2006-10-11, 12:46
Medlem
Easy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Den klart sämsta i år är definitivt SAW III - Tunnel of death. Jag kollade inte ens klart på skiten.

ha ,det bästa i SAW filmerna händer ju just i slutet
Citera
2006-10-11, 12:49
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy666
ha ,det bästa i SAW filmerna händer ju just i slutet

Tycker om de två första, men denna var en pina varpå jag kände att jag skulle överleva fastän jag inte fick veta hur det slutade.
Citera
2006-10-11, 13:09
Medlem
pentrys avatar
Ok, då har jag gjort bort mej rejält så det räcker för denna vecka. Det var INTE Saw 3 jag såg igår tydligen Tittade nyss på trailern till Saw 3. Den film jag såg hade inget direkt med de två första att göra, vilket jag tyckte var märkligt, även om stilen och upplägget var snarlik men tänkte inte mer på det. Har nu ingen aning vad för skit jag egentligen såg då filmen gick under ett snarlikt namn. Men men, jag får sätta på mej dumstruten någon timma och hålla tummarna för att den "riktiga" tredje Saw-rullen är desto bättre.
Citera
2006-10-11, 13:50
Medlem
Pastor Ponnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Nattbuss 807.

Man skäms när man ser skiten.

Oh ja! Jag tvingade mig igenom eländet och kände mig nödgad att visa den för en god vän. Efter ca 16 minuter skrek han rakt ut så jag stängde av. Det är ta mig fan den värsta svenska skit jag sett. Sökarna är rena mästerverket i jämförelse. I övrigt är Wheels of Terror riktigt dyngdålig En svart ond bil som åker omkring och drar in folk i sig och försvinner igen. Slutet består av 20 minuter slowmotion bilder på en sladdande svart bil och en skrikande brud.
Citera
2006-10-11, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Ok, då har jag gjort bort mej rejält så det räcker för denna vecka. Det var INTE Saw 3 jag såg igår tydligen Tittade nyss på trailern till Saw 3. Den film jag såg hade inget direkt med de två första att göra, vilket jag tyckte var märkligt, även om stilen och upplägget var snarlik men tänkte inte mer på det. Har nu ingen aning vad för skit jag egentligen såg då filmen gick under ett snarlikt namn. Men men, jag får sätta på mej dumstruten någon timma och hålla tummarna för att den "riktiga" tredje Saw-rullen är desto bättre.

Haha okej, du såg väl Cube eller nån efterföljare till den
Citera
2006-10-11, 18:58
Medlem
neds avatar
Narnia-filmen som kom för något år sedan var bland det värsta jag sett.
Citera
2006-10-11, 20:46
Medlem
Allt som har med Orlando Bloom och Renee Zellweger att göra.

Fast Pirates of the Carribean är grym, även om han är med.
Citera
2006-10-11, 21:22
Medlem
Rakiis avatar
Troma som annars är ett bolag jag respekterar och gör trevliga filmer spottade ur Terror Firmer som var riktig skit...
Citera
2006-10-11, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Allt som har med Orlando Bloom och Renee Zellweger att göra.

Fast Pirates of the Carribean är grym, även om han är med.

Sagan om Ringen då?
Citera
2006-10-12, 16:17
Medlem
Sagan om ringen trilogin,Star wars (alla) Drowning Mona
Citera
2006-10-12, 19:26
Medlem
Undisputed

Undisputed.II.Last.Man.Standing Var nog i särklass det sämsta jag sett på länge.
Fy fan jag är så sjukt besviken att jag sumpade en dvdskiva på skräpet.
Citera
2006-10-12, 19:44
Medlem
Sir Dwains avatar
Den sämsta film jag har sett är nog "Cage II", fast det bör tilläggas att vi mest snabbspolade igenom den så den fick ingen ärlig chans. "Underworld Evolution" är fruktansvärt värdelös den också, men jag klarade inte att se färdigt skräpet. Den sämsta film jag sett varenda minut av (på bio dessutom, the horror) är tveklöst "Pearl Harbor".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in