffins avatar
Lies Inc.

Norsk Science fiction. Skrattretande dålig engelska, ännu sämre skådespelare och effekter skapade i paint. Bruden som har huvudrollen har en av de bästa kommentarerna som finns, i en sexscen som inte är sexuell utan mer porrig, slutar hon plötsligt rida och allt mörker omkring försvinner och det blir just, sladdar kommer ut ur hennes kropp och hon skriker "I AM THE ORGAN EATER!!"... HAHAHA

SE DEN!
Citera
2006-12-04, 17:44
Medlem
Agent|Os avatar
Finns ju hur mycket värdelös film som helst, men med filmers och regisörers förutsättningar och ekonomiska muskler i beaktande, kommer jag spontant att tänka på dessa:

Hela David Lynchs repertoar, Elephant Man undantagen.
Hela Kevin Smiths repertoar - amerikanska varianter på Hjalle & Heavy, bevare mig väl.
Hela Wes Anderson repertoar - överskattad som få. Filmer med psuedo-hjärta & hjärna. Finns varken kunnande eller vilja till skapandet av narrativ.
Hela Todd Solondz repertoar - se ovan.
Hela James Bond-serien - obegripligt fåniga filmer som aldrig handlar om någonting.
Hela Hal Hartleys repertoar - amerikansk indie när den är som sämst.

...för att inte tala om svensk film...
Citera
2006-12-04, 17:58
Bannlyst
Dogville, att inte den "filmen" kom med varningstext är för mig ett mysterium !
Citera
2006-12-04, 18:03
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Dogville, att inte den "filmen" kom med varningstext är för mig ett mysterium !

Den däremot tycker jag är fulländad filmkonst. Lars von Trier är ett geni. Att man kan göra film av den kalibern gång på gång i Danmark men inte i Sverige är minst sagt anmärkningsvärt.
Citera
2006-12-04, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Den däremot tycker jag är fulländad filmkonst. Lars von Trier är ett geni. Att man kan göra film av den kalibern gång på gång i Danmark men inte i Sverige är minst sagt anmärkningsvärt.
Det är ju för böveln ingen film! Snarare någon alternativ form av kulisslös pantomimteater!!
Älskar däremot Riket, mycket tack vare Ernst-Hugo antagligen
Citera
2006-12-04, 21:37
Medlem
American Pie 5 var som väntat dålig, men att den skulle vara så otroligt usel att den skulle klassas som en av de sämsta jag sett hade jag inte väntat mig - undvik den!
Citera
2006-12-04, 21:39
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMaan
American Pie 5 var som väntat dålig, men att den skulle vara så otroligt usel att den skulle klassas som en av de sämsta jag sett hade jag inte väntat mig - undvik den!

Hehe jag som ansåg att 3an och 4an var riktiga lågvattenmärken. Visste inte ens att det skulle komma en femma!
Citera
2006-12-04, 21:46
Medlem
lemlestarns avatar
She´s The Man
Citera
2006-12-04, 22:25
Medlem
bogarleffes avatar
Frostbite - Värdelös, jag slösade en dvd-skiva och dyrbar bandbbredd på denna.

Wild Roomies
- Ännu värdelösare, jag blev lurad av den en minut långa trailern som innehöll de enda bra sekvenserna i den annars så torra och trista filmen.

National Lampoons Dorm Daze - Bortkastade hyrfilmspengar. Se icke!

King Frat
måste ändå vara den vidrigaste och sämsta filmen jag sett i hela mitt liv. Riktigt usel, nästan skrattretande. Fy fan!

http://www.imdb.com/title/tt0079406/
Citera
2006-12-04, 22:28
Medlem
Baisers avatar
Kampen om Gallien med Klaus Maria Badder, Max v Sydow och han från Highlander Christofer Lambert
Citera
2006-12-04, 22:32
Medlem
killed by Lifes avatar
Svårt att ta ut en sämst of the sämst så jag gör det enkelt för mig och varnar för en film jag såg häromdagen...eller såg är kanske att ljuga. Jag stängde av skiten efter mindre än en halvtimme, om det ens var 20 min.

Och filmen är...
The Fast And The Furious - Tokyo Drift
De första två filmerna är ju riktigt värdelösa också och ligger nära till hands i denna tråden de med så jag förstår inte vad jag tänkte på när jag, som tur är (i oturen), tankade ner skiten. Antar att jag hoppades på en såndär lättsmält rulle en kan känna för ibland. Men allvarligt talat klarar jag inte av filmer där den enbart går ut på att två killar tuppar upp sig mot varandra och ett harem av sparsamt påklädda våp står och fnittrar i bakgrunden. Jag behöver inte ens nämna skådespelarinsatserna.
Citera
2006-12-04, 22:34
Medlem
Black Scorpion
http://www.imdb.com/title/tt0112519/

Citat:
Plot Outline: A female "BATMAN" with a strong story, intriguing characters, good action pacing... and several opportunities for sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in