2006-12-28, 01:24
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viveqa
"Snakes on a plane" är ett mästerverk utav intressant dramaturgi i jämförelse med ex. "The bite".
"The bite" = genmanipulerade ormar har rymt ur ett labb i mellanvästern och attakerar folk och fä som i sin tur förvandlas till likadana ormar, det är precis allt som händer. Hur har någon orkat spela in den trista soppan?
kan ge dig en lista på monsterfilmer med mer eller mindre kryp
Ticks
Eight legged freaks
Ants
Katastrofplats Houston
Tremors
Citera
2006-12-28, 05:12
Medlem
"Starkweather" om ingen nämnt den redan....

Skitfilm om en seriemördare på typ 50- talet. Kasst filmad o man ser ljud upptagnings grejen halva filmen igenom typ...
Citera
2006-12-28, 10:42
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst
"Starkweather" om ingen nämnt den redan....

Skitfilm om en seriemördare på typ 50- talet. Kasst filmad o man ser ljud upptagnings grejen halva filmen igenom typ...

Kallas ibland mikrofon.
Citera
2006-12-28, 15:12
Medlem
yeyeye.....
Citera
2006-12-28, 15:35
Medlem
ronnie10s avatar
Street Fighter må vara det sämsta fanskapet som någonsin gjorts. Min enda etta på imdb http://www.imdb.com/mymovies/list?l=20169722
Citera
2006-12-28, 15:45
Medlem
Profets avatar
The Hills Have Eyes är iaf en av de sämsta filmerna jag sett... enbart sjuk och äcklig.
Citera
2006-12-28, 16:10
Medlem
Bunnyrabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandssnubbe
Mars attacks är en ganska bra bra kandidat till den sämsta filmen jag sett..

Usel rakt igenom!

Det är ju lite parodi också av filmer som independence day. Själv är den helt ok underhållning, lite barnslig ibland men absolut inte den sämsta.
Citera
2006-12-28, 17:24
Medlem
The Boondock Saints är en enormt dålig film och riktigt överskattad. Allt med den filmen kändes bara riktigt jävla pinsamt.
Citera
2006-12-28, 18:00
Medlem
Bunnyrabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay_Easton
The Boondock Saints är en enormt dålig film och riktigt överskattad. Allt med den filmen kändes bara riktigt jävla pinsamt.

Den är verkligen inte överskattad, om man tycker den är enormt dålig så har man dålig smak enligt mig.. Visst har alla olika smak men den är faktiskt en film man kan se flera gånger utan att tröttna. Den innehåller också det mesta jag gillar i filmer..

Försök inte vara speciell och säga att den är sämst. Antar att du inte har sett så många filmer då..
Citera
2006-12-28, 18:10
Medlem
Draqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay_Easton
Jag blir ledsen i ögat när någon ratar en av min favoritfilmer!
Om du tycker att Boondock Saints är dålig så kan du inte ha sett mycket film i ditt liv, ett tips, sätt dig och kolla på "Tre solar" eller varför inte "Revolting dead".
Citera
2006-12-28, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draq
Jag blir ledsen i ögat när någon ratar en av min favoritfilmer!
Om du tycker att Boondock Saints är dålig så kan du inte ha sett mycket film i ditt liv, ett tips, sätt dig och kolla på "Tre solar" eller varför inte "Revolting dead".
Jag har nog sett en rätt enorm mängd filmer i mitt liv. Jag står fast vid att Boondock saints är dålig. Tre solar och revolting dead är dåliga dom med, och för det kan inte Boondock saints vara dålig?

Jag säger inte att det är den sämsta filmen någonsin, bara att det är en riktigt usel rulle.

Citat:
Ursprungligen postat av Bunnyrabbit
Den är verkligen inte överskattad, om man tycker den är enormt dålig så har man dålig smak enligt mig.. Visst har alla olika smak men den är faktiskt en film man kan se flera gånger utan att tröttna. Den innehåller också det mesta jag gillar i filmer..

Nåja du tycker att jag har dålig smak, och jag tycker att du har dålig smak.
Citera
2006-12-28, 18:27
Medlem
Plutonium Baby! Say no more...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här