2007-12-08, 14:55
Medlem
Lucheros avatar
Splash är en väldigt dålig film.
Citera
2007-12-26, 11:53
Medlem
Profets avatar
A Clockwork Orange måsta jag säga att den är nog en av de sämsta filmerna jag sett. Blev riktigt förvånad över hur dålig jag tyckte den var när jag såg den eftersom många säger att den är så jävla bra

Stämningen i filmen gjorde mig illamående och ville hela tiden hoppa in i skärmen och slå den där idioten Alex.
Citera
2007-12-26, 12:10
Medlem
NirvanAs avatar
Clockwork orange är riktigt dålig, men knappast den SÄMSTA man sett... finns sådana patetiska filmer där ute... ojojoj
Citera
2007-12-26, 16:23
Medlem
Ashisogi Jizous avatar
Keeper of souls. Jag har sett de flesta av filmerna som nämnts i den här tråden men den här tar priset, omslaget var det enda de lyckades med.
Den får 0/1
Citera
2007-12-26, 16:29
Bannlyst
Alltså, jag såg i gymnasiet 7 filmer ifrån östblocket. Dom handlade om dödsynderna, jag vet inte vem regisörren var eller vad dom hette, men det var tamefan det värsta jag har sett. 10 timmar av tystnad gråa miljonprojekt och deprimerande språk + dialog/monolog fick mig att vilja ta livet av mig.
Citera
2007-12-26, 19:31
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Clockwork orange är riktigt dålig, men knappast den SÄMSTA man sett... finns sådana patetiska filmer där ute... ojojoj

Måste säga att den kvalar hur lätt som helst in på min top 3 sämsta filmer lista ^^ Kan inte komma på någon såhär på rak arm som jag tycker är sämre... möjligtvis Mission to Mars.
Citera
2007-12-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
Måste säga att den kvalar hur lätt som helst in på min top 3 sämsta filmer lista ^^ Kan inte komma på någon såhär på rak arm som jag tycker är sämre... möjligtvis Mission to Mars.

Äh skitsnack, Mission to Mars är ju bland de bästa skitfilmerna som visas på TV idag
Citera
2007-12-27, 03:20
Medlem
Hirvis avatar
Playmate of the apes, visst att mjukporr inte är några oscarsvinnare, men så jävla usel film att jag blev arg, dom kunde väl gjort den lite bättre iallafall, satans skitfilm.
Citera
2007-12-27, 03:59
Medlem
pellepropells avatar
Jag kollade precis klart på en av de absolut sämsta filmerna som jag någonsin har kollat på.
Big mama jack. http://www.lovefilm.se/film/45381-Big+Mama+Jack.do
Den är lika kass som filmtiteln.
Citera
2007-12-27, 16:50
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luchero
Splash är en väldigt dålig film.

John Candy är Gud.
Citera
2007-12-28, 18:09
Medlem
Mindflayers avatar
Jag såg någon mycket värdelös västernfilm en gång, det skulle föreställa att en stad hade en duellturnering(logiskt och trovärdigt, stinker hollywood mainstream) den där Fonda-bruden var med, det var bara så löjligt att det var skit, en massa dåliga försök till, ja inte vet jag vad det var, någon "svensk mästare" och en indian som "inte kan dö av kulor" fan låt mig dö hellre än att se det där skräpet igen, till och med left behind-filmerna är bättre...
Citera
2007-12-28, 18:27
Medlem
cannabis_corpses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
A Clockwork Orange...Stämningen i filmen gjorde mig illamående och ville hela tiden hoppa in i skärmen och slå den där idioten Alex.
Det är just det jag gillar så mycket med den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in