2017-01-18, 20:05
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Law Abiding Citizen

Fullkomligt värdelös film, med made for tv-luktande regi och besinningslöst uselt skådespeleri av världens sämste Gerard Butler.
Citera
2017-01-18, 22:31
Medlem
BanjoKazooies avatar
Har ni inte sett värre filmer än LAC så kan ni inte ha sett särskilt mycket film😂
Citera
2017-01-18, 23:35
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BanjoKazooie
Har ni inte sett värre filmer än LAC så kan ni inte ha sett särskilt mycket film😂

Det finns betydligt sämre filmer, men Law Abiding Citizen är vidrigt usel. En film som behandlar tittaren som en idiot. Ful, urkorkad och med gräsligt skådespeleri.
Citera
2017-01-19, 17:09
Medlem
Korders avatar
Bland stora produktioner är nog det sämsta jag sett, och kommer på, Battle Los Angeles. Nästan ofattbart usel. Det är bara en enda lång radda av oinspirerade strider och explosioner. Jag kommer inte ihåg om jag såg klart den eller inte. Hur ska man komma ihåg det när filmens "handling" är så papperstunn att man glömmer den i samma sekund som man lämnar biosalongen?

EDIT: Är för övrigt helt enig om att Law Abiding Citizen är en riktig jävla pissrulle.
Senast redigerad av Korder 2017-01-19 kl. 17:11.
Citera
2017-01-19, 19:51
Medlem
Malacodas avatar
100-åringen som försvann. Case closed
Citera
2017-01-24, 10:21
Medlem
TheNarrowMargins avatar
The Room (2003)
Behövs egentligen inte kommenteras. En rakt igenom värdelös film, skapad av en sopa som omedvetet förvandlar en seriös drama-film till komik!
Citera
2017-01-24, 10:50
Avslutad
Jag har sett så mycket skitfilmer i mina dagar att det blir svårt att välja ut någon riktigt urusel så jag väljer spontant av dom jag minns och då blir det helt klart Wrong Turn 3, 4, 5 och 6.

Första filmen var bra, andra gick att se och sedan.. Vad hände och varför är det alltid skräckfilmerna som blir sämst? Går det inte att göra dålig komedi?
Citera
2017-01-24, 13:46
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Vad hände och varför är det alltid skräckfilmerna som blir sämst? Går det inte att göra dålig komedi?

Kanske missförstår dig nu, men komedier är helt klart den genren med mest skräp. 98% är ren dynga, och det är verkligen ingen överdrift.
Citera
2017-01-24, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FugitiveDuck
Fullkomligt värdelös film, med made for tv-luktande regi och besinningslöst uselt skådespeleri av världens sämste Gerard Butler.
Jag tyckte den var ganska bra första gången jag såg den.
Citera
2017-01-24, 14:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FugitiveDuck
Kanske missförstår dig nu, men komedier är helt klart den genren med mest skräp. 98% är ren dynga, och det är verkligen ingen överdrift.
Ja eller jag vet inte egentligen, jag tittar sällan på komedier och kommer inte på någon som är riktigt dålig.
Citera
2017-02-12, 18:25
Medlem
Kryzeks avatar
Såg "What?" (också kallad Diary of Forbidden Dreams) av Roman Polanski igår. Hade inte läst mycket om filmen innan förutom den snabba beskrivningen på Wikipedia. Korkade upp en flaska rödvin och tänkte njuta av en skön filmkväll då jag gillar väldigt många av Polanskis övriga filmer.

Undrar om filmen är något slags skämt av Polanski, tänkt att man ska säga just "what?" efter att man sett klart filmen? Den kändes extremt konstigt och rörig, fattade inte särskilt mycket av den. Hittade enbart jäkligt dåligt översatta engelska undertexter också (filmen är på italienska). Det enda positiva var väl att man fick se ganska mycket sköna 70-tals buskar.
Citera
2017-02-18, 12:24
Medlem
Geomeisters avatar
Det har gjorts ganska många tolkningar/efterföljare/remakes av Djungelboken.

Det tecknade originalet är en av Disneys bästa filmer, tycker jag. Tvåan som kom decennier senare är mer eller mindre samma sak igen.. Inte lika bra, men okej. Versionen som kom förra året, 2016, tyckte jag gjordes på ett riktigt snyggt sätt. Störde mig lite på rösterna först, men gillade att dom höll fast med mycket, men också gjorde lite ändringar.

Det finns fler versioner, men dom har jag inte sett. Förut: "The Second Jungle Book: Mowgli & Baloo" ifrån 1997.

Det här var en pina att se. Det här är en otecknad version (inte datoriserad som 2016). Djuren (som är majoriteten av "skådespelarna") går delvis runt som vanliga djur, men ibland agerar dom väldigt specifikt. Denna blandning blir nästan humoristisk då det är gjort på ett sånt dåligt sätt.

Istället för att göra en otecknad version rakt av originalet så slängs massa nytt in varav inget passar in. Det blir bara löjligare och löjligare. Hela tiden.

Det här känns som ett projekt dom seriöst övergav tidigt i produktionen och bara färdigställde för att lura pengar av kids. Har du barn? Se INTE denna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in