2006-12-02, 04:29
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
nyinspelningen av the ring....jävla amerikaner
Du får se det som så att det får fler folk att kolla in originalet.

Citat:
Ursprungligen postat av Efraim Barkbit
Finns en krigsfilm från början på 80-talet som heter "Timmen noll" är den absolut sämsta film jag sett. Det händer ingenting i filmen.
Åh denna http://imdb.com/title/tt0080736/ Tyckte personligen att den var riktigt sevärd och ganska spännande och intressant.

Behandlar ett alltid intressant tema, tyvärr blev det ju aldrig nån riktigt strid med modernt mot gammalt
Citera
2006-12-03, 01:35
Medlem
Wonderkids avatar
Jag var idag och såg filmen "Them". Jag hade ingen aning om var det va för film, var bara sugen på nån rysare. Det var ett stort misstag. Den var helt värdelös och så var den väldigt kort, vilket var oerhört skönt i dett fall.
Citera
2006-12-03, 02:15
Medlem
okej det är synd att jag inte hittat den här tråden tidigare för jag måste få sprida min idé om världens sämsta film till alla.

DUDE WHERE'S MY CAR

shit vilken skitfilm
Citera
2006-12-03, 02:53
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Poseidon med Kurt Russel är det absolut sämsta jag någonsin sett. En båt som kantrar och en samling BB-karaktärer (med obligatoriska rika, tjejtjusare, fattiga invandrare och bögar) som ska ta sig ut. Fylld av omotiverade explosioner, och man kan ju fråga sig varför explosioner överhuvudtaget ska finnas med. Häpnadsväckande slutledningsförmåga från karaktärerna. Kurt Russel frågar t ex sin motspelare Josh Lucas om han hade varit ubåtsmatros. Detta förstod han ju eftersom Josh sa att det fanns blixteld bakom en ständg dörr - och då måste man ju ha varit ubåtsmatros ... Josh är vidare en riktig superhjälte som hoppar från gigantiska höjder ner i ett brinnande vattenfyllt område och simmar under och kommer upp på andra sidan med ett rep. Och sen har vi ju elden som skriker som en djävul... En dum ungjävel finns såklart också med. En unge som mitt i allt kaos bestämmer sig för att ta sig en liten privat upptäcktsfärd och lyckas naturligtvis med konststycket att ta sig in i ett utrymme som de andra inte klarar av att ta sig genom för att rädda honom.
Ja, det är den sämsta film jag sett.
Citera
2006-12-03, 04:49
Medlem
analpluggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo
Håller med, American beauty är helt suverän, från hans onanerande i duschen till hans härligt perversa attraktion till dotterns kompis och dräpande kommentarer. Typ den när han jobbar på drive-in-burgeriet och hans fru kommer hånglandes med "Mäklarkungen". Priceless. En sällsynt bra film
Har någon i denna tråd förtalat AB?
Världens bästa film!
Citera
2006-12-03, 15:04
Moderator
Evil Eds avatar
Såg nyligen Death Row, fruktandsvärt usel.
Citera
2006-12-03, 18:14
Medlem
Cocadonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Nattbuss 807.

Man skäms när man ser skiten.

A fy fan vilken dynga! Finns inte många rätt med den filmen. Skådespeleriet är katastrof, trovärdigheten är noll och... nä, det finns så mycket uselt att lista så man pallar inte!
Såg en dokumentär om Flamholc och hans farsa för några år sedan då de tiggde pengar till ett filmprojekt. Efter Nattbuss 807 och Lithivm så var det lika lätt att fixa projektpengar för dom som för en dömd pedofil att få jobb på dagis.
Citera
2006-12-03, 19:40
Medlem
Delta Force 2: The Colombian Connection

Fett dålig film med Chuck Norris. Bara massa skjutande och gringos.
Gringos som skjuter "knarkande" latinos.

Inte en enda gringo dör i filmen...
Citera
2006-12-04, 12:56
Medlem
njaes avatar
Finns ju en massa skräp, det mesta har ingen sett. En riktigt dålig svensk film är Göta Kanal, ett bevis för att miljoner flugor har fel, skit är inte gott.
Sen finns ju massproducerad amerikansk collegefilm, efter Delta Gänget så var det bra redan gjort.
Golan/Globus rullarna från 80-talet är väl inget man njuter av heller?
Citera
2006-12-04, 13:14
Medlem
_.Neurosiss avatar
Har upptäckt att britter inte är speciellt duktiga på att göra bra filmer.
Såg för ett tag sedan "The Locals", troligtvis en av de sämsta jag sett.
Trodde inte att man skulle komma ivägen för en till sådan film, men så blev det. Den hette "Forest of the damned" och var löjligt dålig.

Peace.
Citera
2006-12-04, 13:17
Medlem
seloots avatar
united 83

fy fan va den sög
Citera
2006-12-04, 13:32
Medlem
tepss avatar
Kocken