2006-12-05, 04:10
Medlem
Silent night deadly night 1 och 2 är förmodligen de sämsta rysare jag sett.
Den missar hela poängen med rysare och är löjligt rolig hela tiden:

http://www.badmovies.org/multimedia/movies6/silentnight1.mpg

från tvåan:
http://www.youtube.com/watch?v=xbjppsdYWgg

Motherfucker

Garbage day!!!!
Citera
2006-12-05, 07:14
Medlem
Draqs avatar
Den svenska vampyrfilmen Frostbiten är det sämsta jag sett.
ja.... vidare förklaring behövs väl inte..
Citera
2006-12-05, 10:37
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draq

Du menar att du faktiskt orkade se klart den? Bra jobbat! Själv stängde jag av efter ungefär en halvtimme. Riktig, riktigt usel film... Vill dock hävda att den är ett mästerverk i jämförelse med Challenge the ninja.
Citera
2006-12-05, 11:37
Medlem
Yules avatar
Crouching Tiger, Hidden Dragon

Citera
2006-12-05, 12:02
Medlem
Såg American pie 5 för två dagar sen, den var riktigt dålig, sämre än 1, 2, 3 och fyran.
Citera
2006-12-05, 14:24
Medlem
Feast.
På maken till sämre skräckfilm har jag sällan skådat. Storyn bygger på att de tillbringar en natt på en bar mitt ute i nowhere och de ska försöka försvara sig mot några attackerande monster. Förutom det faktum att jag hatar ensamma-ute-i-ingenstans-mot-monster filmer. Så förhöjs hatet ytterligare när de fryser bilden för varje person och försöker på ett lamt sätt härma ett antal filmer, som faktiskt lyckats med det, genom att skriva en kort beskrivning av dem. Men när de skriver ungefär hur lång tid de har att leva kvar, med världhistoriens sämsta försök till humor, så mår man bara dåligt.

Filmen är full av äckliga dåliga klyschor och det enda som faktiskt fick mig att le lite grann (av den helt absurda storyn ) var när de _skär av kuken_ på ett monster.

Alltså.. VEM FAN SKRIVER DET I MANUSET TILL EN SKRÄCKFILM!? :thumbsdow

-100/5 i betyg.
Citera
2006-12-05, 14:35
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
Crouching Tiger, Hidden Dragon

Vi får utgå ifrån att du syftar på ditt upplevda underhållningsvärde. Syftar du på något annat så kan du inte mycket om film...

Som påpekats många gånger i tråden redan: Försök motivera era val!
Citera
2006-12-05, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av extil
Såg American pie 5 för två dagar sen, den var riktigt dålig, sämre än 1, 2, 3 och fyran.

5? Trodde det bara fanns 3. De blev stadigt sämre. Har jag verkligen missat 2 stycken??

(Googlar)
Citera
2006-12-05, 23:26
Medlem
Fruktpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draq

Äh den var ju skitbra! Man måste bara ha rätt inställning. Förbered dig för att se massa oseriös skit, då är den bra.

Även om man har den inställningen med Saw 3 så suger den fortfarande stenhårt. En allmänt sämst film på alla fronter.
Citera
2006-12-05, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpojken
Äh den var ju skitbra! Man måste bara ha rätt inställning. Förbered dig för att se massa oseriös skit, då är den bra.

Hittade den. Kanske tankar hem den när jag orkar.

Grejen med såna här high-schoolrullar (jag brukar göra det enkelt för mig och kalla alla oseriösa amerikanska filmer med mycket tuttar och billiga kiss-och-bajs-skämt för high-schoolrullar) är att de kan vara svåra att bedöma för man måste 1: se den och 2: klura ut vilket humör man var på när man såg den.
Är man inte på det humöret kan de nästan aldrig vara bra och vid rätt tillfälle finns det inget bättre.

Exempel på KVALITE inom genren dock: Porkys från 1982, Euro trip, Dude, where's my car?

Många fuckups tror att man inte kan misslyckas med att göra en high-school rulle. Så är som alla vet inte fallet. (Tänk flertalet filmer med freddie prince jr......)
Citera
2006-12-05, 23:50
Medlem
Spiceys avatar
"Kärlek på motorvägen"

fyfan vilken cp-rulle
Citera
2006-12-06, 06:49
Bannlyst
World Trade Center är faktiskt en utav den sämsta filmen jag sett, fyfan vilken jävla amerikansk sörja som det fan inte hände nånting på hela filmen, tvi!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in